|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Moeilijke keuze voor vanavond.. maar ik denk dat 't dit wordt: Gemarineerde varkenshaasje met aardappeltjes in roomsaus en worteltjes. Daarna, verse boerenkwark met een sinaasappel of twee erdoorheen (in kleine stukken gesneden, uiteraard). Kopje koffie, peukje.. en dan met een glaasje wijn in de achtertuin zitten en wat papierwerk doorlezen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Vanavond gebakken aardappelen (ik heb zoete) met rode ui, champignons en knoflookteentjes en een visje . Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bleh, zoete aardappels... De rest klinkt goed. Vanavond eten wij gefrituurde aardappelschijfjes, sla () en hele vage gehaktballetjes. Zal allemaal wel weer best smaken. Disko Disko Partizani |
|
quote: Ik mag geen gewone, en die zoete zijn erg lekker hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: waarom mag je geen gewone? sorry als het persoonlijk is ofzo |
|
quote: Dat is minder. Allergisch oid? Zoete lust ik absoluut niet. Disko Disko Partizani |
|
quote: Voor mijn dieet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hehehe... That reminds me. Misschien die gefrituurde aardappelschijfjes maar laten staan. Maar vertel, zoete aardappels zijn beter ofzo? Disko Disko Partizani |
|
quote: Volgens het boekje wel. Het heeft vooral met koolhydraten te maken. Het werkt wel redelijk, ik heb opeens een paar heuprokjes die eerst taillerokjes waren, maar eens in gaan nemen dus. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Te gek zeg! Met wat voor dieet ben je bezig dan? En erg streng aan t lijnen? Wil nog steeds een paar kilootjes kwijt, maar 't lukt me niet. Iets met gebrek aan discipline. Disko Disko Partizani |
|
quote: Southbeach http://www.southbeachdiet.com/ Tja dicipline, ik moet wel. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 07-09-2005 14:49] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanavond burritos maken met kip en feta. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
vandaag gezondigd...om de hoek van het hotel zit een KFC...morgen weer echte chinees wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nog geen sprinkhanen gegeten? mmmm signature |
|
quote:noop sow wel in een supermarkt geweest vandaag... daar was een afdeling met allemaal bakken met krioelende dingen als maden en vlinderpoppen... ook zwommen er schildpadden rond... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
die dikke witte maden zijn lekker, smaken naar hazelnootjes signature |
|
quote: Dan heb ik toch liever gewoon hazelnoten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
aan je avatar te zien zou ik durven twijfelen signature |
|
quote: oe! hadden ze van die stoffen maskers over hun hoofd? met allemaal verschillende kleurtjes? en allemaal andere wapens? en een grote rat in de buurt? |
|
nee, das de cofeeshop signature |
|
Pannenkoeken. |
|
amandelnoten signature |
|
quote:zou best wel eens kunnen kloppen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |