|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
En die race staat nog wel bekend voor het begin van de lente... |
|
Ik weet dat je er kriebelig van wordt, maar vandaag was het in limburg zéker 20 graden met zon. Des te zuidelijker, des te heuvelachtiger. EN ze hebben hier veel killer belgische trappisten. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Kriebelig? Ik ben absoluut Limburg-fan. Het ligt alleen een beetje uit de buurt om heen en weer naar toe te gaan. Alles tussen zo'n beetje Zuid-Limburg en de Vogezen behoort tot mijn favoriete stuk Europa Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: En dat het dan ook wat langer warm blijft, dus niet 1 of 2 dagen. Nu is het weer een stuk kouder. |
|
Heb al 2 weken niks gedaan. Alleen maar door dat kloteweer. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Toeval, ik heb gister voor het eerst 100km gefietst in m'n hele leven Laatste 50km wind tegen maakte het zwaarder dan ik had gedacht, en ik begin toch wel te merken dat de framemaat eigenlijk te groot is voor me (rugpijn). Ach, voordat ik meteen weer overga tot een aankoop waar ik later spijt van krijg eerst even kijken of ik het een beetje volhoud. |
|
Al 2,5 week met verbazing naar Tom Dumoulin aan het kijken in de Vuelta. Erg benieuwd naar de tijdrit vanmiddag! |
|
same Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gewonnen! Nu hopen dat ie het volhoudt tm zondag. |
|
Wat een machine, geweldig. Ik zou niet wachten tot de slachtbank van zaterdag maar zelf morgen aanvallen! Makkelijk gezegd natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En is hij nog zo'n held als de test positief uitvalt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
gaat een hollander de Vuwelta winnen? signature |
|
quote:dude, echt. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-09-2015 11:55] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ah kommop geef wat hapvoer. natuurlijk is zo'n man nog een held! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Na vandaag nog steeds op kop. Nog 3 dagen. |
|
Ik zag een dolle hond en de baas er strak achter. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Helaas. Toch een mooie prestatie van Tom in deze Vuelta! |
|
Ik was er flink ziek van gister. Maar hij komt nog wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vooral die feestende Astana ploeg |
|
Ja. er zullen wat lijntjes gesnoven worden... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
Welhaast mooier met engels commentaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.nu.nl/wielrennen/4250148/mpcc-roept-uci-meer-actie-fietsmotortjes.html Ga gewoon fietsen kutkneuzen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Steven Kruiswijk gaat goed in de Giro. Ben benieuwd of ie het vol kan houden. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |