|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oom Frans Bauer pleegt alsnog zelfmoord De oom van Frans Bauer heeft alsnog zelfmoord gepleegd. Oom Giel probeerde eind maart samen met zijn vrouw uit het leven te stappen. Bij de schietpartij kwam tante Doortje om het leven, Giel raakte zwaargewond. Oom Giel heeft zich opgehangen. Dat deed Bauers oom in een cel van de inrichting waar hij opgesloten was, meldt RTL Boulevard dinsdag. Giel belandde in de psychische inrichting na de mislukte zelfmoord van maart. De volkszanger liet eerder al weten dat de oom nog steeds heel erg suïcidaal was nadat tante Doortje zichzelf van het leven beroofde. "Hij probeert schijnbaar elke keer zelfmoord te plegen", vertelde Bauer in april. De Bauers hebben nog niet gereageerd op het voorval. Frans Bauer zelf is momenteel op vakantie op Gran Canaria. De familie werd op 29 maart opgeschrikt door het drama in Fijnaart. De Bauers krijgen de laatste maanden veel voor hun kiezen. Frans' vader wordt behandeld voor longkanker. Eerder dit jaar verloor de zanger al een neef en een nichtje. Tijd dat mensen bekend raken met de vredige kracht van de helium ballon. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"heel erg suïcidaal" Grappig altijd, die gradaties. "Hé Giel, hoe suïcidaal ben je?" "Echt heel erg." |
|
Tijd dat er een goede maat voor uitgevonden word. "Ik ben vandaag 4 milliBram suicidaal" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:En het melkpak. Kun jij niet bij omroep Max voorlichting geven ElitE? |
|
kan ook prima in procenten ik ben vandaag toch minstens 50% suïcidaal. |
|
quote: Dat kan, maar aan welke kenmerken wil je dat relateren? 50% is dat je de drang hebt om 50% van je lichaam te vernietigen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zou de kans meteen aangrijpen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat zou ook wel heel vreemd zijn. Zoiets als geen linker helft willen hebben om extreem rechts te zijn ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 11-08-2010 1:48] |
|
quote: Of alles is geplant in fases en je doodsmotto is "een goed begin is het halve werk" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Waarom is iemand suïcidaal? Om de mening van anderen?, omdat je denkt niets te bereiken in deze maatschappij?, omdat je jezelf overbodig voelt?.. Mijn denkwijze: -De mening van anderen is niet jouw probleem. -Het denkbeeld in de maatschappij is ontworpen door mensen, jij kan daar je eigen ontwerp aan toevoegen, dus de maatschappij is niet jouw probleem. -Jezelf overbodig voelen is egoïstisch, er zijn mensen die om je geven. Je moet jezelf waarderen. Anyway, Zelfmoord is nutteloos en kansloos. Het leven is te interessant om het loodje te leggen, leer er maar mee om te gaan |
|
quote: Nouja de meesten hebben wel een andere iets diepere beweegredenen. quote: Wat een nepargument, het is je eigen leven, je eigen keuze, het is egoistisch als je verwacht dat anderen voor jou leven quote: Een groot gedeelte van de mensen kan geen nut in zn leven ontdekken zoals een gelovige zou doen. Het leven is in hun visie dus net zo zinloos. Mensen blijven leven doordat ze een interessante draai aan kunnen geven en zich er goed bij voelen. Dan stel je geluk als doel. Als je dus geen plezier weet te beleven en niet die interessante draai eraan kan geven en je zelfs kut voelt en lijdt. Dan is zelfmoord niet zinloos, en het is niet kansloos als je je goed voorbereid en geen halve middelen treft. Je hebt misschien altijd nog de mogelijkheid om je beter te gaan voelen, maar vanuit zo'n depressief gevoel duurt dat te lang. Bovendien kun je ook geen spijt hebben mocht het eenmaal gebeurt zijn, ben je te laat kun je wel spijt hebben. Leven is toch gewoon een vrije keuze die je zelf hoort te kunnen maken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik geef je volkomen gelijk, jij beschijft het vanuit het oogpunt van iemand met zelfmoord neigingen, dat andere is dan ook mijn visie erop. Ik heb gewoon geen zelfmoord neigingen, nooit gehad en ook niet van plan te krijgen |
|
K post hem ook maar hier: Mja ik ben er dan ook geen bekenden aan verloren, dus kan me de erbij horende reddeloosheid ook niet goed voorstellen. Daarmee blijft mn standpunt wel overeind, maar het is natuurlijk niet makkelijk om het van iemand te accepteren. Wel is het belangrijk om er met die personen zo openlijk mogelijk erover te praten, niet stomweg proberen over te halen, dat werkt averechts. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Door jezelf geen geluk als doel te stellen voorkom je al veel frustratie. Veel mensen denken recht op geluk te hebben of stellen het als levensdoel. Dat werkt niet, aangezien geluk je overkomt. Je kan wel wat stappen nemen waardoor je er meer kans op hebt of minder kans op ongeluk in elk geval. Maar garanties zijn er niet, ook niet op chemisch vlak natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat een gelul zeg. Als je alleen voor anderen leeft ben je al fout bezig. In eerste instantie leef je puur en alleen voor jezelf, voor jouw geluk en voor jouw welzijn. Daarna komt de rest pas. quote: Erg simpel gesteld. Ik denk dat iemand die echt suïcidaal is dat niet met je eens is. Ik ben het zelf niet, ken ook niemand (meer) die het is, maar kan me heel donders goed voorstellen dat je het kunt zijn. Als het écht niet meer gaat lijkt het me geenszins nutteloos en kansloos. Voor sommigen is het echt nog de enige optie die er is. Kijk alleen maar naar wat je regelmatig hoort van bejaarden die onderhand alles om hun heen zijn kwijtgeraakt, waarbij het lichaam volledig op is en waar de rek en de lol van het leven er na pak ‘m beet 80 jaar gewoon uit en af is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Sommige mensen hebben niemand die om hun geeft, of in ieder geval het gevoel dat er niemand is. En jezelf waarderen is ook niet voor iedereen even makkelijk. Toen ik op de middelbare school zat had ik een vriend wiens vriendin (17 jaar en anorexia) zelfmoord had gepleegd. Ik kende haar niet persoonlijk, maar het was wel heel heftig. |
|
quote: word up. Ik heb veel geluk ontdekt door schijt hebben aan doelen die door onze maatschappij gesteld worden. ik heb geen golden retriever en een huis met een volkswagen voor de deur nodig. Ik wil zo veel mogelijk lijpe muziek maken dat is mijn roeping. Dat geeft balans en zekerheid. Als ik ooit doof word ga ik gewoon action painting doen in mijn blote lul. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kan iemand mij even 'DE' definitie geven van geluk? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-08-2010 10:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: een grote lul hebben. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Daar wordt mijn vriendin gelukkig van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En als je ondertussen mensen blij kan maken leuk meegenomen, dat dan weer wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik zou eens met haar gaan praten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Tevreden zijn met wat je hebt? Niet alleen in de materialistische zin natuurlijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |