|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, vreetzak! Disko Disko Partizani |
|
ik moet dik worden Je moeder. |
|
Big Dana's is het helemaal. |
|
Pannenkoeken Een hele berg !! Wel twee pakken mix, 4 eieren, bijna 1,5 liter melk. Zeg maar gerust voor het hele weekend... Hatsjikidee! |
|
Morgen vertoont Greycloak zijn cokekunsten, en zondag zal het wel weer pizza worden, ik heb er zin in. |
|
Hiet gaat zojuist een amerikaanse beenham met honing/whiskeysaus de oven in. Wat krieltjes, haricot verts en doperwten en worteltjes erbij. |
|
Vandaag gegeten: champignions, aubergine en een kabeljouw filet (zonder paneerzooi). Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb net Paella gegeten Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Oeh, dat is lekker!! Zelfgemaakt of uit de diepvries? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: M'n ma heeft het zelf gemaakt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Lekk0r!! Ik haal het wel eens bij de Aldi, ook goed te doen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Laatst heerlijke Toast champignon gemaakt, met als hoofdgerecht vol au vent. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Wat is au vent? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vol au vent? Euhm, Videe noemen ze het ook. Ik weet het niet zkeer, maar noemen ze dat niet Koninginnenhapjes in nederland? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nee, ragout. Geen Nederlands woord trouwens. Wel lekker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ragout dan. Inderdaad heel erg lekker! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Dat werd vandaag ook geserveerd op mijn werk. Altijd jammer als gezelschappen toch op komen dagen, dan moet het personeel aan de tosti's... Je maintiendrai! |
|
Ik heb gegeten |
|
quote: en gedronken... ikke weer ijsfruit! signature |
|
lekkere chinese kip met rijst straks .................. |
|
spek met eieren Faustian Spirit of the Earth |
|
Vanavond Chinezen met pap en mam. Disko Disko Partizani |
|
Chinees *rilt* Veel plezier Boerenkool met worst hier Hatsjikidee! |
|
bij nader inzien wordt het een hamburger en frietjes Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |