|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: + 1 ja. Nu maar hopen dat Boogerd ook clean is/was |
|
quote: Precies. En als toch vrijwel het hele peloton doping gebruikt heeft is er ook geen sprake meer van "competitievervalsing". [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-05-2007 15:48] |
|
Ik heb ooit es een wielrenner gehad, en toen skeurde ik zo hard mogelijk over de almelose fietspaden, en toen kwamen er 2 kleine kindertjes ineens van de stoep gefietst, remmen lukte niet meer, en het gevolg liet zich raden [edit]het kindje leefde nog btw [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-05-2007 16:43] |
|
Verzorger Jef D'hondt, de man die het hele zaakje aan het rollen bracht, verklaart nu ook dat hij Ullrich ooit EPO heeft ingespoten. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nja, is mss gelegen aan Vlaanderen <> Nederland, maar dit vind ik een moedige bekentenis!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:Volgens mij is het gewoon een belabberde woordkeuze Overigens haal ik een dezer dagen mijn racemonstertje ook maar weer eens te voorschijn... Lekker weer gaan toeren FREEZE |
|
zo net mn fiets even beplant ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Leuke woordspeling! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hehe je moet toch met je tijd meegaan he ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Idd, doping was er al toen het wielrennen ontstond, het is mee geëvolueerd met de sport zelf, niets nieuws onder de zon. |
|
nee man er zit een ontwerp achter! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Intelligent design! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
jij snapt die dingen weetje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En de Tourploegen van Discovery Channel, Euskaltel en Rabobank zijn bekend. |
|
Minister wil geen Ronde van Rheinland-Pfaltz in 20 Door Olga (Nuongirl) op donderdag 5 juli 2007 07:48 Bron: Sportwereld.be De minister van Binnenlandse Zaken van het Duitse Rheinland-Pfaltz, Karl Peter Bruch, heeft gisteren gezegd datt de Ronde van Rheinland-Pfaltz volgend jaar niet zal plaats vinden. De minister wijt de annulering aan "alle dopingaffaires die de geloofwaardigheid van het wielrennen aantasten". De regering van de deelstaat heeft inmiddels beslist om de subsidies voor de wielerronde in te trekken. Daarnaast wordt er geen politiemacht meer ter beschikking gesteld van de organisatie. De minister "betreurt de beslissing, maar wenst hiermee een duidelijk signaal te geven. Wij willen geen sport steunen die door dopinggevallen geteisterd wordt". De Ronde van Rheinland-Pfaltz (cat 2.1) is de belangrijkste wielerwedstrijd die in het gebied georganiseerd wordt. De vierde editie, afgelopen mei, werd gewonnen door de Duitser Gerald Ciolek. ------------------------------------------------------------------------------ Hopelijk wordt dat geen trend. |
|
Vandaag een mountainbike gekocht. Alleen jammer dat het nu regent, dat word morgen maar eens uitproberen. |
|
Foto! |
|
Komt eraan, ik heb net even wat foto's gemaakt met mijn nieuwe telefoon, die moet ik nu eerst even installeren op de pc. |
|
Hier een idee, de foto is niet zo goed want ik heb hem in de schuur gemaakt. Morgen zal ik wat betere proberen te maken als ik een camera heb. |
|
Ziet er goed uit! Nieuw of 2dehands? |
|
Morgen is het gelukkig beter weer om wat te kunnen doen hehe....... |
|
Dank je. Het is een tweedehands, maar hij ziet er nog echt goed uit. Niet veel gebruikt hoop ik. Ik wilde naast het hardlopen ook gaan fietsen, vooral om mijn schenen wat te ontlasten en om dan meteen een nieuwe te kopen. Eerst even kijken of het wat is, dan zie ik wel verder. Er zit trouwens een gloednieuwe voorvork in, hij was eerst niet geveerd nu wel. |
|
De kleur van de banden is wel gruwelijk lelijk. |
|
Ja, dat had ik niet echt voor het uitkiezen. Het valt wel op. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |