|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat komt redelijk in de buurt van egoisme en asociaal gedrag lijkt me.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Hahaha, tralalalalalalalaaaa! Wat de reden ook is, ze vertonen asociaal gedrag. Dat je ergens niet voor kiest, betekent niet opeens dat je geen schuld meer hebt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat weet ik dat je die gedachten niet even kunt uitzetten. Maar het blijft wel asociaal, gezien de definitie van het woord. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
asociaal zijn betekent niet per definitie dat je BEWUST geen rekening houdt met andermans gevoelens. "Asociaal" houdt voor mij in dat je jezelf in het middelpunt zet en bij wat je doet helemaal geen rekening houdt met de gevoelens en gedachten van anderen. Ook al gedraag je je in zulke gevallen niet met opzet zo, dat maakt t in mijn ogen echt niet minder asociaal. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ja dat bedoel ik maar! Maar ik geloof dat Slechtheid een Heidentje uithaalt aangezien hij geen enkele andere visie interpreteert. |
|
quote: Kut, ik moest lachen terwijl ik in het zelfmoord topic las.. KLACHT! KLACHT!! |
|
Zeurkous. |
|
Wellicht is die naam meer iets voor jou, overkopuh? |
|
quote:Overkopen? Nee, zeuren is iets slechts, dus dat is al inbegrepen. |
|
quote: Ja maar jij heet slechtheid.. niet slechtsheid dus dat telt niet. En nu ontopic, anders ga ik een klacht zetten in het klachtentopic. |
|
quote:"Cry me a river...." |
|
Mensen veranderen als ze achter een computer zitten. Lichaamstaal spreken, je pet afdoen, zonnebril afdoen en iemand aankijken tijdens het praten +stevige schoenen aantrekken(geen moonboots) Suck my piss |
|
quote:Ja precies. Wel lachen dit topic. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nietes! Het intresseert je geen reet! |
|
Nee, geen 'zak'. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Reet, zak, flikker. Toch allemaal homo-erotisch. |
|
Goh hebben alleen homo's een reet dan? |
|
Verklap nou niet alles! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:ah in dat geval ben jij wel een ontzettende homo .. |
|
quote: Huh? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: *zet walkman uit* Huh? oh, dan gaat het misschien ergens over. Het kan, het kan. Edit;En ik heb geen eens een walkman, snap je. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 30-10-2006 14:40] Suck my piss |
|
Ja, soms lijkt het me wel chillen, als ik de afwas nog moet doen of zo, maar dan kan ik de leuke dingen daarna ook niet doen, dus ik houd nog even vol. |
|
Dus afwas is de zin van het leven? |
|
Jongens.. Een geintje af en toe moet kunnen, maar dit topic hoeft niet met bullshit volgespammed te worden m'okay.. Dus, graag on-topique Dank jullie wel. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-10-2006 14:43] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |