|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een dag vandaag! En nu nog de vrouwenkoers. |
|
Was mooi ja! Kelderman ook goede zaken gedaan in de Giro. |
|
Die motormuis zal wel weer trots zijn op z'n fratsen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet leuk natuurlijk, maar rechtblijven op de fiets hoort er ook gewoon bij. Akkoord, die motor reed daar wellicht verkeerd, maar het is niet alsof die motor een plotse beweging maakte ofzo. Nerveuze Fransoos was weer eens nerveus. Zuur voor hem, maar erken ook gewoon es dat je niet zat op te letten. Fucking Lefevere met zijn eenzijdig gelul altijd. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Uitstekend verwoord |
|
Ik heb geen beelden gezien, enkel een artikel gelezen dat er een renner door een motor van de fiets gereden is. En dat soort incidenten gebeuren nog best vaak. Je kunt je dus afvragen of er niet iets moet veranderen met die motoren. Geen idee wat precies, minder motoren, misschien de motoren verplichten om enkel uiterst links te rijden, zoiets. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gister is Alaphilippe niet aangereden, hij reed er zelf op door een onoplettend moment. Afgelopen week is Viviani wel aangereden door een motard, op een rotonde notabene in het peloton. Ik weet niet op welk incident je doelt. Dat tweede incident was een gekke, die motard had daar niks te zoeken en is ook uit koers gehaald. Die eerste was gewoon een race-incident, doe je weinig aan. Er rijden zoveel motards en auto's met een koers mee, je kan niet alles voorkomen. Ik vind overigens dat er een pak minder van dit soort incidenten zijn dan een paar jaar terug, toen er zelfs renners overleden. Niet dat je ze zag rijden in de Ronde gister, maar meestal hebben motards nu 4 wielen ipv 2, dat scheelt enorm in wendbaarheid van die machines. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
er gebeuren overigens ook ongelukken met heli's Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik meende dat het vorig jaar ook nogal raak was. Maar misschien was dat al langer geleden. Anyway, als de motoren enkel links of rechts zouden mogen rijden hoef je ze als renner ook maar aan 1 zijde te verwachten. Het zou misschien een oplossing kunnen zijn. Opletten van zowel de motormuizen als de renners is natuurlijk altijd al wenselijk, en in hun eigen voordeel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
net als in het echte verkeer, moeten motards in de koers zich aan verkeersregels houden. Dus dat moet genoeg zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
O. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat de neuk hebben ze met die Vuelta in Nederland te zoeken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor het bier zal het in elk geval niet zijn. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Wout Van Aert wordt de volgende Hinault, de volgende Merckx, de volgende Indurain. En nu gijle. Ollanders KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: In een succesvolle Nederlandse ploeg. En stéken dat dat doet bij die Belgen. Al 3 jaar commentaar op Jumbo-Visma dat ze niks voor Wout doen en dat hij veel beter in een Belgische ploeg zou zitten. En nu? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
hebben ze eigenlijk wel iets gedaan voor Wout? signature |
|
quote: Zo vreemd is dat niet. Grote rondes beginnen wel meer buiten de landsgrenzen, zoals dit jaar met de Tour de France (start in Denemarken). De Ronde van Italië is ook wel eens begonnen in Groningen |
|
Dat weet ik maar wat is dat voor onzin? Noem een Tour de France dan geen Tour de France als je half Europa aandoet. Idem voor de Giro. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-07-2022 21:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Jij sloeber. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wouten hebben tegenwoorden geen goede reputatie in Nederland. signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kan momenteel dus niet fietsen ivm abcesje zitlvees. Wel turbo knudde dit. In de avonden is het perfect fietsweer. Laatst op vlak terrein 44 km/u aangetikt. Anderhalf stukje zware shag opgehoest. |
|
quote: Da's mooi klote dan. Prima fietsweer idd, al staat er regelmatig een beste wind (windkracht 4). quote: Er lagen vandaag 2 Wouten aan kop en de Nederlandse Wout heeft gewonnen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-07-2023 21:41] |
|
Mogelijke tweet van de dag: https://twitter.com/GillesvanWezel/status/1776979549265236359 quote: https://twitter.com/i/status/1776979812902465536 Het filmpje voor de retardjes die zouden willen beweren dat het een ongelukje was. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-04-2024 18:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |