IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wielrennen [wielrentopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-04-2007 18:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2007 18:32 schreef Tenderstrike het volgende:
Fuck.

http://www.wtos.nl/uitslagen/renner_details.php?r_id=20 die dus?


Het is dat hij in zijn vakgebied (Geo-ICT) bijzonder talentvol is en dus de keuze voor zijn werk gemaakt heeft. Full-prof zal hij wel nooit worden.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-04-2007 18:42 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 18:32 schreef M. het volgende:
Nu heb ik geen ervaring met mountainbiken in de bergen, maar ik denk me zo in dat de Alpen of zo zich daar niet echt voor lenen.

Wel voor machtige wielrenroutes natuurlijk maar mountainbiken gaat toch meer om heuvel op-heuvel af in ruig terrein. Zou je dat daar ook hebben?



De Alpen zijn wel erg extreem, maar in de bergen kan je best mountainbiken. Maar je hoeft ook niet echt hoog te gaan, je kunt ook wat onderaan blijven. Dan is het meer laaggebergte, eerder veredelde rotsachtige heuvels, het is maar net waar je voor kiest.
In heuvelachtig terrein kan het natuurlijk ook goed, vooral als het wat ruiger is.
Wat je ook kunt doen is down-hill


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-04-2007 19:01 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 18:32 schreef M. het volgende:
Nu heb ik geen ervaring met mountainbiken in de bergen, maar ik denk me zo in dat de Alpen of zo zich daar niet echt voor lenen.
Als er een gebied in Europa geschikt is voor mountainbiken is zijn het de Alpen wel.
Het is ook een heel geschikt gebied om knetterhard op je bek te gaan om vervolgens de rest van je vakantie in het ziekenhuis door te brengen... ja, ik spreek uit ervaring.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-04-2007 23:19 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Michael Boogerd heeft vandaag zijn laatste Amstel Gold Race gereden en wat zullen we hem missen. Kroon was het weer eens net niet, Tankink begon na 200 kilometer te kotsen en Thomas Dekker moest weer eens vanuit 80e positie terugkomen, omdat hij altijd achteraan koerst. Wordt nog wel 12e

Laten we hopen dat Boogerd zijn carrière mooi kan afsluiten met een zege in Luik-Bastenaken-Luik, een Tourrit of een najaarsklassieker, maar het zal moeilijk worden. Hij leek namelijk minder sterk dan voorheen... Schumacher was duidelijk beter vandaag en de terechte winnaar


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-04-2007 23:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Wielrennen heeft iets homofiels, kijken naar zwetende mannen in te strakke broekjes waardoor je de contouren van hun geslachtsorgaan goed ziet.

:')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2007 23:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

het kijken is wat anders als het doen natuurlijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-04-2007 23:23 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 23:22 schreef ElitE het volgende:
het kijken is wat anders als het doen natuurlijk


Dat is altijd van toepassing, met één uitzondering: het kijken zelf.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2007 23:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 23:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Wielrennen heeft iets homofiels, kijken naar zwetende mannen in te strakke broekjes waardoor je de contouren van hun geslachtsorgaan goed ziet.

:')

Ik weet dat ik hap, maar toch krijg ik bij dit soort verhaaltjes altijd zin om de schrijver, i.e. jou, uit te dagen eens een potje te gaan mountainbiken (of gewoon hardfietsen) en je na een uur of vijf afzien eens te vragen hoe "gay" je je nu precies voelt.

Wielrenners zijn qua discipline, conditie en incasseringsvermogen wel zo'n beetje de grootste bikkels die er bestaan.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-04-2007 23:26 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 23:24 schreef M. het volgende:
Ik weet dat ik hap, maar toch krijg ik bij dit soort verhaaltjes altijd zin om de schrijver, i.e. jou, uit te dagen eens een potje te gaan mountainbiken (of gewoon hardfietsen) en je na een uur of vijf afzien eens te vragen hoe "gay" je je nu precies voelt.

Wielrenners zijn qua discipline, conditie en incasseringsvermogen wel zo'n beetje de grootste bikkels die er bestaan.


Weet ik. Ik loop zoals ik wel vaker doe ongevraagd ongefundeerde rotzooi te verkondigen, moet kunnen op een avond als deze.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-04-2007 23:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 23:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Wielrennen heeft iets homofiels, kijken naar zwetende mannen in te strakke broekjes waardoor je de contouren van hun geslachtsorgaan goed ziet.

:')


Tsja...

Als een voetballer valt, roept ie om zijn moeder.
Als een wielrenner valt, roept ie om zijn fiets.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2007 0:27 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 22 april 2007 23:24 schreef M. het volgende:
Wielrenners zijn qua discipline, conditie en incasseringsvermogen wel zo'n beetje de grootste bikkels die er bestaan.

En qua gedrag zijn 't de grootste eikels die bestaan. Godver wat een gespuis weer overal op de weg gisteren... Bij voetbalsupporters en allochtonen wordt altijd geroepen dat 't om een minderheid gaat, maar bij dat volk gaat die bewering toch echt niet meer op (nou ja bij die tweede groep wellicht ook niet).

Vanmiddag overigens toch maar even met de hond de Fromberg op gelopen. Als er dan toch wat langs komt ga ik wel ff kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 23-04-2007 0:31]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-04-2007 9:48 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

De toerrijders hebben inderdaad een zeer slechte reputatie, misschien moeten ze dat maar gewoon afschaffen. Zijn er zelfs twee gearresteerd na zware mishandeling van twee mensen in een auto die er langs wilden. Maar dat kan natuurlijk niet, want veertigers met een bierbuik wanen zich voor even de nieuwe Michael Boogerd


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 23-04-2007 10:10 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

om maar ff te spammen:

21 april 2007 is online gegaan: www.wielerweb.nl

quote:
WielerWeb is een gezamenlijk initiatief van enkele bekende partijen binnen de wielerwereld. (KNWU, T-Mobile, TDX-Sports, Wielermagazine en Triple Double)

Aangezien een uitgebreid en overzichtelijk startpunt voor iedere fietser ontbreekt op internet zijn we in dat gat gesprongen. We streven ernaar als beginpagina voor iedere wielerliefhebber te fungeren. Dat doen we door middel van allerhande diensten aan te bieden. Zo vind je hier dagelijks actueel nieuws, een uitgebreide sectie over technische producten, een kalender met alle wedstrijden uit binnen- en buitenland en nog veel meer.

Alle informatie is ter functie van de bezoeker zo goed mogelijk te informeren. Bovendien willen we een overzichtelijk startpunt zijn voor iedere fietser. Het initiatief is voor en door wielerliefhebbers. De klant is koning, en daarom bieden we de bezoeker een actieve rol binnen onze community, en de mogelijkheid ook zelf content bij te dragen aan de website.



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2007 17:11 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 april 2007 9:48 schreef Blueprint het volgende:
De toerrijders hebben inderdaad een zeer slechte reputatie, misschien moeten ze dat maar gewoon afschaffen. Zijn er zelfs twee gearresteerd na zware mishandeling van twee mensen in een auto die er langs wilden. Maar dat kan natuurlijk niet, want veertigers met een bierbuik wanen zich voor even de nieuwe Michael Boogerd

Het wordt nog erger als er mensen zijn die zelfs in de koers tussen groepen deelnemers in gaan fietsen. Hoe kinderachtig kun je zijn.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-04-2007 17:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 23:24 schreef M. het volgende:
Ik weet dat ik hap, maar toch krijg ik bij dit soort verhaaltjes altijd zin om de schrijver, i.e. jou, uit te dagen eens een potje te gaan mountainbiken (of gewoon hardfietsen) en je na een uur of vijf afzien eens te vragen hoe "gay" je je nu precies voelt.

Wielrenners zijn qua discipline, conditie en incasseringsvermogen wel zo'n beetje de grootste bikkels die er bestaan.


En helemaal strak van de middelen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-04-2007 19:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Andere sporten lijken inderdaad beter in zaken verduisteren en in de doofpot stoppen. Waar de hele wielerwereld door de zaak-Fuentes op zijn kop staat, horen we niks meer over de atleten, voetballers en tennissers die ook klant waren bij deze dokter.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2007 20:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zelfs met doping is het gigantisch afzien, denk maar niet dat een etappe door gebruik van doping een eitje wordt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-04-2007 0:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 april 2007 19:57 schreef Blueprint het volgende:
Andere sporten lijken inderdaad beter in zaken verduisteren en in de doofpot stoppen. Waar de hele wielerwereld door de zaak-Fuentes op zijn kop staat, horen we niks meer over de atleten, voetballers en tennissers die ook klant waren bij deze dokter.

dat lijkt mij idd ook,

toen ik ooit een keer bij WK atheletiek ofzo zat te kijken dacht ik dat ik bij het mannen kogelstoten aan het kijken was totdat het duidelijk werd dat het het vrouwenkampioenschap was, tja ze hadden allemaal zo'n mannelijke bouw daarvoor moet je vanjezelf manvrouw zijn, of je moet het erbij slikken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-04-2007 18:00 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Hmm lees net dat de dopingzaak tegen Ivan Basso weer is heropend en hij dus niet kan starten in de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik, erg klote dat ze dit soort onderzoeken precies aan het begin van het wielerseisoen moeten doen!! Hopelijk is hij er wel bij met de grote wegwedstrijden, want hij maakt het een stuk spannender(als hij nog op hetzelfde niveau zit zonder zooi)


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 25-05-2007 17:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Bjarne Riis heeft toegegeven epo te hebben gebruikt. De Tourwinnaar van 1996 gaf dat toe tijdens een persconferentie in Kopenhagen.

"Ik heb doping gebruikt, ik heb epo genomen", aldus de huidige ploegleider van CSC, die aangaf de doping zelf te hebben gekocht en ingebracht. Eerder gaven Telekomrenners Bert Dietz, Christian Henn, Udo Bölts, Rolf Aldag, Brian Holm en Erik Zabel al toe epo te hebben gebruikt. Riis gaf aan de doping te hebben gebruikt tussen 1993 en 1998. "Het was destijds makkelijk te verkrijgen". De Deen gaf ook aan zijn Tour-zege aan epo te danken. "Ik weet dat ik met ongeoorloofde middelen de Tour heb gewonnen", aldus Riis. "Maar ik heb er desondanks wel hard voor gewerkt."

Op de vraag of hij bang is zijn Tourzege kwijt te raken zei Riis: "De gele trui ligt in een doos in de garage. Als jullie hem hebben willen, alsjeblieft".


Ik ben benieuwd wanneer (meer) huidige renners gaan bekennen.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-05-2007 17:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ben verder niet into wielrennen ofzo, maar als ik dit zo hoor vraag ik me af wie geen doping gebruiken.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-05-2007 19:26 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vraag me ook af hoe het kan dat er in de jaren '90 complete ploegen aan de dope zaten en er nooit iemand iets gepakt bij een controle. Dat riekt naar grove incompetentie of zelfs corruptie van de verantwoordelijke autoriteiten.

Stand van zaken:

Zabel, Aldag, Bölts, Henn en Riis hebben bekend. Ullrich geeft naar verluidt binnenkort een persconferentie, maar het is nog maar de vraag of hij toegeeft, gezien enkele rechtszaken tegen hem. Voormalig teammanager Godefroot (nu actief bij Astana) blijft ontkennen. De doktoren zijn ontslagen bij zowel T-Mobile als bij de universiteit van Freiburg. Dezelfde doktoren zijn/waren trouwens ook actief bij de voetbalclub SC Freiburg, maar daar hoor je niemand over, want in het voetbal doet men niet aan doping

Inmiddels is er tegen Basso 21 maanden schorsing geeist, in plaats van een jaar, want hij werkt bij nader inzien toch niet mee. Naar verluidt is hij onder druk gezet door diverse sponsoren, ploegleiders en andere dubieuze lieden uit het minder legale circuit. Hij vreest zelfs voor een aanslag als hij een boekje open zou doen.

En intussen kunnen we genieten van een prachtige Giro met een ijzersterk Di Luca


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-05-2007 20:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Bij ons heeft zelfs Musseeuw bekend Ik zal hem maar eens gesneden brood opsturen zeker en een middeltje tegen dat wespennest bij hem


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-05-2007 20:12 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Museeuw beweert dat hij alleen in zijn laatste jaar gebruikt heeft. En Basso dat hij het alleen maar van plan was


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-05-2007 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zabel geloof ik wel als hij zegt dat hij maar 1 keer doping heeft genomen, of ja ... mss een paar keer, maar is vriendelijke man enzo

Maar Riis ... tsja, zo'n opgeblazen lul


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen