|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vieze vuile dierenbeul leven en laten leven he. Fuck the world and fuck you |
|
kom maar naast me wonen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
kan ik niet betalen joh, een woning naast die van jou... Fuck the world and fuck you |
|
Ja, want iedereen wil naast Aaarco wonen natuurlijk.. Wie wil nou niet zo'n buurman? Niet te betalen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach, vast wel een plekkie vrij. Ik denk dat je daar vanzelf wel zelfmoord van wil plegen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ik heb wel serieus gedacht dat mn buren zich van kant hadden gemaakt... ik zie ze nooit meer en niemand weet waar ze zijn.. verder wil niet iedereen naast me wonen, de meeste willen bij me wonen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Je uitwonen toch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
je verward me met iemand anders denk ik, In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Voor de fans: zo kan t ook: Man onthoofd door kettingzaag Je moet er maar op komen. En dat niet alleen; je moet het maar durven. Een man heeft zichzelf onthoofd met een kettingzaag. De 50-jarige David Phyall draaide door omdat hij zijn huis – een sloopwoning - moest verlaten. "In de vijftien jaar dat ik werkzaam ben als lijkschouwer, is dit de meest bizarre zaak die ik ooit heb meegemaakt", aldus Simon Burge. Tijdschakelaar De zelfmoord had nog heel wat voeten in de aarde. Volgens de patholoog-anatoom had Phyall de kettingzaag met een koord aan de poot van een snookertafel vastgebonden, de 'aan'-knop met tape vastgeplakt en het apparaat aangesloten op een tijdschakelaar. Vervolgens ging hij onder de tafel liggen met zijn hoofd omhoog en plaatste de zaag tegen zijn nek. Bloed De politie werd gealarmeerd toen de ouders van Phyall hem niet konden bereiken. De woning in Bishopstoke, in Zuid-Engeland, was besmeurd met bloed. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm, zal een redelijk bloedbad geweest zijn *denkt aan Scarface*. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zelfmoord is voor mietjes! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
haumeaux moeten deaud teh fun IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: leven ook, pff beetje aan je instincten overgeven kan iedereen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote:ja joh echt ? Fuck the world and fuck you |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
signature |
|
vooral rond deze tijden zien mensen het vaak niet zitten.. twee redenen die ik kan bedenken de altijd koude donkere dagen kunnen zorgen voor een sombere stemming.. of zo snel mogelijk van het leven af komen omdat ze het gewoon niet meer zitten en op 1 of ander manier is kerst een geschikte dag voor heel veel van dit soort mensen.. misschien wel juist vanwege de familie zaken die zij niet meer kunnen doen |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dank voor je mededeling. Dat was heel verruimend @ ProgTon [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 26-12-2008 16:30] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ik snap het medelijden niet als mensen zelfmoord gepleegd hebben.. Die persoon heeft er zelf voor gekozen om er een eind aan te maken, dus van mij krijgen ze geen medelijden. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Alsof dat ze dan nog iets kan schelen Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ja daarom hehe Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |