|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja ik doe ik wel eens aan wielrennen Heb haar nog niet echt heel erg gemod, aangezien ik blij mee ben zoals ze is Heb een Pinarello Asollo en ze is knalgeel , maar rijdt heerlijk FREEZE |
|
Mijn fietsje Pedaalen, trappers, remmen alles van Shimano [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 29-04-2005 16:03] |
|
en nu een foto van jouw op die fiets.. Fuck the world and fuck you |
|
Geen wielrenfiets ...maar vandaag een gazelle puerto gekocht. |
|
quote:lekker he zo'n strak broekje |
|
tis dat ik geen andere keus heb... ze zijn idd erg fout maarja... wielrennen is heeeeer-lijk |
|
ben net vanaf de kroeg naar huis gefietst http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vind wielrennen een leuke sport om naar te kijken, vooral de klassiekers natuurlijk. Heb zelf helaas geen fiets, lijkt me heerlijk, op een mooie zonnige dag beetje over de Postbank hier fietsen. |
|
ik kan ook fietsen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: schaf je dr toch 1 aan :D |
|
ik wou een maand terug nog een mountain bike of nieuwe renfiets aanschaffen, even weer van de sfeer geproeft door op de mountainbike van m'n zus te springen, leuk en aardig, tot ik bijna thuis was en een ventje voor een dag en nacht 't ziekenhuis infietste... dikke hersenschudding, ik kwam er vanaf met flinke pijn aan m'n onderrug... conclusie, ik wacht nog maar een maandje :p |
|
quote: Ja of je neemt zijwieltjes.. |
|
Shit zeg, Z-emmertjes zijn ook van alle markten thuis... Ik ging tot 5 jaar geleden regelmatig heen en weer fietsen tussen Utrecht en Arnhem met mijn pa (de fietsgek), Posbankie dr bij... Had een extra kleine versie van een Giant, zó één met gekleurde blokjes erop, weet het type niet meer, maar het model kwam toen vaak voor. En als je 1.57m lang bent is er niet zo veel keus.. Hehe Via deze weg leerde mijn pa mij genieten van goede speciaalbieren, als pauze op een terrasje [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 01-05-2005 16:16] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Telt in plaats van een racefiets een tourfiets van Peugeot met 12 versnellingen ook? Spatborden, licht... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
doe mij maar een motorfiets. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Luierik |
|
Ik had een wielrenfiets, af en toe een rondje mee gefietst en een keer mee geweest naar zuid-limburg, maar dat vond ik het toch niet helemaal. Zeker een hele fijne sport, maar dan moet ik een beetje relaxt kunnen fietsen, niet 100 km met zoveel mogelijk geroemde heuvels erin. |
|
wielrennen is wel vet, maar ik vind het toch vetter om met een mountainbike met een behoorlijke snelheid een of andere afdaling te maken en niet weten wat je tegenkomt...loopt niet altijd even goed af, maar dat geeft er ook wel weer n bepaalde kick aan signature |
|
gister na het werk maar weer even 60 km gefiets... (had al wat drank o dus niet te ver gefietst ) 't gaat lekker! |
|
wat is er daar aan de hand in Nederland met de koers? Blijkbaar zijn de koplopers tegengehouden door de politie???!?? signature |
|
Nee ze zijn de verkeerde kant opgestuurd |
|
|
|
In Belgie is het richtingsgevoel blijkbaar nog niet geheel uitontwikkeld. |
|
quote:Ons taalgevoel des te meer. "Uitgebouwd" of "ontwikkeld". "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: 1-0 voor de belgen (we beginnen opnieuw) |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |