IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Wielrennen [wielrentopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 06-09-2012 18:03 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2012 9:42 schreef attematic het volgende:

Oud:


En sinds gisteren:



Nice! Madone 4?

Rijd zelf 2.3 2011, alu frame met complete 105 groep. Trek adept hier. Die nieuwe Domane-lijn.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 14-09-2012 11:59 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Yep 4.7 :-)

Kon ermee omhoog komen op de Muur van Geraardsbergen, dus goedgekeurd.


10.10.1942 - 20.11.2011


livingsin
Usericon van livingsin
Posted 14-09-2012 16:59 by livingsin Wijzig reactieProfiel van livingsinQuote dit bericht

Aangezien er een heel wielertopic is; zijn er ook mensen die naar het WK wielrennen gaan in Valkenburg/Maastricht e.o?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-10-2012 22:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2012 13:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2012 14:00 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Maakt zijn prestatie echt niet minder.

Gooi mij in dat dopingprogramma en ik had nog steeds geen deuk in een pakje boter gefietst.

Gewoon doping vrijgeven, zeg ik al jaren. Kan iedereen het gebruiken en wordt het weer wat eerlijker.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-10-2012 14:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mwoah het mythische is er iig wel vanaf.

Natuurlijk heeft bijna het gehele peloton destijds gebruikt en wellicht nog steeds, maar het ontkennen en het systematisch onder druk zetten van mensen is niet goed te praten. Onze nationale fietsheld, 'rider-14', staat hetzelfde te wachten.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2012 16:13 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2012 14:36 schreef Spirit In Black het volgende:
Onze nationale fietsheld, 'rider-14', staat
hetzelfde te wachten.


wie mag dat dan zijn?

Wij hebben eignelijk maar één echte fietsheld en dat is Joop Zoetemelk.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-10-2012 16:16 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 oktober 2012 14:36 schreef Spirit In Black het volgende:
mwoah het mythische is er iig wel vanaf.

Natuurlijk heeft bijna het gehele peloton destijds gebruikt en wellicht nog steeds, maar het ontkennen en het systematisch onder druk zetten van mensen is niet goed te praten. Onze nationale fietsheld, 'rider-14', staat hetzelfde te wachten.


Howel ik niet geloof dat Boogerd altijd clean heeft rondgereden, rider 14 hoeft niet nederlands te zijn. Alleen maar in die tijd voor de Rabobank te hebben gereden.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-10-2012 14:02 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Rabobank stopt er nu ook mee. Toch een klap voor het Nederlandse wielrennen. Hoe zit het in België? Of is het totaal geen issue daar?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-10-2012 14:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2012 16:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2012 14:02 schreef bokkie666 het volgende:
Rabobank stopt er nu ook mee. Toch een klap voor het Nederlandse wielrennen. Hoe zit het in België? Of is het totaal geen issue daar?


neuh...Bruyneel doet achter de schermen gewoon verder

star wielervolkje hier hoor, Armstrong vinden ze nog steeds een held


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2012 16:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ook nog steeds, hoor. Een lul van een vent, maar een absolute topsporter. Zowat het hele peloton zat in die tijd aan de doping, dus van alle zondaars was hij nog steeds de beste.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2012 22:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jezus, wat wordt die Armstrong door de mangel gehaald. Lijkt wel of hij moet boeten voor alle dopingellende.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-10-2012 22:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 22:47 schreef bastianus het volgende:
Jezus, wat wordt die Armstrong door de mangel gehaald. Lijkt wel of hij moet boeten voor alle dopingellende.


Hoge bomen....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2012 22:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De UCI heeft anders ook kilo's boter op het hoofd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-10-2012 22:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 22:52 schreef bastianus het volgende:
De UCI heeft anders ook kilo's boter op het hoofd.


Ook een hoge boom die nog heel wat wind gaat vangen. McQuaid, Verbruggen, het hele zaakje dekt elkaar natuurlijk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2012 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het wordt ondertussen een beetje een komedie met die Lance-a-lot


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2012 0:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Pure waanzin natuurlijk, hem met terugwerkende kracht alle Tour-titels afnemen. Merckx, Zoetemelk, Hineault, Indurain, ze reden allemaal volledig volgedoped. Maar Lance raakt nu al zijn titels kwijt en moet volgens huilie-huilie UCI uit de annalen van de wielersport geschreven worden. En nu dan? Wie krijgt de titels nu? Bij sommige van die overwinningen moet je 20-25 renners terug in he tklassement om de eerste renner tegen te komen die nooit positief getest heeft. Dus Kenny van Hummel eindelijk een tourzege? Waanzin


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-10-2012 1:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2012 16:18 schreef Mark het volgende:
Ik ook nog steeds, hoor. Een lul van een vent, maar een absolute topsporter. Zowat het hele peloton zat in die tijd aan de doping, dus van alle zondaars was hij nog steeds de beste.
Van alle zondaars gebruikte hij het beste, daar lijkt het meer op.

Maar ik was er al wel klaar mee toen hij op de vraag of hij ooit doping had gebruikt, zei dat hij nooit betrapt was. Paar jaar terug met Smeets was dat.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-10-2012 1:07]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-10-2012 8:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nu volgen de rechtzaken.... Armstrong blijft toch de morele winnaar van die zeven tours, alleen in 2003 stond Ullrich op een minuut, bij alle andere rondes was het verschil groter dan 5 minuten met de nummer twee. Ik weet niet van wie het voorstel kwam, maar het is haast beter om geen winnaar uit te roepen en de uitslag te laten voor wat ie is. Het is bijna onmogelijk een winnaar aan te wijzen...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-10-2012 13:06 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Toch zeker als je enige zekerheid wil hebben over dat die winnaar clean was

Ik vind dit ook complete onzin, Armstrong heeft die rondes gewonnen met grote verschillen door zeer hard te trainen. Vond het ook altijd een mooi beeld dat iemand tot zo'n prestaties in staat is die is teruggekomen van kanker.
Wat zou je er nu mee bereiken die tourzeges aan andere renners te geven waarvan het(nog) niet bewezen is dat zij ook gebruikten? Daarbij denk ik niet dat de renner in kwestie er dan zooooo blij mee zal zijn. Tenslotte heeft Armstrong ze gewonnen, daar kun je niets aan veranderen. Hem verbannen uit de geschiedenis van de wielersport slaat al geheel op niets.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2012 13:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Prijzengeld mag ie wel teruggeven vind ik


signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-11-2012 19:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag ook maar eens een racefiets gekocht. Zat er al een tijd over na te denken om er 1 te kopen, maar kwam er maar niet van.
Via via zijn we langsgweest bij Morsink Tweewielers in Goor (Overijssel) omdat ze daar rond deze tijd mooie aanbiedingen en een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben. Was een mooie, grote zaak en ik heb er goed advies gekregen.
Uiteindelijk viel de keuze op een Bulls Harrier 1 racefiets (kleur wit/rood) incl toebehoren, zoals een helm, pedalen, schoenen, 2 bidons (+ houders), fietscomputer, bandenlichters, inbusset, pompje en zadeltasje.

- Framemateriaal: Aluminium 6061 Double Butted
- Shifters: Shimano 105
- Remmen: Shimano 105
- Crankstel: Shimano FC-563
- Achterderailleur: Shimano 105 10 speed
- Versnellingen: 30
- Voorderailleur: Shimano 105 triple
- Cassette: Shimano 105 5700
- Ketting: Shimano 105 5700
- Banden: Michelin Dynamic Sport
- Wielset: Shimano WH-R500
- Stuur: FSA Omega Compact
- Stuurpen: FSA OS-150
- Zadelpen: FSA SL-250
- Selle Italia XO Flow zadel
- Gewicht: ca. 9,1 kg


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2013 15:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Armstrong gaat uithuilen bij Oprah. The Guardian heeft alvast wat suggesties voor vragen van Oprah:

http://www.guardian.co.uk/sport/blog/2013/jan/09/ten-questions-oprah-wilfrey-lance-armstrong

Wordt ongetwijfeld het meest nietszeggende interview ooit


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen