|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat ook erg lekker is van de Aldi is paella. zeker na een dagje strand. |
|
haha ja ik weet wat lekker is. |
|
Ik ook, de pizaa's van 2 voor 2,49 zijn ook goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Aldi is zo slecht nog niet haha |
|
Aldi Heerscht, maar ik ga nu slapen.. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-07-2005 1:37] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
yo truste dit vampiertje blijft nog ff |
|
Vampiertjeuh! Hmm gisternacht nog ff honger gestild met brie met honing |
|
quote: hmmm aparte combinatie Frankie |
|
quote: Nee hoor, hoor je wel vaker. Honing kan je ook bijv op vlees smeren en dan op de bbq. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:JAAA |
|
Ik zal t een keer uitproberen. |
|
quote: Stonehenge? |
|
quote: eh? |
|
quote: Ga jij daar bbqen dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:BBQ Wou Mayo. Moet ik haar nog brengen btw |
|
quote:Op camping (oeh of was het nou bij Occultfest..? haha kweet het nie meer) |
|
Ben recepten aan het verzinnen voor volgend schooljaar. Kook namelijk 2 keer in de week voor de studenten en docenten van de PABO. Heeft er iemand nog een leuk idee???? You can either agree with me, or be wrong. |
|
oh aha oke |
|
quote:Damn Maarten! Dat klinkt weer smakelijk! Ik heb het verhaaltje opgeslagen, ik hoop dat ik er iets van kan reproduceren in m'n eigen keukentje! Maar ehm, kun jij je recepten en verhalen niet in je eigen topic houden en dit topic aan de Aldi-paupers geven? Ik kijk hier niet zo vaak en zo mis ik 't natuurlijk! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja macaroni, met pesto, tapernade, danisch blue, vlees naar keuze, potje saus (grand italia, 4 soorten kaas, zijn kleine potjes, maar het is voor de smaak.) zongedroogde tomaten, wat knoflook, en wat parmasaanse kaas erover strooien als het op het bordje ligt. Zonder vlees kan je het ook koud laten worden, en bij een bbq als salade gebruiken. Andere variaties mogelijk natuurlijk. Bijv ipv saus, wat spinazie erdoor gooien.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Thanx, zit al aan mijn tigste receptje, wist het ff niet meer. Klinkt lekker, ga het zeker maken You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Haha, gewoon dubbel posten, in allebei! Godver de godver.... Tering, zaterdag ga ik alweer iets dergelijks maken, maar dan met lamsvleesch. Alleen het beste is goed genoeg voor Raj en I_M! Oh ja ik vond dit ook nog, ERG nuttige site!! http://www.coquinaria.nl/ Bijvoorbeeld: http://www.coquinaria.nl/recepten/Basisrecepten.htm Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Niks mis met de Aldi. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Moet je eerst opruimen en afwassen enzo Pff Albert Heijn Mietje! Aldi ijsthee |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |