IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2005 11:05 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Dan hebben we niet dezelfde in gedachte.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-08-2005 11:07 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione



Dan kan ik wel raden wie jij in gedachten hebt. Nee, daar heb ik geen zelfmoordgedachtes aan overgehouden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2005 11:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hehehe. Gelukkig.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-08-2005 11:09 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Geweldige vrouw, dat zonder enige twijfel. En spijtig vond ik het ook zeker.

Nee, de Zweedse in kwestie was toch wel het toppunt, dat heeft me toen geestelijk wel in een zodanige staat achtergelaten dat de gedachte van zelfmoord (aangespoord door een vrij bovenmatig alcohol- en drugsgebruik) zeker wel in m'n gedachtes is opgekomen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-08-2005 11:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

drugs are bad mmmmkay


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2005 11:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 augustus 2005 11:10 schreef ghoulliette het volgende:
drugs are bad mmmmkay
Nee, niet altijd. Wiet/Hasj bijvoorbeeld maakt mij rustig als ik suicidaal ben. Krijg het nog net niet voorgeschreven.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-08-2005 11:12 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 27 augustus 2005 11:10 schreef ghoulliette het volgende:
drugs are bad mmmmkay


Drugs gebruik ik dan ook niet meer. En het alcoholgebruik is ook weer tot een normaal niveau teruggebracht.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-08-2005 11:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik zat ook wat meer aan "echte" drugs te denken toen ik dat tiepte


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-08-2005 11:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 27 augustus 2005 11:12 schreef ghoulliette het volgende:
ik zat ook wat meer aan "echte" drugs te denken toen ik dat tiepte


Daar had ik het ook over inderdaad.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2005 11:13 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 augustus 2005 11:12 schreef ghoulliette het volgende:
ik zat ook wat meer aan "echte" drugs te denken toen ik dat tiepte
Intressant. Jij vindt wiet/hasj geen echte drugs.

Zin om daar even over te lullen in drugtopik?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-08-2005 11:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 27 augustus 2005 11:13 schreef Slechtheid het volgende:
Intressant. Jij vindt wiet/hasj geen echte drugs.

Zin om daar even over te lullen in drugtopik?

heb niet zo heel veel over drugs te zeggen hoor. Alleen ik vind hasje en wiet net zoiets als alcohol eigenlijk.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2005 11:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 augustus 2005 11:15 schreef ghoulliette het volgende:
heb niet zo heel veel over drugs te zeggen hoor. Alleen ik vind hasje en wiet net zoiets als alcohol eigenlijk.
Ow, ja zo denk ik er net over. Dan valt er verder ook niet veel over te lullen eigenlijk nee.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-08-2005 11:59 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 augustus 2005 10:07 schreef Slechtheid het volgende:
Korps Commandotroepen.

Waarom dan? Vanwege de discipline die je opgelegd krijgt? Of gewoon vanwege het destructieve of als uitlaat voor je frustratie of woede ofzo?


Zenial


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2005 13:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 augustus 2005 10:55 schreef ghoulliette het volgende:
Klinkt heel gek maar ik leef op als een relatie uitgaat. Misschien een vorm van selfdestructie ofzo, ik weet het niet, maar de vrijheid, de druk die dan wegvalt levert een nieuwe impuls op.



Als je het mij vraagt lijkt dit op een vorm van bindings/verlatingsangst. Is er wel een kenmerk van.

quote:
Op 27 augustus 2005 10:35 schreef Smoochy het volgende:
Te koop lopen met gedachten van zelfmoord of zelfmutilatie vind in ook wel weer overdreven voor op een forum.

Als je het echt wilde had je het allang gedaan dus stop aub met medelijden zoeken hier ofzo..of sterf pijnlijk en langzaam..


Te koop lopen is wat anders dan gewoon openlijk durven toe te geven, zoals wat Slechtheid dus doet. Ik vind dat wat anders dan het aandacht vragen.. wat jij zegt.

Daarbij, vind ik je opmerkingen erg kortzichtig en getuigen van geen enkel inlevingsvermogen. Ik snap dan ook niet goed wat jij nog in dit topic doet.


herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2005 20:34 by herrie Profiel van herrie

eens even dit topic wat nieuw leven inblazen... hehehe

wat een gezever weer...

enfin... zoals een snuggere enkeling wel door heeft: je praat niet over suïcide... je doet het. al die andere zeikerts zitten in de dsm IV meer in de as II problematiek. beetje aandacht trekken, lopen te janken over hoe kut het wel niet gaat (ja... huisarrest is echt hetzelfde als de doodstraf)... en voorde rest... inlevingsvermogen? in wat? in gezeik en aandachttrekkerij? nee... dan kun je beter bout lopen doen opde diverse forums.

ps: als je springt: wel van 10 hoog
ps: als je snijdt, dan wel in de lengte van de aderen en niet door de breedte.

jow



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 09-10-2005 20:58 by Brujo Profiel van Brujo

http://www.hulpgids.nl/tests/test-depressie.htm#MADRS

Eerst testje doen, daarna pas beslissen he?

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 09-10-2005 21:14]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


slome
Usericon van slome
Posted 09-10-2005 23:48 by slome Profiel van slome

quote:
Op 9 oktober 2005 20:34 schreef herrie het volgende:
eens even dit topic wat nieuw leven inblazen... hehehe

wat een gezever weer...

enfin... zoals een snuggere enkeling wel door heeft: je praat niet over suïcide... je doet het. al die andere zeikerts zitten in de dsm IV meer in de as II problematiek. beetje aandacht trekken, lopen te janken over hoe kut het wel niet gaat (ja... huisarrest is echt hetzelfde als de doodstraf)... en voorde rest... inlevingsvermogen? in wat? in gezeik en aandachttrekkerij? nee... dan kun je beter bout lopen doen opde diverse forums.

ps: als je springt: wel van 10 hoog
ps: als je snijdt, dan wel in de lengte van de aderen en niet door de breedte.

jow




Wat betreft het bout lopen doen op fora, heb je volledig gelijk. Nu vraag ik me alleen af of je uit jezelf hier nooit meer zal inloggen of dat een van de moderators je een ban moet geven

Ik heb in deze en de vorige zelfmoord-topics om eerlijk te zijn weinig aanstellerij gelezen wat zelfmoord betreft. Als iemand in deze discussie zijn persoonlijke situatie wil bespreken moet dat gewoon kunnen, anderen hebben daar niet over te oordelen. En als dat je stoort ga je toch mooi in de topics rondhangen waar je geen last hebt van dat 'gejank'.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 0:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 oktober 2005 20:34 schreef herrie het volgende:
eens even dit topic wat nieuw leven inblazen... hehehe

wat een gezever weer...

enfin... zoals een snuggere enkeling wel door heeft: je praat niet over suïcide... je doet het. al die andere zeikerds zitten in de dsm IV meer in de as II problematiek. beetje aandacht trekken, lopen te janken over hoe kut het wel niet gaat (ja... huisarrest is echt hetzelfde als de doodstraf)... en voorde rest... inlevingsvermogen? in wat? in gezeik en aandachttrekkerij? nee... dan kun je beter bout lopen doen opde diverse forums.

ps: als je springt: wel van 10 hoog
ps: als je snijdt, dan wel in de lengte van de aderen en niet door de breedte.

jow




Je bent wel lekker weer aan het rellen, boeiend hoor al die termen. Maar in het vervolg mag je ook gewoon spreken van een standaard internationaal classificatie systeem, dimensie/as persoonlijkheidsstoornissen. Daarbij maak jij je er wel zeer gemakkelijk vanaf door alles als aandachtstrekkerij af te doen.

Maar dat weet jij zelf ook wel als intelligent persoon zijnde. Alhoewel..


herrie
Usericon van herrie
Posted 10-10-2005 10:28 by herrie Profiel van herrie

gelukkig snap je me een beetje mayo... daarentegen hou ik mijn opmerkingen netjes... dus als dat ale en ban moet opleveren? een forum is toch om je mening te geven?

ps mayo: 13 november EMOTIE in Meppel en zou het tof vinden als je foto's komt maken!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 10-10-2005 10:32 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 10 oktober 2005 10:28 schreef herrie het volgende:
gelukkig snap je me een beetje mayo... daarentegen hou ik mijn opmerkingen netjes... dus als dat ale en ban moet opleveren? een forum is toch om je mening te geven?



Haha Herrie... maak je weer gebruik van je vrije toegang Popfront?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-10-2005 11:31 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 3 oktober 2005 13:32 schreef MindlessMayo het volgende:
Als je het mij vraagt lijkt dit op een vorm van bindings/verlatingsangst. Is er wel een kenmerk van.



Te koop lopen is wat anders dan gewoon openlijk durven toe te geven, zoals wat Slechtheid dus doet. Ik vind dat wat anders dan het aandacht vragen.. wat jij zegt.

Daarbij, vind ik je opmerkingen erg kortzichtig en getuigen van geen enkel inlevingsvermogen. Ik snap dan ook niet goed wat jij nog in dit topic doet.


Nou ik zat ook niet meer in dit topic...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 10-10-2005 11:43 by WhiteMetalGay Profiel van WhiteMetalGayhttp://www.thehun.com

Zo en dan on-topic:

Jan ten Bokkel:
Rest In Peace brother!

De strijd is na 49 jaar gestaakt
De herinneringen die we hadden heb je dierbaar gemaakt.

"He's had enough, he couldn't take any more"




Hersenloze Mayonaise eten


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 11:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 oktober 2005 10:28 schreef herrie het volgende:
ps mayo: 13 november EMOTIE in Meppel en zou het tof vinden als je foto's komt maken!


Dan heb ik een begrafenis en is mijn camera net stuk gegaan en de batterijen leeg, daarbij heb ik dan ook een bruiloft en een familiefeest van 3 families tegelijk en bevalt een vriendin van mij van een zoontje. Dus nee, sorrie.

Enne een ban? Zou niet weten waarom.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 12:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 oktober 2005 11:31 schreef Smoochy het volgende:
Nou ik zat ook niet meer in dit topic...


En nu ben je van mening verandert en post je maar wel weer?


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 10-10-2005 12:19 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

over zelfmoord gesproken;

Wij hebben onlangs t huisje overgekocht van een echtpaar wat in scheiding lag, nu heeft die vent dit weekend zn eigen opgehangen aan een bruggetje iets verderop!!!


een vrouw en kind laat ie achter!!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen