![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeker een fout van de wedstrijdleiding. Maar is er ook niet een regel dat op zulke momenten de wedstrijd wordt stilgelegd zodat de tijden tussen de verschillende groepen hetzelfde blijven? Zoiets dacht ik te horen. ![]() |
|
quote: Nadat de trein voorbij was waren de slagbomen ook nog naar beneden en daar zijn ze ook tussendoor gereden, dat zou dan evengoed niet mogen natuurlijk. ![]() |
|
quote: Dat is inderdaad de regel en daar heeft de wedstrijdleiding zich naar goed Frans gebruik geen reet van aangetrokken. En het groepje Boonen is inderdaad ook tussen de slagbomen doorgereden, dus dit is weer een typisch gevalletje van meten met twee maten... no text supplied ![]() |
|
Fietsen, deed ik heezl erg veel indertijd, ik fietste wekelijks zo'n 200 km (naar school en terug) en om uit te gaan naar Diksmuide of Oostende en dat allemaal met de volgende fiets: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-04-2006 18:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Kreeg vandaag een mail dat ze op de zaak een fietstocht willen gaan houden van de Amsterdamse naar de Bossche vestiging. 110 kilometer of anders 55 tot ergens halverwege. Denk alleen niet dat dat krakkemik wat ik heb dat aankan. ![]() |
|
Van Petegem heeft z'n sleutelbeen gebroken na een val vandaag in de Scheldeprijs die Boonen trouwens makkelijk won Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Fietsen is tof. ![]() |
|
Ik ga fietsen.. Ga je fietsen? Ik ga fietsen ja.. Ga je zelf fietsen? Ik ga zelf fietsen .. Gazelle fietsen... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ben je gevallen van de fiets? ![]() Ok ok ik kap al, ben alleen maar melig. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
En wie gaat de Giro winnen? no text supplied ![]() |
|
Savoldelli misschien di Luca [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-05-2006 18:27] signature ![]() |
|
vreemd. hier posten geeft geen foutmelding. in concertentopic krijg ik echter een foutmelding. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 07-05-2006 18:28] ![]() |
|
misschien kun je beginnen met wielerwedstrijden organiseren ![]() signature ![]() |
|
ik hoop op Simoni Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Heeeey een fietstopic! Ik wielren ook! Ik fiets vaak samen met een vriend die en mountainbike heeft, maar in principe is dat niet zo erg. Ik fiets gewoon voor mijn lol, vooral veel in Duitsland (aangezien ik tegen de grens aan woon). Hele mooie natuur, veel vliegen happen en flink scheuren. Fietsen heerscht! ![]() |
|
Misschien in de zomervakantie 3 weken een racefiets van iemand lenen. Lekker de Posbank hier onveilig maken. ![]() ![]() |
|
is het niet 'ik ren wiel'? signature ![]() |
|
quote: Het is wel wennen trouwens aan een Simoni in het geel... zelf hoop ik op Cunego of Di Luca, maar Basso, Simoni en Savoldelli hebben ook zeker kans. Ben ook benieuwd wat die kabouter Rujano dit jaar laat zien. no text supplied ![]() |
|
basso zie je pas in de tour de france denk ik ... salvodelli is een goeie voor de giro .. deze rit was niet zo boeiend by the way I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Doet de Venezolaan Rugano weer mee die vorig jaar derde werd en een geweldige etappe won en nog bijna de roze trui bemachtigde? Wat een klimmer is dat zeg.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-05-2006 23:11] ![]() |
|
vandaag heeft Petacchi bij een val z'n linkerknieschijf gebroken ... ziet er niet goed uit voor de Tour dus Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hij kan de Tour wel halen, de vraag is alleen of hij dan voldoende kracht herwonnen heeft in zijn been... wordt een moeilijk verhaal. En Rujano doet inderdaad mee, maar was slecht vandaag. no text supplied ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |