|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, je hebt ze ook zien liggen? Waren lekkorrr... |
|
quote: Ach man, die wijfen kunnen er niks meer van, dus je moet wel. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
en klaar! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Die zijn best bruut. |
|
quote: Heh! Ja, een vrouw die eens fors voor mij gaat koken ipv andersom ja. Lang niet meegemaakt. De emancipatie is wat te ver doorgeschoten, denk ik Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mijn vriendinnetje kan toch wel wat beter koken dan ik, en in vegetarische maaltijden ben ik al helemaal niet goed, dus ik houd het toch maar een beetje ouderwets. |
|
quote: Gewoon vleesch eten! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehe, dat doe ik ook wel hoor, maar niet als avondeten als ze hier is omdat ik er dan geen zin in heb om daar ook nog eens voor te zorgen. |
|
Moet ik weer gaan bedenken wat ik moet eten. We hebben tijdelijk geen oven, dat is zoooo'n beperking! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb vanavond prei gegeten. Met aardappels vanzelfsprekend. En een gehaktbal. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: WTH? Was jij niet vega |
|
quote: Nee. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ah, gelukkig iets verkeerd gelezen dan. Houden zo!!! |
|
Heel simpel, maar lekker: Aardappelpuree met braadworst. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Burrrrritooooos BURP BUKS |
|
:crusli met yughurt: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vandaag aten Verval en ik burrito's. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Lekker! Met chiles toch wel? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nee, het was gewoon een pakje van de Aldi, maar het was erg lekker. Koken moet niet te moeilijk worden he! Vanavond: vis. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanavond vleesspiezen van varkensfricandeau, Griekse salade en aardappeltjes Edit: of ook vis [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 14-04-2005 9:08] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gister ook weer es 'normaal' gegeten.. stamppot andijvie met slavinken, dikke lading jus en appelmoes |
|
Vanavond wat spek helemaal uitbakken, ciabatta in de oven, een zijde besmeren met een beetje mayo, de andere met mosterd. Pittige sla, tomaat, komkommer en de spek er op en smullen maar. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Meer cholesterol nodig ofzo? |
|
Valt wel mee toch? Ik was niet van plan er een halve pot mayonaise op te smeren I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |