|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Tommeke, Tommeke, Tommeke, wat doe je nu? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik zou ook coke pakken als ik een Labo in de prak zou rijden signature |
|
quote:Coke snuiven. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: in zijn Labo-rghini signature |
|
Doping is het in ieder geval niet als hij het buiten de wedstrijd gebruikt, het werkt eerder anders om. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het fietsje waarop ik mijn tochten onderneem Een bescheiden 10 versnellingen, waardoor het, zeker met bagage op hellingen van 12% flink beesten is, maar verder een heel fijn dingetje. En ik ben eraan gehecht, en check die stijl dan, onwijs goed natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Je kunt altijd nog es een kransje vervangen voor een hoger verzet he. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Rasmussen is voor 2 jaar geschorst, waarvan hij er nu ongeveer al eentje heeft opzitten. Faustian Spirit of the Earth |
|
En Boonen mag niet naar de Tour, ook al is zijn cokegebruik buiten competitie geen reden voor een schorsing. Toch fijn dat iedere organisator zijn eigen regels bepaalt |
|
Tja, de Tour kon niet veel anders doen nu dan hun nultolerantie toe te passen. Anders maakten ze zich ook serieus belachelijk eigenlijk. Faustian Spirit of the Earth |
|
Goeie beslissing, Boonen is ook niet bepaald snugger. |
|
Neen, laat hem idd maar een Tour overslaan. Hopelijk heeft hij dan zijn les wel geleerd. Faustian Spirit of the Earth |
|
doping controle stelt toch al weinig voor, het is allang aangetoont dat je met lage dosissen steroiden met gemak door de test komt terwijl er echt niets te vinden is in je lichaam. En ik heb het idee dat je met een beetje afwijkende waarden alsnog positief uit kan vallen ondanks dat je alles eerlijk doet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Steroïden zijn toch meer toepasbaar op krachtsport? |
|
Ik ben van plan om binnenkort ook een wielrenners fiets aan te schaffen, heeft iemand tips of een leuke website? Ik heb ook geen flauw benul wat nu juiste prijzen zijn voor een beginners fiets? Alvast bedankt Against God and Government |
|
Als je even een fietswinkel binnenstapt krijg je een veel beter beeld van gewicht, framemaat, geometrie en prijzen dan op het net. Nieuwprijs van mooie beginnersfiets is grofweg 600-1000 Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dank je, ik vind het een steeds mooiere sport vinden, vandaag stuk van de tour gekeken, en het lijkt me ontzettend gaaf om te doen. Maar ik zal eens een zaak binnen stappen deze week, Against God and Government |
|
Ik zit er over na te denken om binnenkort ook weer eens een moutainbike te kopen. Laatst had ik er een geleend, daarmee effe een paar kilometer door de Duitse bossen gegaan. Heerlijk af en toe. |
|
wat een fantastische finale van de rit daar in China! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En een geweldige kampioen: Samuel Sanchez |
|
Erg gaaf inderdaad! En Gesink reed ook goed. |
|
Cancellara's terugkeer, hoe indrukwekkend Faustian Spirit of the Earth |
|
De Vuelta is weer begonnen. Ben erg benieuwd hoe Gesink het in zijn eerste grote ronde gaat doen. |
|
quote: Top-10 zou mooi zijn. Ik ben vooral benieuwd hoe hij de derde week door gaat komen, aangezien het zijn eerste grote ronde is. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |