IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Wielrennen [wielrentopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-09-2008 22:48 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Lance Armstrong heeft aangekondigd terug te keren in het peloton en hij wil de Tour de France van 2009 winnen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-09-2008 23:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hehehe, ben eens benieuwd eigenlijk. Kan zeer interessant worden.


Faustian Spirit of the Earth


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 10-09-2008 1:06 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2008 22:48 schreef Blueprint het volgende:
Lance Armstrong heeft aangekondigd terug te keren in het peloton en hij wil de Tour de France van 2009 winnen



Defenitief was dit nog niet, binnenkort wordt er meer over bekend geloof ik.
Verder, leuk voor de kijkers van de tour.
Wat ik dan niet snap, waarom hij toen wou stoppen op het hoogtepunt en nu ineens na 3 of 4 jaar plannen heeft om de tour te rijden?
Dan moet je toch heel erg zeker zijn van je kunnen of anders ga je toch ontiegelijk hard op je bek.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 10-09-2008 1:06]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-09-2008 17:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Mensen die de Vuelta nog steeds volgen? Robert Geesink als debutant staat zeer verdienstelijk vijfde in het algemeen klassement op bijna zes minuten.


Daops
Usericon van Daops
Posted 14-09-2008 18:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2008 17:39 schreef Lionheart het volgende:
Mensen die de Vuelta nog steeds volgen? Robert Geesink als debutant staat zeer verdienstelijk vijfde in het algemeen klassement op bijna zes minuten.
Jazeker, erg knap en hoopvol voor de toekomst. Was vandaag genieten toen ie gewoon een hoop toppers eraf reed in een bergrit in z'n eerste grote ronde..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-09-2008 19:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2008 12:56 schreef Mark Z het volgende:
De Vuelta is weer begonnen. Ben erg benieuwd hoe Gesink het in zijn eerste grote ronde gaat doen.


Boven verwachting! Hij staat nu vijfde in het klassement. Ge-wel-dig!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-09-2008 22:08 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2008 17:39 schreef Lionheart het volgende:
Mensen die de Vuelta nog steeds volgen? Robert Geesink als debutant staat zeer verdienstelijk vijfde in het algemeen klassement op bijna zes minuten.


Gesink, niet Geesink. Hij is geen judoka

Maar het is inderdaad erg knap wat hij aan het doen is. Met Valverde en Rodriguez strijden om de vijfde plek op zo'n jonge leeftijd... ik vond de rit van gisteren trouwens echt prachtig, wat een berg is die Angliru!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-09-2008 19:54 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Erik Zabel en Paolo Bettini stoppen na dit seizoen. Toch twee iconen, die een indrukwekkende erelijst bij elkaar hebben gereden.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-09-2008 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bettini stopt zelfs morgen al. Het WK is zijn laatste wedstrijd.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-10-2008 18:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ricco 2 jaar geschorst. Mooi zo.


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-10-2008 20:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 juli 2008 2:46 schreef Blueprint het volgende:
Steroïden zijn toch meer toepasbaar op krachtsport?


mja de testosteron enzo volgens mij wel maar er is natuurlijk ook wat te maken om je rode vezels(voor duursporten makkelijker op te laten bouwen. Als je lichaam het kan na trainen dan kunnen we het zelf ook wel sturen met wat stofjes. Ik weet alleen nog niet of dat er al is of op getest wordt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-10-2008 21:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Slagveld na hertest van Tourrenners

ROTTERDAM - De hertest die het Franse antidopingbureau AFLD sinds kort uitvoert op het bloed van verdachte Tourrenners, heeft maandag twee etappewinnaars ten val gebracht. Stefan Schumacher is betrapt en Leonardo Piepoli blijkt zelfs twee keer positief te zijn bevonden. In beide gevallen gaat het om Cera, een verbeterde vorm van Epo die ook door Piepoli's ploeggenoot Riccardo Ricco werd gebruikt tijdens de voorbije Tour.

Hans-Michael Holczer, de manager van Schumachers team Gerolsteiner, bevestigde gisteravond door Tourdirecteur Christian Prudhomme te zijn ingelicht over de misstap van zijn renner. Die ontkent in alle toonaarden. ,,Ik weet hier niets van, ik heb me niet gedopeerd.''

Holczer heeft hem echter met onmiddellijke ingang geschorst. ,,Wij zijn bedrogen,'' zei de teammanager verbitterd. Om daar strijdvaardig aan toe te voegen: ,,Ik ga Stefan Schumacher juridisch vervolgen tot hij geen cent meer op zak heeft.''

Schumachers overgang naar Quick-Step, een transfer die vorige maand werd beklonken, staat nu ook op losse schroeven. Zowel Schumacher als Piepoli hangt een schorsing van twee jaar boven het hoofd.

'Schumi' won twee etappes in de 95ste Ronde van Frankrijk. De 27-jarige Duitser verbaasde vriend en vijand met twee verbluffende tijdritten en zijn krachtenverslindende aanvalslust in de bergen. Hij droeg ook twee dagen de gele trui. Naar nu blijkt, verdacht het AFLD Schumacher al langer van het gebruik van verboden middelen. Gedurende de Tour vielen zijn urinecontroles echter negatief uit.

Volgens de Franse sportkrant L'Equipe hebben bloedtests met terugwerkende kracht nu wel onregelmatigheden aan het licht gebracht. Het positieve resultaat is een optelsom van twee tests, de ene in een laboratorium in Lausanne, de andere in het AFLD-lab in Frankrijk zelf, in Châtenay-Malabry.

De renner Stefan Schumacher is nooit onomstreden geweest. In 2005, toen hij voor de Shimano-ploeg reed, werd de Duitser positief bevonden op het gebruik van het middel cathine. Schumacher verklaarde het te hebben genomen tegen zijn hooikoorts. Het medicijn zelf had hij verkregen via zijn moeder, een arts. De renner werd daarop vrijgesproken.

Vorig jaar liep Schumacher tegen de lamp toen hij onder invloed een auto-ongeluk veroorzaakte. In zijn bloed werden sporen van amfetaminen gevonden. Tot een dopingzaak kwam het echter niet.

De positieve controles van Piepoli waren eerder op de dag al naar buiten gebracht door het Italiaans olympisch comité (CONI).

De Italiaanse klimmer (37) won op 14 juli de tiende etappe, de koninginnenrit in de Pyreneeën van Pau naar Hautacam. Volgens het CONI heeft Piepoli daags daarna, tijdens de rustdag, voor de tweede maal positief getest op doping. Het eerste geval betrof een controle op 4 juli, een dag vóór de Tourstart in Brest.

Piepoli, die zich vrijdag moet verantwoorden bij het CONI, verdween op 17 juli met zijn ploeg Saunier Duval uit de Tour na de positieve controle van kopman Riccardo Ricco. Hij werd toen ook ontslagen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-10-2008 22:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zo zie je maar, een Schumacher was al niet in het voetbal en de autosport te vertrouwen en nu komt het wielrennen er ook nog bij.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-10-2008 18:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ach ja, Schumacher en Piepoli ... verrassingen zijn het niet


Faustian Spirit of the Earth


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-10-2008 23:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

en bleef het daar maar bij;

hoe stom kun je nog zijn....o.n.g.e.l.o.f.e.l.i.j.k.

Kohl op doping gepakt in Tour

Uitgegeven: 13 oktober 2008 19:31
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2008 21:40

PARIJS - Wielrenner Berhard Kohl is volgens de Franse sportkrant l'Equipe tijdens de Ronde van Frankrijk betrapt op het gebruik van de epovariant CERA.

De Oostenrijkse renner uit de ploeg Gerolsteiner sloot de Tour verrassend als nummer drie in het eindklassement af en won het bergklassement.

Teammanager Hans-Michael Holczer van Gerolsteiner gaf maandagavond aan dat hij door Kohl op de hoogte was gesteld van het nieuws. Kohl is de tweede renner van Gerolsteiner die ruim twee maanden na de Tour op CERA wordt gepakt door het Franse antidopingbureau AFLD.

Vorige week kwam naar buiten dat de Duitser Stefan Schumacher, tweevoudig etappewinnaar in de Tour, ook al met de derde generatie epo in de weer was geweest. Kohl en Schumacher waren tijdens de Tour de France kamergenoten


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-10-2008 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer, vond dat een grappig mannetje

Nja, het zal de laatste niet zijn


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2008 13:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Je zou ze toch verdomme allemaal onherstelbaar de benen breken Hoe ongelooflijk stompzinnig kun je zijn? "Nee, geen EPO, dit is CERA, dat herkennen ze echt niet."

Stelletje lamballen. 2 jaar? Levenslange uitsluiting, basta. Het is niet alsof ze niet gewaarschuwd waren. Eik0ls.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Optimus Prime
Usericon van Optimus Prime
Posted 15-10-2008 11:07 by Optimus Prime Wijzig reactieProfiel van Optimus PrimeQuote dit bericht

Met andere woorden; alle nieuwe talenten of renners die opmerkelijke prestaties neerzetten in de tour zijn zo ongeveer gepakt.. moet toch goed spul zijn..

Ik verwacht dat er nog wel koppen zullen rollen, als het niet in het wielrennen is dan wel van atleten op de olympische spelen. Die stalen gaan ze ook nog allemaal testen op de nieuwste doping dus daar kan ook nog 1 en ander naar boven komen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-10-2008 11:23 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 13:24 schreef Mark het volgende:
Je zou ze toch verdomme allemaal onherstelbaar de benen breken Hoe ongelooflijk stompzinnig kun je zijn? "Nee, geen EPO, dit is CERA, dat herkennen ze echt niet."

Stelletje lamballen. 2 jaar? Levenslange uitsluiting, basta. Het is niet alsof ze niet gewaarschuwd waren. Eik0ls.

Mee eens, ik begrijp de 2 jaar schorsingstijd nog steeds niet. Bij het roeien (ook al zo'n lekkere epo-gevoelige sport) staat simpelweg levenslange uitsluiting op het spel. Naar mijn weten is het aantal doping-gevallen daar aanzienlijk lager. Wel is weer zo dat de belangen daar kleiner zijn (weinig profs, minder geld)


Dear dirty delightful old drunken old days


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-10-2008 15:26 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 11:07 schreef Optimus Prime het volgende:
Met andere woorden; alle nieuwe talenten of renners die opmerkelijke prestaties neerzetten in de tour zijn zo ongeveer gepakt.. moet toch goed spul zijn..

Ik verwacht dat er nog wel koppen zullen rollen, als het niet in het wielrennen is dan wel van atleten op de olympische spelen. Die stalen gaan ze ook nog allemaal testen op de nieuwste doping dus daar kan ook nog 1 en ander naar boven komen.


De stalen van de Tour uit 2007 zullen ook worden getest op CERA.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-10-2008 1:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

En de maximumstraf wordt 4 ipv 2 jaar

Kohl heeft trouwens bekend. Beter dan een aantal weken te liegen me dunkt.


Faustian Spirit of the Earth


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-12-2008 9:06 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Dit is sinds een paar maand m'n stalen ragbak. Het is een trekker dus lowrider, tassen ed heb ik er uiteraard bij.

Grote versie: http://farm4.static.flickr.com/3064/3080469218_b9f0b332f4_b.jpg


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-12-2008 9:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vet vet VET!! Met welke reis ga je hem inwijden?

Allejezus man wat zit jij diep trouwens. Dat zadel!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 04-12-2008 9:40 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2008 9:21 schreef M. het volgende:
Vet vet VET!! Met welke reis ga je hem inwijden?

Allejezus man wat zit jij diep trouwens. Dat zadel!


Misschien komt z'n plasser anders tussen de ketting!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2008 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

vandaar die U buis!


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen