|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Lance Armstrong heeft aangekondigd terug te keren in het peloton en hij wil de Tour de France van 2009 winnen |
|
Hehehe, ben eens benieuwd eigenlijk. Kan zeer interessant worden. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mensen die de Vuelta nog steeds volgen? Robert Geesink als debutant staat zeer verdienstelijk vijfde in het algemeen klassement op bijna zes minuten. |
|
quote:Jazeker, erg knap en hoopvol voor de toekomst. Was vandaag genieten toen ie gewoon een hoop toppers eraf reed in een bergrit in z'n eerste grote ronde.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Boven verwachting! Hij staat nu vijfde in het klassement. Ge-wel-dig!! |
|
quote: Gesink, niet Geesink. Hij is geen judoka Maar het is inderdaad erg knap wat hij aan het doen is. Met Valverde en Rodriguez strijden om de vijfde plek op zo'n jonge leeftijd... ik vond de rit van gisteren trouwens echt prachtig, wat een berg is die Angliru! |
|
Erik Zabel en Paolo Bettini stoppen na dit seizoen. Toch twee iconen, die een indrukwekkende erelijst bij elkaar hebben gereden. |
|
Bettini stopt zelfs morgen al. Het WK is zijn laatste wedstrijd. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ricco 2 jaar geschorst. Mooi zo. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: mja de testosteron enzo volgens mij wel maar er is natuurlijk ook wat te maken om je rode vezels(voor duursporten makkelijker op te laten bouwen. Als je lichaam het kan na trainen dan kunnen we het zelf ook wel sturen met wat stofjes. Ik weet alleen nog niet of dat er al is of op getest wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Slagveld na hertest van Tourrenners ROTTERDAM - De hertest die het Franse antidopingbureau AFLD sinds kort uitvoert op het bloed van verdachte Tourrenners, heeft maandag twee etappewinnaars ten val gebracht. Stefan Schumacher is betrapt en Leonardo Piepoli blijkt zelfs twee keer positief te zijn bevonden. In beide gevallen gaat het om Cera, een verbeterde vorm van Epo die ook door Piepoli's ploeggenoot Riccardo Ricco werd gebruikt tijdens de voorbije Tour. Hans-Michael Holczer, de manager van Schumachers team Gerolsteiner, bevestigde gisteravond door Tourdirecteur Christian Prudhomme te zijn ingelicht over de misstap van zijn renner. Die ontkent in alle toonaarden. ,,Ik weet hier niets van, ik heb me niet gedopeerd.'' Holczer heeft hem echter met onmiddellijke ingang geschorst. ,,Wij zijn bedrogen,'' zei de teammanager verbitterd. Om daar strijdvaardig aan toe te voegen: ,,Ik ga Stefan Schumacher juridisch vervolgen tot hij geen cent meer op zak heeft.'' Schumachers overgang naar Quick-Step, een transfer die vorige maand werd beklonken, staat nu ook op losse schroeven. Zowel Schumacher als Piepoli hangt een schorsing van twee jaar boven het hoofd. 'Schumi' won twee etappes in de 95ste Ronde van Frankrijk. De 27-jarige Duitser verbaasde vriend en vijand met twee verbluffende tijdritten en zijn krachtenverslindende aanvalslust in de bergen. Hij droeg ook twee dagen de gele trui. Naar nu blijkt, verdacht het AFLD Schumacher al langer van het gebruik van verboden middelen. Gedurende de Tour vielen zijn urinecontroles echter negatief uit. Volgens de Franse sportkrant L'Equipe hebben bloedtests met terugwerkende kracht nu wel onregelmatigheden aan het licht gebracht. Het positieve resultaat is een optelsom van twee tests, de ene in een laboratorium in Lausanne, de andere in het AFLD-lab in Frankrijk zelf, in Châtenay-Malabry. De renner Stefan Schumacher is nooit onomstreden geweest. In 2005, toen hij voor de Shimano-ploeg reed, werd de Duitser positief bevonden op het gebruik van het middel cathine. Schumacher verklaarde het te hebben genomen tegen zijn hooikoorts. Het medicijn zelf had hij verkregen via zijn moeder, een arts. De renner werd daarop vrijgesproken. Vorig jaar liep Schumacher tegen de lamp toen hij onder invloed een auto-ongeluk veroorzaakte. In zijn bloed werden sporen van amfetaminen gevonden. Tot een dopingzaak kwam het echter niet. De positieve controles van Piepoli waren eerder op de dag al naar buiten gebracht door het Italiaans olympisch comité (CONI). De Italiaanse klimmer (37) won op 14 juli de tiende etappe, de koninginnenrit in de Pyreneeën van Pau naar Hautacam. Volgens het CONI heeft Piepoli daags daarna, tijdens de rustdag, voor de tweede maal positief getest op doping. Het eerste geval betrof een controle op 4 juli, een dag vóór de Tourstart in Brest. Piepoli, die zich vrijdag moet verantwoorden bij het CONI, verdween op 17 juli met zijn ploeg Saunier Duval uit de Tour na de positieve controle van kopman Riccardo Ricco. Hij werd toen ook ontslagen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zo zie je maar, een Schumacher was al niet in het voetbal en de autosport te vertrouwen en nu komt het wielrennen er ook nog bij. |
|
Ach ja, Schumacher en Piepoli ... verrassingen zijn het niet Faustian Spirit of the Earth |
|
en bleef het daar maar bij; hoe stom kun je nog zijn....o.n.g.e.l.o.f.e.l.i.j.k. Kohl op doping gepakt in Tour Uitgegeven: 13 oktober 2008 19:31 Laatst gewijzigd: 13 oktober 2008 21:40 PARIJS - Wielrenner Berhard Kohl is volgens de Franse sportkrant l'Equipe tijdens de Ronde van Frankrijk betrapt op het gebruik van de epovariant CERA. De Oostenrijkse renner uit de ploeg Gerolsteiner sloot de Tour verrassend als nummer drie in het eindklassement af en won het bergklassement. Teammanager Hans-Michael Holczer van Gerolsteiner gaf maandagavond aan dat hij door Kohl op de hoogte was gesteld van het nieuws. Kohl is de tweede renner van Gerolsteiner die ruim twee maanden na de Tour op CERA wordt gepakt door het Franse antidopingbureau AFLD. Vorige week kwam naar buiten dat de Duitser Stefan Schumacher, tweevoudig etappewinnaar in de Tour, ook al met de derde generatie epo in de weer was geweest. Kohl en Schumacher waren tijdens de Tour de France kamergenoten |
|
Jammer, vond dat een grappig mannetje Nja, het zal de laatste niet zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
Je zou ze toch verdomme allemaal onherstelbaar de benen breken Hoe ongelooflijk stompzinnig kun je zijn? "Nee, geen EPO, dit is CERA, dat herkennen ze echt niet." Stelletje lamballen. 2 jaar? Levenslange uitsluiting, basta. Het is niet alsof ze niet gewaarschuwd waren. Eik0ls. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Met andere woorden; alle nieuwe talenten of renners die opmerkelijke prestaties neerzetten in de tour zijn zo ongeveer gepakt.. moet toch goed spul zijn.. Ik verwacht dat er nog wel koppen zullen rollen, als het niet in het wielrennen is dan wel van atleten op de olympische spelen. Die stalen gaan ze ook nog allemaal testen op de nieuwste doping dus daar kan ook nog 1 en ander naar boven komen. |
|
quote: Mee eens, ik begrijp de 2 jaar schorsingstijd nog steeds niet. Bij het roeien (ook al zo'n lekkere epo-gevoelige sport) staat simpelweg levenslange uitsluiting op het spel. Naar mijn weten is het aantal doping-gevallen daar aanzienlijk lager. Wel is weer zo dat de belangen daar kleiner zijn (weinig profs, minder geld) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: De stalen van de Tour uit 2007 zullen ook worden getest op CERA. |
|
En de maximumstraf wordt 4 ipv 2 jaar Kohl heeft trouwens bekend. Beter dan een aantal weken te liegen me dunkt. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dit is sinds een paar maand m'n stalen ragbak. Het is een trekker dus lowrider, tassen ed heb ik er uiteraard bij. Grote versie: http://farm4.static.flickr.com/3064/3080469218_b9f0b332f4_b.jpg Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Vet vet VET!! Met welke reis ga je hem inwijden? Allejezus man wat zit jij diep trouwens. Dat zadel! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Misschien komt z'n plasser anders tussen de ketting! |
|
vandaar die U buis! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |