|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mislukt? Wilde ze niet meer of heeft iemand haar dr vanaf geholpen ofzo? Kennis van ons is manisch depressief. Heeft destijds ook zelfmoord geprobeerd te plegen. Had een zware overdosis pillen genomen. Was in coma gevallen. Toen de dochter van haar overleden vriend haar vond. Heeft dr laten kotsen en gelijk ziekenhuis gebeld. En die is nu ongelovelijk blij dat ze nog leeft. Iedereen trouwens. Echt raar als zoiets zo dichtbij gebeurd. Dat zet je toch wel even aan het denken. [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 28-04-2008 14:58] |
|
quote:ROFL @ signature What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
beetje apart ja... Je moeder. |
|
Cynisme is mij niet vreemd. Verrassend triviaal |
|
Wat mij momenteel wel opvalt, is dat zoveel mensen zich depressief etc. voelen en dan vooral in de alternatieve scene's, is het een trend ofzo? Against God and Government |
|
Dramaqueens, en dan vooral in de álternatieve scene', zijn er altijd al, teveel, geweest. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
het komt door slechte smaak. Suck my piss |
|
quote:Drama-queens zijn scene onafhankelijk ... er zijn er overal teveel ... Zelfmoord is daar de oplossing voor, met of zonder duwtje in de rug. |
|
quote:Ik denk toch dat emo-core en bepaalde 'gothic'-gerelateerde muziek wel een aantrekkingskracht hebben op mensen met een bepaalde gemoedstoestand. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tja, daar vind verheelijking van automutilatie en zelfdoding plaats, dus die mensen voelen zich daar beter "begrepen" ... potje/dekseltje |
|
blackmetal heeft dat soms ook wel. ken iemand ook moppen overzelfmoord? Suck my piss |
|
Ik ken alleen een Nederlands/Duitse mop over een duane beamte die een opgehangen kerel vind. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-04-2008 10:39] Against God and Government |
|
quote: Jup. Alleen al die emo-trend die nu heel erg in is bij jongeren. Rare shit. Verrassend triviaal |
|
Dat is moeder natuur die haar werk doet .. |
|
in de meeste genre's/subculturen ben je tenminste nog gewoon een mietje als je je emotie uit Je moeder. |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Er zijn idd teveel van die mensen die fucking aandacht willen trekken of van die fucking emo's die van die kleine sneedjes in hun armen gaan maken en gaan lopen roepen ah kijk mij ik heb zelfmoord poging gedaan.. Sneu vind ik dat.. Jammer is dat er geen onderscheid meer word gemaakt tussen aandacht trekken en serieuse problematiek. Zeg ook nooit tegen iemand dat hij/zij aandacht vraagt.. Het is meer een schreeuw om hulp. Ik wil dood zeg je niet omdat je dat echt wil, als je dat echt wil denk je dat en doe je dat of poging tot. Mensen die het in het openbaar gaan lopen vertellen zijn meestal vast gelopen in hun eigen shit en denken er niet mee ruit te kunnen en vragen onbewust om hulp.. duurt tijd voordat die hulp dan ook accepteren.. Pas alsjeblieft op met wat je zegt tegen iemand die tegen je zegt dat hij dood wil. Het klinkt stom en je kan je er dood aan ergeren maar probeer te praten en hoe eigenwijs die gene ook is blijf zeggen dat hij hulp moet gaan zoeken en geef dat niet op, hij heeft je nodig. Uuuhm beetje onoverzichtelijk bericht of niet xD Er is geen sprake van onwil, maar van onvermogen |
|
quote: dus eigenlijk moeten ze een bandje opnemen en er zelf naar luisteren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja mensen die automutileren doen pogingen tot zelfdoding, typ dan niks ofzo. |
|
Ik heb wel eens last van plaatsvervangende zelfmoordideëen. Soms zie je mensen lopen en denk je 'ik wil dat jij dood gaat'... |
|
Mensen die automutileren doen niet altijd aan zelfdoding. Automutileren kunnen ze doen omdat ze boos op zichzelf zijn etc. ja zelfmoord ook maar er is toch wel een groot verschil tussen automutilatie en zelfmoord Er is geen sprake van onwil, maar van onvermogen |
|
quote: Ohjajoh. Wellicht zou je dit hele topic eens door moeten lezen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2008 11:47] |
|
Oke is goed. Heb je ervaring met automutaltie? Er is geen sprake van onwil, maar van onvermogen |
|
quote: Werkervaring. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |