|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nice! Madone 4? Rijd zelf 2.3 2011, alu frame met complete 105 groep. Trek adept hier. Die nieuwe Domane-lijn. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Yep 4.7 :-) Kon ermee omhoog komen op de Muur van Geraardsbergen, dus goedgekeurd. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Aangezien er een heel wielertopic is; zijn er ook mensen die naar het WK wielrennen gaan in Valkenburg/Maastricht e.o? |
|
|
|
signature |
|
mwoah het mythische is er iig wel vanaf. Natuurlijk heeft bijna het gehele peloton destijds gebruikt en wellicht nog steeds, maar het ontkennen en het systematisch onder druk zetten van mensen is niet goed te praten. Onze nationale fietsheld, 'rider-14', staat hetzelfde te wachten. |
|
quote: wie mag dat dan zijn? Wij hebben eignelijk maar één echte fietsheld en dat is Joop Zoetemelk. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Howel ik niet geloof dat Boogerd altijd clean heeft rondgereden, rider 14 hoeft niet nederlands te zijn. Alleen maar in die tijd voor de Rabobank te hebben gereden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Rabobank stopt er nu ook mee. Toch een klap voor het Nederlandse wielrennen. Hoe zit het in België? Of is het totaal geen issue daar? |
|
|
|
quote: neuh...Bruyneel doet achter de schermen gewoon verder star wielervolkje hier hoor, Armstrong vinden ze nog steeds een held signature |
|
Ik ook nog steeds, hoor. Een lul van een vent, maar een absolute topsporter. Zowat het hele peloton zat in die tijd aan de doping, dus van alle zondaars was hij nog steeds de beste. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jezus, wat wordt die Armstrong door de mangel gehaald. Lijkt wel of hij moet boeten voor alle dopingellende. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hoge bomen.... |
|
De UCI heeft anders ook kilo's boter op het hoofd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ook een hoge boom die nog heel wat wind gaat vangen. McQuaid, Verbruggen, het hele zaakje dekt elkaar natuurlijk. |
|
het wordt ondertussen een beetje een komedie met die Lance-a-lot signature |
|
Pure waanzin natuurlijk, hem met terugwerkende kracht alle Tour-titels afnemen. Merckx, Zoetemelk, Hineault, Indurain, ze reden allemaal volledig volgedoped. Maar Lance raakt nu al zijn titels kwijt en moet volgens huilie-huilie UCI uit de annalen van de wielersport geschreven worden. En nu dan? Wie krijgt de titels nu? Bij sommige van die overwinningen moet je 20-25 renners terug in he tklassement om de eerste renner tegen te komen die nooit positief getest heeft. Dus Kenny van Hummel eindelijk een tourzege? Waanzin She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Van alle zondaars gebruikte hij het beste, daar lijkt het meer op. Maar ik was er al wel klaar mee toen hij op de vraag of hij ooit doping had gebruikt, zei dat hij nooit betrapt was. Paar jaar terug met Smeets was dat. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-10-2012 1:07] |
|
Nu volgen de rechtzaken.... Armstrong blijft toch de morele winnaar van die zeven tours, alleen in 2003 stond Ullrich op een minuut, bij alle andere rondes was het verschil groter dan 5 minuten met de nummer twee. Ik weet niet van wie het voorstel kwam, maar het is haast beter om geen winnaar uit te roepen en de uitslag te laten voor wat ie is. Het is bijna onmogelijk een winnaar aan te wijzen... |
|
Toch zeker als je enige zekerheid wil hebben over dat die winnaar clean was Ik vind dit ook complete onzin, Armstrong heeft die rondes gewonnen met grote verschillen door zeer hard te trainen. Vond het ook altijd een mooi beeld dat iemand tot zo'n prestaties in staat is die is teruggekomen van kanker. Wat zou je er nu mee bereiken die tourzeges aan andere renners te geven waarvan het(nog) niet bewezen is dat zij ook gebruikten? Daarbij denk ik niet dat de renner in kwestie er dan zooooo blij mee zal zijn. Tenslotte heeft Armstrong ze gewonnen, daar kun je niets aan veranderen. Hem verbannen uit de geschiedenis van de wielersport slaat al geheel op niets. |
|
Prijzengeld mag ie wel teruggeven vind ik signature |
|
Afgelopen zaterdag ook maar eens een racefiets gekocht. Zat er al een tijd over na te denken om er 1 te kopen, maar kwam er maar niet van. Via via zijn we langsgweest bij Morsink Tweewielers in Goor (Overijssel) omdat ze daar rond deze tijd mooie aanbiedingen en een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben. Was een mooie, grote zaak en ik heb er goed advies gekregen. Uiteindelijk viel de keuze op een Bulls Harrier 1 racefiets (kleur wit/rood) incl toebehoren, zoals een helm, pedalen, schoenen, 2 bidons (+ houders), fietscomputer, bandenlichters, inbusset, pompje en zadeltasje. - Framemateriaal: Aluminium 6061 Double Butted - Shifters: Shimano 105 - Remmen: Shimano 105 - Crankstel: Shimano FC-563 - Achterderailleur: Shimano 105 10 speed - Versnellingen: 30 - Voorderailleur: Shimano 105 triple - Cassette: Shimano 105 5700 - Ketting: Shimano 105 5700 - Banden: Michelin Dynamic Sport - Wielset: Shimano WH-R500 - Stuur: FSA Omega Compact - Stuurpen: FSA OS-150 - Zadelpen: FSA SL-250 - Selle Italia XO Flow zadel - Gewicht: ca. 9,1 kg |
|
Armstrong gaat uithuilen bij Oprah. The Guardian heeft alvast wat suggesties voor vragen van Oprah: http://www.guardian.co.uk/sport/blog/2013/jan/09/ten-questions-oprah-wilfrey-lance-armstrong Wordt ongetwijfeld het meest nietszeggende interview ooit She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |