|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Moeten we nog wat over Oprah en Lance zeggen? back from the gutters |
|
Nee. |
|
quote:Oprah zou ik doen. Lance niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Geef Bassie een dikke negerin en hij is tevreden... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Moet je wel van brinta houden als je met haar wilt tongen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
Ik hou wel van brinta maar niet van negerinnen. Doe mij maar dolfijnen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
iemand een stream van de Oprah Armstrong babbel? signature |
|
Is pas donderdagnacht om 3.00 Voor livestreams kun je denk ik best kijken op het forum van cyclingnews.com Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
thanx signature |
|
signature |
|
quote:Oprah.com en in Nederland is het op tv bij TLC te zien. |
|
Lance geeft dus toe dat hij doping heeft gebruikt, mensen onder druk heeft gezet en heeft zwartgemaakt ("ik was een bullebak"). Uiteraard heeft hij daar spijt van, maar hij kon zijn leugens niet laten uitkomen en had doping nodig, omdat al zijn concurrenten ook gebruikten. Op detailniveau houdt hij zich op de vlakte, vermoedelijk als bescherming tegen rechtszaken en om een onderhandelingspositie t.o.v. WADA/USADA te behouden. Meer informatie (bijvoorbeeld over corruptie bij de UCI) in ruil voor strafbeperking? Opmerkelijk is dat hij aangeeft in 2009 en 2010 clean te hebben gereden, omdat het tegenwoordig met het bloedpaspoort en de OOC controles veel te riskant is om zwaar aan de dope te gaan. Daarmee bevestigt hij het beeld dat in de wielersport leeft dat de sport sinds 2007/2008 een heel stuk schoner is geworden. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 18-01-2013 8:45] |
|
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130306_003?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding Boogerd bekent eindelijk dopinggebruik: 'Ik wilde meedoen aan de top' zoveel spuiten en nog niet winnen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-03-2013 2:49] signature |
|
Laat de pers zich maar lekker uitleven in het verleden, ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is... |
|
Waarom is Boogerd's dopingbekenning uberhaupt nieuws? Kan je er niet vanuit gaan dat élke renner in dat tijdperk doping heeft gebruikt? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Denk het wel...behalve die sukkels die een uur achter het peleton binnen kwamen. Bazzio Attacks!!! |
|
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zat vrijdag twee uur in de sneeuw en de regen en de harde wind op de fiets. Wat een koud KUT weer was dat zeg. En ik was er blijkbaar niet goed op gekleed. Maar dat was slechts twee uur... Milaan - San Remo nu, niet te doen. http://nos.nl/sport/livestream/stream/220/ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Yep, koers voor de echte bikkels vandaag. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |