![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
En vandaag mag de wielerwereld een kaarsje branden voor Xavier Tondo, overleden na een tragisch ongeval in zijn eigen garage ![]() ![]() |
|
ja, wtf was dat? geplet tussen zijn wagen en de garagepoort??? signature ![]() |
|
Zoiets ja, is nog niet helemaal duidelijk. ![]() |
|
Pinkstermaandag: 11-Stedentocht, 240km in het zadel ![]() http://www.11steden.nl/docs/Routekaart.pdf Hopelijk hebben we mooi weer. 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
Net bij een wielerproloog hier in het dorp wezen kijken. Oa 'grote namen' als Philippe Gilbert, Sebastiaan Langeveld en Tyler Farrar deden mee. Het gaat om een 5-daagse toer. Was leuk. http://www.sterzlmtoer.nl ![]() |
|
![]() |
|
quote:Is erg lastig. Bij ons in Uden ga ik met dat soort klusjes altijd naar de solidariteitswerkplaats. Daar hobbyen van die oude gepensioneerden die nog precies weten hoe ze moeten spaken of slingers uit wielen halen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Alsof een retourtje uden zo goedkoop is. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik heb laatst voor het eerst een wiel gebouwd, viel me 100% mee! Het is alleen wel even flink pielen om de spaken te vlechte in het begin terwijl de velg nog niet vast zit. Het balanceren van het wiel gaat vrij makkelijk omdat een nieuwe velg 100% recht is. Als j eaan de slag gaat geef ik je nog wel wat tips. Zo is het belangrijk een goed spakenspannertje te gebruiken (Buddy Spokey), kost 7,- oid. ![]() |
|
Bauke Mollema heeft inmiddels de macht gegrepen in de Ronde van Spanje. Ben benieuwd of hij dit kan volhouden! ![]() |
|
morgen heb je de tijdrit... daarin zal wiggins de leiding wel overnemen vermoed ik ik verwacht ook een sterke Monfort morgen ![]() |
|
Toch is het wel veelbelovend: Mollema zit bergop consequent bij de allerbesten en is allerminst kansloos voor het podium. ![]() |
|
het is inderdaad erg sterk wat hij doet en het toont ook aan hoe open deze Vuelta is ![]() |
|
Bauke is goed bezig ja! ![]() ![]() |
|
En dat ook nog eens op de nationale feestdag van Groningen ![]() ![]() |
|
Monfort zal morgen wel goed zijn, ik verwacht ook dat Nibali, Vandenbroeck en Fuglsang morgen een goede zaak doen. Ook Kessiakoff kan wel een tijdrit aan, benieuwd wat die kan, want staat daar wel erg mooi op die 4e plek... Als hij zijn inspanningen van vandaag niet bekoopt wordt Wiggins natuurlijk de grote winnaar van de klassementsmannen natuurlijk, want wat was die sterk vandaag zeg! ![]() ![]() |
|
Deed Mollema nou ook mee aan de Tour dit jaar ![]() ![]() |
|
Ja. Begonnen als knecht van Gesink zonder eigen klassementsambities, daarna ziek geworden om vervolgens veel in de aanval te gaan en tweede te worden in een etappe die Boasson Hagen won. ![]() |
|
![]() Oud: ![]() En sinds gisteren: 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
18 Nederlanders in de Tour, als ik zo snel even tel. Dat is toch wel eens minder geweest. Goed om te zien. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Netjes van Contador in de Vuelta. Gewoon spijtig dat hij de komende dagen nu niet hoeft aan te vallen. ![]() |
|
quote: Wel jammer dat ze er niks van bakten. Contador is goed bezig ja! ![]() |
|
Ik heb vandaag de mooiste koers van het jaar gezien. Prachtig tactisch spel met aanvallend wielrennen en favorieten die elkaar van ver bestoken. Hopelijk kan Rodriguez nog wat verzinnen voor Bola del Mundo, zodat het nog spannend wordt, maar ik denk dat zijn krachten op beginnen te raken. ![]() |
|
Ben de Vuelta dagelijks aan het volgen. Zoveel spannender en mooier dan de Tour dit jaar. ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |