|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe was net aan het voorbijzappen toen ze verkeerd reden |
|
Damn wat een spannende finale! Pff... Had liever Vino zien winnen, maar ja. |
|
wie gewonnen? signature |
|
Nog atb-ers hier? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
wie gewonnen????? signature |
|
BOONEN !!!!!!!!!!!!!!! hehe signature |
|
quote: Idd Maar die finale, aargh! Vino, Bettini, Boogert, Moerenhout en nog wat. Damn wat een spanning. |
|
dju... moet ik nu echt naar Black Adder , the box kijken? signature |
|
tommeke Faustian Spirit of the Earth |
|
Tornado Tom!!! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Jammer, ik had het Moerenhout wel gegund na zijn uitstekende Vuelta en goede race vandaag... no text supplied |
|
bweh.. het gaat dus alleen maar over het boring wielrennen van anderen? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Parijs-Roubaix: wie gaat Boonen stoppen? no text supplied |
|
Dat lijkt idd de enige relevante vraag. Niet alleen Boonen was weer gruwelijk sterk zondag, ook zijn ploeg is natuurlijk buitengewoon sterk. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
indd dus ik denk dat het zondag het zelfde wordt als de ronde van vlaanderen .... opzich jammer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ach ja, maar hopen dat Hoste zich weer kan mengen, en kans dat het op een spurt uitloopt is tock kleiner dan in de Ronde v Vl Faustian Spirit of the Earth |
|
Misschien heeft Van Petegem goede benen of Wesemann, Hincapie, Hoste, Zabel, Ballan, Flecha, Cancellara, Backstedt, Hushovd, Mattan of Klier. Maar dan nog zal Boonen eerst op een cruciaal moment lek moeten rijden of gigantisch hard onderuit gaan... en heel misschien heeft Knaven nog een kansje, je weet maar nooit. no text supplied |
|
knaven? als het dan een nederlander moet zijn, dan maar dekker... maar lijkt me erg stug... doet ie eigenlijk wel mee, met parijs-roubais? (dekker) I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Cancellara! no text supplied |
|
wat een belachelijk gedoe met die trein seg Faustian Spirit of the Earth |
|
Wel terecht dat ze zijn gediskwalificeert imho... Een signaal naar het peloton dat onder GEEN ENKELE omstandigheid de renners dichte spoorbomen negeren. Daar staat tegenover dat als het koersverloop verandert door de dichte spoorbomen, dat de wedstrijdjury adequaat ingrijpt! In dit geval was dat niet nodig, daar zorgden de drie heren zelf wel voor... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
zijn die drie gediskwalificeerd? flauw zeg.. wedstrijdleiding had voor moeten zorgen dat er geen trein rijdt daar... ze hebben toch tijdschema's ... echt te idioot ... tom toch nog 2de dan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Boonen enzo zijn ook wel doorgereden toen de slagbomen ook nog naar beneden waren dus moeten ze hen ook diskwalificeren eigenlijk |
|
quote: Nee, hun bleven wachten, en gelukkig ook, want toen kwam de trein echt langs. Maar hoeveel tijd zat er tussen de tweede groep en de groep van Boonen eigenlijk? Mij leek het redelijk wat tijd, dus gevaar voor de trein kon er niet zijn lijkt mij. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |