|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
man als machinist WEET je gewoon dat het elk moment kan gebeuren, ook als je nog maar pas zo'n ding bestuurt, lul toch eens niet zo dom, jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Fuck the world and fuck you |
|
Risico's van het vak zijn dat. heeeel lullig dat zoiets gebeurt, maar ze weten dat het kan gebeuren, jammer, dan maar geen machinist worden, heb je er geen last van ook. klaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Echt waar, laat maar.. Against God and Government |
|
quote: Verder no offence hoor Against God and Government |
|
Tja.. dit komt zou er op neer komen dat we mental verstand moeten aanpraten haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat een discussies weer, hehe. Zelfs automobilisten kan het gebeuren, is het dan ook een risico van het vak? |
|
quote:Done. De beste man is er gewoon mee gestopt omdat 'ie er niet meer tegen kon. Hij zelf was van mening dat je van te voren weet dat je met zelfmoorden te maken krijgt. Hij dacht er in eerste instantie tegen te kunnen maar dit bleek achteraf niet het geval. Hij is zeer tevreden met zijn huidige baan overigens. |
|
quote: +1 Against God and Government |
|
quote:fliker toch op man, met je zelf ingenomen gebral. altijd moeilijk he,je ongelijk toegeven. Fuck the world and fuck you |
|
quote:hehe weet ik. Fuck the world and fuck you |
|
@JB, grote jongen hoor, zo'n grote tiefus muil op een forum trouwens, ga je straks weer buiten spelen met de kids ? Fuck the world and fuck you |
|
Jammer dat er gewoon niet normaal over gepraat kan worden zonder moddergegooi. |
|
JB begon:') Fuck the world and fuck you |
|
De ervaring leert ons dat ik ook meestal gelijk heb ofniet? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Medelijden is voor de nabestaande. Zelfmoord vind ik btw " the easy way" om je problemen op te lossen. @ mental.. Op zuid kan je ook elke dag voor je harses geschoten worden. Acceptabel voor jou?? beetje domme redenatie. spuit gewoon een dosis lucht in je aderen .. lekker clean.. bel wel even je dokter van te voren op, want de kans is dat als niemand het weet dat je er een paar weken lig..En dan krijg je zo van die bolle wangetjes.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 28-12-2008 12:13] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Bolle wangetjes heb ik al. met je domme redenatie. Bovendien, liever dat ik dan een dom redeneer in je ogen dan dat ik simpelweg mensen nalul. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-12-2008 12:23] Fuck the world and fuck you |
|
Dit antwoord wordt u aangeboden door mental. Verwacht niet veel meer!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Omdat mental er nu is .. domste varken van het land. Had ie kunnen verwachten .. Overigens een erg asociale instelling van iemand die keer op keer mis/gebruik maakt van de nederlandse zorgstaat en dat dan iemand die gewoon zijn werk uitvoert die steun ontkent. Lijkt me mooi als je de volgende keer je medicijnen en zorg ontkent word met de opmerking "Tja ach, dat hoort erbij he". [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-12-2008 12:25] |
|
quote:Nog zo'n naprater zonder eigen mening, kan ook niet anders, het vet heeft vast je hersens die je had gemold. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-12-2008 12:24] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hoe was het bij je mammie knul? |
|
quote:ga ergens anders janken, knul.en hou je aan je eigen forum regels, volgens mij ben je dik offtopic nu. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-12-2008 12:27] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dude epic!!! |
|
quote:Goh, let jij daar nu ineens wel op |
|
quote:geef ik eens het goeie voorbeeld... Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |