![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, vreetzak! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
ik moet dik worden ![]() Je moeder. ![]() |
|
Big Dana's is het helemaal. ![]() |
|
Pannenkoeken ![]() ![]() ![]() Een hele berg !! Wel twee pakken mix, 4 eieren, bijna 1,5 liter melk. Zeg maar gerust voor het hele weekend... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Morgen vertoont Greycloak zijn cokekunsten, en zondag zal het wel weer pizza worden, ik heb er zin in. ![]() |
|
Hiet gaat zojuist een amerikaanse beenham met honing/whiskeysaus de oven in. Wat krieltjes, haricot verts en doperwten en worteltjes erbij. ![]() ![]() |
|
Vandaag gegeten: champignions, aubergine en een kabeljouw filet (zonder paneerzooi). Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() Ik heb net Paella gegeten ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Oeh, dat is lekker!! Zelfgemaakt of uit de diepvries? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: M'n ma heeft het zelf gemaakt ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Lekk0r!! Ik haal het wel eens bij de Aldi, ook goed te doen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Laatst heerlijke Toast champignon gemaakt, met als hoofdgerecht vol au vent. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Wat is au vent? ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Vol au vent? Euhm, Videe noemen ze het ook. Ik weet het niet zkeer, maar noemen ze dat niet Koninginnenhapjes in nederland? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Nee, ragout. Geen Nederlands woord trouwens. Wel lekker. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ragout dan. ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ![]() Altijd jammer als gezelschappen toch op komen dagen, dan moet het personeel aan de tosti's... Je maintiendrai! ![]() |
|
Ik heb gegeten ![]() |
|
quote: en gedronken... ikke weer ijsfruit! signature ![]() |
|
lekkere chinese kip met rijst straks ![]() .................. ![]() |
|
spek met eieren Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Vanavond Chinezen met pap en mam. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Chinees ![]() Veel plezier ![]() Boerenkool met worst hier ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
bij nader inzien wordt het een hamburger en frietjes ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |