![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord plegen en dan nog je ex-vriendin bellen? Raar. [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 20-09-2006 21:59] ![]() |
|
Maar waar. Groeit op voor galg en rad. ![]() |
|
- Would you accept a collect from "beyond the grave"? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: en waarom hebben emo's en gothics geen problemen en jij wel? je denkt er zelf ook wel een beetje licht over ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Express yourself, just say yes ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Inderdaad (tot zo ver mijn nuttige inbreng) ![]() |
|
je moet er niet zoveel over lullen, gewoon doen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
onder het mom "niet lang lullen, lijkzak vullen?" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Waar ik dus op doelde is dat NIET ALLE emo's en gottiks het zo slecht hebben. Veel van hen geven de naam depressie (oké, misschien hebben de meeste dipjes en sommige depressies, maar dat valt allemaal nog best wel mee) een lichtzinnige onderklank. Avril Lavigne bijvoorbeeld, het grote voorbeeld van veel 13-jarige altootjes, emootjes punkertjes en gottikjes (om maar even radicaal te globaliseren) heeft I'm with you (jaja, die zeikhit) geschreven toen ze "depressief" was. "hee, ik voel me niet gezellig. Ik ben depressief." Vervolgens gaan ze zich inlezen over depressie en gaan handelingen overnemen. Overigens geldt dit niet alleen voor depressie, en ook niet alleen voor die leeftijdscategorie: ik ken een 24-jarige jongen (overigens een metaldrummer) die zichzelf schizofrenie en nog zo wat ander spul heeft aangepraat. Zonde van de energie, vind ik dan. ![]() |
|
En hoe weet jij zo goed dat April Lavigne geen echte depressie heeft gehad? Hebben jullie dezelfde therapeut ofzo? Oftewel: Je zanikt wel erg veel over het 'aanstellen' van anderen. En iedereen moet jouw probleem wel serieus nemen? Dat maak je zo wel erg moeilijk he. Leer eerst eens anderen serieus nemen, misschien dat ze dat dan andersom ook kunnen... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Waarschijnlijk is gewoon in Avril's teksten terug te lezen dat haar grootste problemen in het leven dingen zijn als het niet meer hebben van beltegoed, graag maatje 32 hebben en graag nou toch eindelijk eens geneukt willen worden. Dat zijn nou niet bepaald redenen om in een depressie te belanden. ![]() ![]() |
|
Zelfmoord.... dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen. ![]() |
|
Huhuhuhuhuhuh! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
zelfmoord deel 3 : The Funeral signature ![]() |
|
jezus man, wordt hier nou ook nog gediscuseerd ipv constant alkaar afzeiken? dis toch de filosofie forum? ![]() |
|
quote: wat wou je er aan doen joh? meneer de wereld verbeteraar. Laat jezelf met rust. Ons kan het waarschijnlijk weinig schurft roesten,soms aan aarsch. Suck my piss ![]() |
|
Zie gvd-topic ![]() ![]() |
|
quote: Wellicht wil de volgende vriendin van je ex wel een briefje schrijven speciaal voor jou. Anyway, egocentrisch is het inderdaad.. maar niet in de negatieve zin van het woord. Iemand die zichzelf van het leven beroofd is simpelweg met zichzelf bezig en niet met van die emotionele onstabiele tierende ventjes die graag een brief met uitleg willen ontvangen voor het extra deeltje dramatiek. Als jij denkt dat alles maar om de omgeving draait ben jij zelf egocentrisch in de meest negatieve betekenis van het woord. Je zit maar te zeuren met boehoe de omgeving, boehoe vrienden, boehoe geen briefje *jank jank* terwijl het gaat om de persoon die de behoefte voelt (voelde) om zichzelf van het leven te beroven. Je snapt geen zak van achtergronden, redenen en hoe de psyche werkt. Dus heel simpel, hou je smoel over zaken waar je nog geen flikker van begrijpt of sta open voor de discussie die hier gaande is. Enne wil je een zakdoekje voor de verwerking van al die mensen met problemen? ![]() ![]() |
|
quote: Interesses / hobbies: progressieve technische melodische goothisch/dood/doem metaal. liberaal maatsoortgebruik. psychologie. filosofie. intellectuele discussie. ![]() Hest gedronken jongeman? ![]() |
|
Wat Omi zegt is erg herkenbaar. Toen ik nog op de gesloten afdeling zat kwam er ook wel eens bezoek wat nog nooit 'gekken' had gezien. Dergelijke mensen 'naaiden' wij als patienten zijnde dus flink door compleet boutmaf gedrag te gaan vertonen en elkaar smeken elkaar te vermoorden. Ze verlaten de kliniek dan ook van met een natte broek. Omi zou zelf eens iets dergelijks binnen moeten lopen en dan zijn standpunten verdedigen. Ik nam een luier mee als ik hem was. ![]() ![]() |
|
quote: Hehehehe. Och, het is wel schattig. ![]() |
|
quote: wat bedoel je? ![]() |
|
quote: Met dat soort hobbies zou je verwachten dat men een beetje goed in taal is. ![]() |
|
tja, haha. pfoeh, ist weer zover ja. nou ja, ok dan. Hmmmmm, wat wil je eigenlijk horen. Dat vraag ik me af. Als je dood wilt, maak er dan een eind aan alsjeblieft, en stop fucking zeiken. Is dat wat je wilt horen? Of wil je iemand die lief is voor je, die je neemt zoals je bent? Iemand die je leven stukken aangenamer maakt. Dat soort persoon waarvan je soms denkt dat die gewoon niet kan bestaan...hey weet je wat? Laat me lief zijn voor jou. En als het je bevalt kun je dat misschien ook eens doen voor mij. We zien gewoon verder hoe alles loopt... ![]() urenlang de liefde bedrijven op donkere deuntjes ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |