|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm... ik vraag me toch af waar ik de plank in jou ogen mis heb geslagen... :p, please elaborate. Het idee van de toekomstige ik is misschien een beetje kortzichtig in de wijze waarop ik het heb beschreven. Waarschijnlijk komt dit omdat ik me mezelf niet echt kan identificeren met mensen die de toekomst dermate hopeloos inzien dat zij geen verlangen hebben haar realisatie mee te maken. Misschien ben ik gewoon iets te positief ingesteld daarvoor. Ik had een discussie met m'n ex een lange tijd geleden, over wat ik zou doen als ik de keuze had tussen zwaar depressief zijn en daar op eigen kracht niet uit kunnen komen, of een pil nemen waardoor de depressiviteit afneemt, maar ook de mogelijkheid om je uiterst positief te voelen. Een soort van afvlakking van emoties om de diepste dalen te vermijden zeg maar... Ik wist niet goed hoe hierop te reageren, aan de ene kant kan ik me voorstellen dat iemand die echt zwaar depressief is behoefte zou hebben daaraan, maar als ik me indenk dat daarvoor ook een andere kant van ervaring, namelijk de hele positieve/euforische ervaring afgesloten zou zijn... Ik vond het moeilijk me voor te stellen dat iemand alleen maar slechte dagen zou hebben. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hier ging het mis: quote: Zoals ik al eerder vermelde is er ook een grote groep mensen met een zeer ernstige meervoudige handicap waar geen ontwikkeling in geestelijk opzicht plaats vind, hoe klein dan ook. Deze mensen hebben helaas ook vaak een zeer lage levensduur. Verder kan ik me goed voorstellen dat het moeilijk is om je voor te stellen hoe het zal zijn als je elke dag niks positiefs kan zien. Maar toch bestaat het. |
|
tja wat is ontwikkeling... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ontwikkeling is overrated. Ik liep vanmiddag over der grote markt, hier in grunn. Zie ik onderaan de martinitoren, nee niet boven op, een politie auto staan en veeel mensen. Ik vraag aan een meisje*, is er al weer iemand afgesprongen. Weetikveel roept ze. Lees ik net de krant, blijkt het tv opnamen te zijn voor, Peter R. de Vries, over een "springer". blijkbaar toch moord? *met een marlboro sigaret in haar handen. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 30-11-2006 16:19] Suck my piss |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
over dat Peter R verhaal, er komt dus een reconstructie. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-03-2007 23:41] Suck my piss |
|
Ik ben benieuwd wie erin gaat spelen. Het licht van de Martinitoren stond afgelopen nacht uit, ik kon er niet van slapen. |
|
Godver, zelfmoordtopic en ik zie meteen net even een verkeerde datum staan... *jankie* |
|
Het gaat niet echt lekker met je he? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Nee, sorry, net woensdag een nervous breakdown gehad omdat ik (op weg naar mijn eerste piercing, precies drie maanden na... het) me spontaan besefte dat iemand waar ik het echt echt goed mee kon vinden echt echt weg was, en dat na het (voor het eerst sindsdien) zien van alle plekjes waar we samen hebben gezeten... waaronder de plek waar ik zijn eerste geleide meditatie heb gedaan; iets wat ik achteraf misschien toch had moeten doorzetten... Dezelfde tijd van het jaar, dezelfde soort temperatuur, dezelfde lichtinval, dezelfde plek, kan best eens precies een jaar geleden zijn... En dan heeft de radio ook nog zo'n bui dat ze per sé liedjes moeten gaan draaien als hurt (christina aguilera) en die ene van anouk die ze ook heeft geschreven voor een zelfmoordfiep. Grom, snif. |
|
signature |
|
quote: Maar eeuh, je laat hier toch wel even een berichtje achter he, Hypnos? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
"de gedachten waren te snel" signature |
|
Dood aan de zelfmoordenaars! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
juist! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Goh goed van je zeg dat je van het terrein af durfde om te fietsen. * Ja he, ik wilde voor de trein springen maar dat mocht niet van de begeleider Ehr.. eh.. oh. :-/ Werken in de zorg, apart hoor |
|
quote: Dat is dubbelzinnig, ik dnek dat ze juist blij worden als je zoiets zegt. "If you throw money at people, Is that Assault or Charity?" |
|
quote: Ga jij vandaag in alle vrolijke topics reageren? |
|
quote: zoiets had ik wel in gedachten ja Mag dat dan niet? [Dit bericht is gewijzigd door Kenyi op 16-11-2007 13:07] "If you throw money at people, Is that Assault or Charity?" |
|
Zonder geldige toevoeging: NEEN. |
|
quote: Oprotten, faggot. |
|
Zelfmoord deel 3? :') |
|
quote: Hahahaha die is echt goed opgemerkt! |
|
http://nl.youtube.com/watch?v=40KJ4IwOy5Q&feature=related Doe het! Doe het! Doe het! Het is tijd! Niet denken! Doen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |