IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 20-09-2006 21:51 by Omi Profiel van Omi

Fukk die aandachtstrekkende k*tmensen echt hard.

Mijn ex vriendin was zo'n mensen help type. Altijd bereid om mensen hun verhalen te hooren en ze te helpen etc. Nou, dat was echt het verzamel punt voor alle puber zeikwijfies. Sjezus wat een gezeur altijd. Ze werd echt om het kwartier/20 minuuten gebeld door een of andere vriendin die weer eens een nutteloos k*tprobleem had. Maar ze wou ze altijd helpen. Hellaas raakte ze daar zwaar overspannen van, en is ze dat nog steeds. Maar dat durft ze aan geen vriendin ofzo te vertellen, omdat ze dan bang is dat ze hun alleen maar meer verdrietig maakt.

Nekschoten, zouden die mensen moeten krijgen. Je enige vriendin (want meestal logen ze zoveel dat ze niemand anders over hadden) helemaal misbruiken.

Dan was hadden ze weer k*nker, dan waren ze weer verkracht, dan waren ze ook nog zwanger, dan hadden ze weer heroiene gebruikt, dan hadden ze weer zelfmoord gepleegd. Kwam nooit een einde aan dat gezever, kunnen die vervelende mensen nou echt niet zelf bedenken dat je er iemand echt geen plijzier mee doet als je alleen maar zeurt?

Net als mensen die zelfmoord plegen. Asociale klootzakken zijn het. Geen brief achterlaten, zodat mensen met vraagtekens en schuldgevoelens zitten, bloedbaden etc. Hoe asociaal kan je zijn. Flikker toch op met je depressieve genuil, je hebt het heus niet zo slecht als je denkt.

En mensen die er alleen mee dreigen, die zouden echt doodgemarteld moeten worden. Een goede vriendin van mij heeft eens een relatie met een perverse emo gehad. Nou, daar heeft ze haar leven lang een trauma aan overgehouden.

En zo kan ik het lijstje nog wel verder afgaan. Al met al, vind ik zelfmoord maar een ontzettend egocentrische k*t mannier om iedereen in je directe omgeving kijhard te naaien.



*edit: Spelfouten



[Dit bericht is gewijzigd door Omi op 20-09-2006 21:53]


Groeit op voor galg en rad.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-09-2006 21:59 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Zelfmoord plegen en dan nog je ex-vriendin bellen?

Raar.

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 20-09-2006 21:59]


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 20-09-2006 22:12 by Omi Profiel van Omi

Maar waar.


Groeit op voor galg en rad.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-09-2006 22:12 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

- Would you accept a collect from "beyond the grave"?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-09-2006 1:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 september 2006 14:11 schreef Dolk het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat niet alle depressies gefaked zijn? Oké, de meeste emo's (*guns go bangbang*) of aandachttrekkende gottiks (wel leuk met gottiks twister spelen... rechterhand op zwart) die zullen zich waarschijnlijk aanstellen. Maar vergeet alstjeblieft niet dat het een serieuze ziekte is.
Even een voorbeeld van mijzelf geven: ik word om de week ziek uit spanning, heb delaatste maanden van mijn examenjaar thuisgezeten, ben van de zomer uit huis getrapt en sinds ik uit huis ben ben ik voortdurend ziek. Oorzaken zal ik niet dieper op ingaan, maar ik kan wel vertellen dat ik er rede genoeg voor heb, en dat de dokter en de psych denken aan een depressie, en ik wil dat gvd niet:p Dus aub niet ál te licht over denken...


en waarom hebben emo's en gothics geen problemen en jij wel? je denkt er zelf ook wel een beetje licht over


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-09-2006 9:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 20 september 2006 14:11 schreef Dolk het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat niet alle depressies gefaked zijn? Oké, de meeste emo's (*guns go bangbang*) of aandachttrekkende gottiks (wel leuk met gottiks twister spelen... rechterhand op zwart) die zullen zich waarschijnlijk aanstellen. Maar vergeet alstjeblieft niet dat het een serieuze ziekte is.
Even een voorbeeld van mijzelf geven: ik word om de week ziek uit spanning, heb delaatste maanden van mijn examenjaar thuisgezeten, ben van de zomer uit huis getrapt en sinds ik uit huis ben ben ik voortdurend ziek. Oorzaken zal ik niet dieper op ingaan, maar ik kan wel vertellen dat ik er rede genoeg voor heb, en dat de dokter en de psych denken aan een depressie, en ik wil dat gvd niet:p Dus aub niet ál te licht over denken...


Express yourself, just say yes


Against God and Government


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2006 10:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 september 2006 1:44 schreef ElitE het volgende:
en waarom hebben emo's en gothics geen problemen en jij wel? je denkt er zelf ook wel een beetje licht over

Inderdaad (tot zo ver mijn nuttige inbreng)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-09-2006 11:27 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

je moet er niet zoveel over lullen, gewoon doen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-09-2006 14:30 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

onder het mom "niet lang lullen, lijkzak vullen?"


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 21-09-2006 23:37 by Dolk Profiel van Dolk

Waar ik dus op doelde is dat NIET ALLE emo's en gottiks het zo slecht hebben. Veel van hen geven de naam depressie (oké, misschien hebben de meeste dipjes en sommige depressies, maar dat valt allemaal nog best wel mee) een lichtzinnige onderklank.
Avril Lavigne bijvoorbeeld, het grote voorbeeld van veel 13-jarige altootjes, emootjes punkertjes en gottikjes (om maar even radicaal te globaliseren) heeft I'm with you (jaja, die zeikhit) geschreven toen ze "depressief" was.
"hee, ik voel me niet gezellig. Ik ben depressief." Vervolgens gaan ze zich inlezen over depressie en gaan handelingen overnemen. Overigens geldt dit niet alleen voor depressie, en ook niet alleen voor die leeftijdscategorie: ik ken een 24-jarige jongen (overigens een metaldrummer) die zichzelf schizofrenie en nog zo wat ander spul heeft aangepraat. Zonde van de energie, vind ik dan.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-09-2006 23:40 by Immortella Profiel van Immortella

En hoe weet jij zo goed dat April Lavigne geen echte depressie heeft gehad? Hebben jullie dezelfde therapeut ofzo?

Oftewel: Je zanikt wel erg veel over het 'aanstellen' van anderen. En iedereen moet jouw probleem wel serieus nemen? Dat maak je zo wel erg moeilijk he.
Leer eerst eens anderen serieus nemen, misschien dat ze dat dan andersom ook kunnen...


..."Hate can only create more hate"...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-09-2006 2:03 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Waarschijnlijk is gewoon in Avril's teksten terug te lezen dat haar grootste problemen in het leven dingen zijn als het niet meer hebben van beltegoed, graag maatje 32 hebben en graag nou toch eindelijk eens geneukt willen worden.

Dat zijn nou niet bepaald redenen om in een depressie te belanden.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 22-09-2006 2:25 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Zelfmoord.... dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen.



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-09-2006 2:29 by stigma Profiel van stigma

Huhuhuhuhuhuh!


Subtiel kamerolifantje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2006 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zelfmoord deel 3 : The Funeral


signature


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 29-09-2006 2:35 by lygophile Profiel van lygophile

jezus man, wordt hier nou ook nog gediscuseerd ipv constant alkaar afzeiken? dis toch de filosofie forum?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-09-2006 2:38 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 29 september 2006 2:35 schreef lygophile het volgende:
jezus man, wordt hier nou ook nog gediscuseerd ipv constant alkaar afzeiken? dis toch de filosofie forum?


wat wou je er aan doen joh? meneer de wereld verbeteraar. Laat jezelf met rust. Ons kan het waarschijnlijk weinig schurft roesten,soms aan aarsch.


Suck my piss


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-09-2006 7:03 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Zie gvd-topic



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-09-2006 8:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 september 2006 21:51 schreef Omi het volgende:
Al met al, vind ik zelfmoord maar een ontzettend egocentrische k*t mannier om iedereen in je directe omgeving kijhard te naaien.



Wellicht wil de volgende vriendin van je ex wel een briefje schrijven speciaal voor jou. Anyway, egocentrisch is het inderdaad.. maar niet in de negatieve zin van het woord. Iemand die zichzelf van het leven beroofd is simpelweg met zichzelf bezig en niet met van die emotionele onstabiele tierende ventjes die graag een brief met uitleg willen ontvangen voor het extra deeltje dramatiek. Als jij denkt dat alles maar om de omgeving draait ben jij zelf egocentrisch in de meest negatieve betekenis van het woord. Je zit maar te zeuren met boehoe de omgeving, boehoe vrienden, boehoe geen briefje *jank jank* terwijl het gaat om de persoon die de behoefte voelt (voelde) om zichzelf van het leven te beroven. Je snapt geen zak van achtergronden, redenen en hoe de psyche werkt. Dus heel simpel, hou je smoel over zaken waar je nog geen flikker van begrijpt of sta open voor de discussie die hier gaande is. Enne wil je een zakdoekje voor de verwerking van al die mensen met problemen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-09-2006 8:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 september 2006 2:35 schreef lygophile het volgende:
jezus man, wordt hier nou ook nog gediscuseerd ipv constant alkaar afzeiken? dis toch de filosofie forum?


Interesses / hobbies: progressieve technische melodische goothisch/dood/doem metaal. liberaal maatsoortgebruik. psychologie. filosofie. intellectuele discussie.


Hest gedronken jongeman?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-09-2006 9:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Wat Omi zegt is erg herkenbaar. Toen ik nog op de gesloten afdeling zat kwam er ook wel eens bezoek wat nog nooit 'gekken' had gezien. Dergelijke mensen 'naaiden' wij als patienten zijnde dus flink door compleet boutmaf gedrag te gaan vertonen en elkaar smeken elkaar te vermoorden. Ze verlaten de kliniek dan ook van met een natte broek.

Omi zou zelf eens iets dergelijks binnen moeten lopen en dan zijn standpunten verdedigen. Ik nam een luier mee als ik hem was.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-09-2006 9:04 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 september 2006 9:02 schreef Slechtheid het volgende:
Wat Omi zegt is erg herkenbaar. Toen ik nog op de gesloten afdeling zat kwam er ook wel eens bezoek wat nog nooit 'gekken' had gezien. Dergelijke mensen 'naaiden' wij als patienten zijnde dus flink door compleet boutmaf gedrag te gaan vertonen en elkaar smeken elkaar te vermoorden. Ze verlaten de kliniek dan ook van met een natte broek.

Omi zou zelf eens iets dergelijks binnen moeten lopen en dan zijn standpunten verdedigen. Ik nam een luier mee als ik hem was.


Hehehehe.
Och, het is wel schattig.



lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 30-09-2006 2:45 by lygophile Profiel van lygophile

quote:
Op 29 september 2006 8:57 schreef MMayo het volgende:

Hest gedronken jongeman?


wat bedoel je?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-09-2006 8:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 september 2006 2:45 schreef lygophile het volgende:
wat bedoel je?


Met dat soort hobbies zou je verwachten dat men een beetje goed in taal is.


maandier
Usericon van maandier
Posted 08-10-2006 23:58 by maandier Profiel van maandier

tja, haha. pfoeh, ist weer zover ja. nou ja, ok dan. Hmmmmm, wat wil je eigenlijk horen. Dat vraag ik me af. Als je dood wilt, maak er dan een eind aan alsjeblieft, en stop fucking zeiken. Is dat wat je wilt horen? Of wil je iemand die lief is voor je, die je neemt zoals je bent? Iemand die je leven stukken aangenamer maakt. Dat soort persoon waarvan je soms denkt dat die gewoon niet kan bestaan...hey weet je wat? Laat me lief zijn voor jou. En als het je bevalt kun je dat misschien ook eens doen voor mij. We zien gewoon verder hoe alles loopt...


urenlang de liefde bedrijven op donkere deuntjes


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen