IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2008 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 december 2008 12:33 schreef mental het volgende:
geef ik eens het goeie voorbeeld...
Ga dan eens echt on topic in deze topic


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2008 12:35 by mental Profiel van mental

quote:
Op 28 december 2008 12:34 schreef Jenje het volgende:
Ga dan eens echt on topic in deze topic
ja chef.


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-12-2008 12:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik kan zelfmoord sowieso niet bevatten, een heleboel mensen willen graag leven en oud worden maar sterven op vroege leeftijd door een ernstige ziekte, terwijl aan de andere kant van de straat iemand zichzelf van kant maakt omdat ie het niet meer ziet zitten, ik kan er niet bij.


Against God and Government


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2008 12:39 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 december 2008 12:37 schreef Rotzak het volgende:
ik kan er niet bij.
Niet erg toch? Waarom zou je het willen begrijpen? Om mensen in dergelijke situaties beter te begrijpen?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2008 12:40 by mental Profiel van mental

Misschien kan je er niet bij omdat in jouw leventje wel alles prima en perfect verloopt?


Fuck the world and fuck you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2008 12:44 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Misschien, en in dat geval is het niet erg dat je je er niet in kan inleven.
Ik ben niet superblij dat ik het wel kan ofzo...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-12-2008 15:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 december 2008 12:37 schreef Rotzak het volgende:
Ik kan zelfmoord sowieso niet bevatten, een heleboel mensen willen graag leven en oud worden maar sterven op vroege leeftijd door een ernstige ziekte, terwijl aan de andere kant van de straat iemand zichzelf van kant maakt omdat ie het niet meer ziet zitten, ik kan er niet bij.


misschien omdat het andere mensen zijn in andere situaties, en gewoon omdat het kan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-12-2008 15:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ machinisten discussie: Tuurlijk weet je als treinchauffeur dat er iets voor kan komen, maar daarom zit er nog een mannetje in juist om te proberen dat te voorkomen. En elk beroep heeft zijn risico's en dat weten mensen allemaal wel, maar dat is niet minder kut als het dan gebeurt. En als machinist heb je er nu niet echt voor gekozen om alle organen van een persoon te zien, en zo geconfronteerd te worden met de dood, dat wil je liever niet. Net zoals je met de auto liever niet hebt dat je iemand aanrijd, met autorijden kies je er dan toch niet voor om een slachtoffer te maken? dat staat los van het feit of je nu wel erg tegen zelfmoord bent of dat je in zelfbeschikking gelooft.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 29-12-2008 1:14 by Reddy Profiel van Reddy

quote:
Op 28 december 2008 12:37 schreef Rotzak het volgende:
Ik kan zelfmoord sowieso niet bevatten, een heleboel mensen willen graag leven en oud worden maar sterven op vroege leeftijd door een ernstige ziekte, terwijl aan de andere kant van de straat iemand zichzelf van kant maakt omdat ie het niet meer ziet zitten, ik kan er niet bij.


Het leven is nou eenmaal oneerlijk.
Ik kan me best voorstellen dat mensen niet hun weg kunnen vinden in deze wereld en besluiten eruit te stappen, zoals je kan stoppen met een spel dat je niet aanstaat.

Welnu, voordat men begint te roepen dat het leven niet met een spel te vergelijken valt, zal ik een zijweg inslaan om dit uit te leggen.

Het kwam tot me toen ik op internet een artikel las over zogeheette "PUA's".
PUA's, of Pick Up Artists, zijn mensen die er een sport van maken om meiden te versieren. Zij zien dit als een soort van spel ("the socializing game" zal geen onbekende term zijn). Ze gebruiken dan ook termen als "een set openen" (iemand benaderen), maar de ergste vind ik: "BG 8" (Beautiful Girl met een rapportcijfer 8/10).
Ik zit met serieuze seksuele frustraties die zich op ongezonde wijzen manifesteren (daar zal ik hier verder niet op in gaan), en die lui hebben het gore lef om te spreken van een spelletje dat ze spelen waarin meiden/vrouwen slechts pionnen zijn die een rapportcijfer op hun hoofd gedrukt krijgen!

Terug naar mijn verhaal: zo licht als die PUA's dus over daten praten, zo denk ik na over het leven. En als het leven simpelweg niet genietbaar is, dan kun je er voor kiezen om er mee op te houden.

Dit is natuurlijk een heel beperkte visie omdat dit alleen betrekking heeft op de persoon in kwestie. De moeder van die persoon verdient het niet om een kind te verliezen, etc.


dus


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2008 3:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

go reddy go!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-12-2008 9:49 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Het leven is alleen maar genieten, alleen zien de meeste mensen dat niet meer, en dat is volgens mij het probleem. Ik kan me geen dag voorstellen zonder mijzelf te bescheuren van het lachen, mensen denken vaak dat ze ongelukkig zijn, ze zouden de ogen eens open moeten doen en om zich heen kijken.

Met alles respect voor je verhaal Reddy, maar met dat stukje ben ik het gewoon weg niet eens




Against God and Government


Snark
Usericon van Snark
Posted 29-12-2008 9:51 by Snark Profiel van Snark

en reddy.. weet je al hoe je er uit wil stappen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-12-2008 9:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 29 december 2008 9:49 schreef Rotzak het volgende:
Het leven is alleen maar genieten
Voor jou. Fijn voor je, echt.

Het leven is niet geweldig, het leven kan geweldig zijn. Het leven is niet kut, het leven kan kut zijn.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-12-2008 10:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ja tuurlijk, er zijn veel nare dingen die een mens kan overkomen, maar mensen moesten eens kijken naar wat ze wel hebben, en niet naar wat ze niet hebben, snap je


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-12-2008 10:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

gestikt in zijn eigen zaad


signature


strix40
Usericon van strix40
Posted 29-12-2008 11:51 by strix40 Profiel van strix40

Er is geen probleem zo groot of er is altijd wel een oplossing, Misschien niet de makkelijkste maar hij is er wel. Eruit stappen is geen oplossing dat is laf.
De oplossing voor de 'slappe hap'. Heb ik ook geen medelijden mee en al helemaal geen respect voor.
Ze zadelen een ander op met de ellende die ze zelf veroorzaakt hebben en de nabestaanden kunnen het opknappen.(spreek uit ervaring)
quote:
mensen denken vaak dat ze ongelukkig zijn, ze zouden de ogen eens open moeten doen en om zich heen kijken.




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-12-2008 11:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik las iets over 193 treinspringers dit jaar? Godsamme, wat een klotezooi zeg, als je gaat, doe het dan met pillen oid, maar zadel andere mensen er niet mee op. (Of minder...).


Boeiender


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-12-2008 12:05 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ja dat is nu onderhand wel duidelijk geloof ik. Natuurlijk lekker om het nog eens te benadrukken.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-12-2008 12:08 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 december 2008 12:05 schreef Slechtheid het volgende:
Ja dat is nu onderhand wel duidelijk geloof ik. Natuurlijk lekker om het nog eens te benadrukken.


Joh.... Maar ik keek een beetje op van het aantal.


Boeiender


Snark
Usericon van Snark
Posted 29-12-2008 12:19 by Snark Profiel van Snark

als je gaat, ga dan met zoveel mogelijk pijn en zo langzaam mogelijk.. het is immers t laatste wat je doet, dan mag je er best even de tijd voor nemen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-12-2008 12:24 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Iemand vertelde mij laatst dat ze tegenwoordig een zogenaamde "kots-reflex" in medicijnen stoppen. Dat als je een overdosis neemt je het linea recta weer uitkosts.
Weet iemand hier iets meer van?

En nee, ik ga het niet proberen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2008 12:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is vaak ook wel een natuurlijk respons bij veel medicijnen, maar dat ze er dingen bijstoppen heb ik nog niet van gehoord. Maar inspuiten is toch effectiever vaak maar een derde dosis nodig en je gooit het er niet uit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-12-2008 12:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 december 2008 11:25 schreef mental het volgende:
Risico's van het vak zijn dat. heeeel lullig dat zoiets gebeurt, maar ze weten dat het kan gebeuren, jammer, dan maar geen machinist worden, heb je er geen last van ook. klaar.
Ik hoop slash bid dat er binnen nu en niet al te lange tijd een stapel pallets knetterhard omflikkeren op je werk en daarbij neerkomen op iets weeks.
En dat je dan komt miauwen op ZM.
Dan zet ik deze quote er neer als respons.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2008 12:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 december 2008 10:00 schreef Rotzak het volgende:
Ja tuurlijk, er zijn veel nare dingen die een mens kan overkomen, maar mensen moesten eens kijken naar wat ze wel hebben, en niet naar wat ze niet hebben, snap je


zou je niet gewoon naar beide moeten kijken? of is geluk alleen maar het veel richten op positieve dingen en negeren van veel slechte dingen? dat zou betekenen dat je de wereld net zo verkeerd ziet als je gelukkig bent dan als je depressief bent.
Maar het ene is natuurlijk wel prettig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


strix40
Usericon van strix40
Posted 29-12-2008 12:54 by strix40 Profiel van strix40

quote:
Op 29 december 2008 12:34 schreef Greycloak het volgende:
Ik hoop slash bid dat er binnen nu en niet al te lange tijd een stapel pallets knetterhard omflikkeren op je werk en daarbij neerkomen op iets weeks.
En dat je dan komt miauwen op ZM.
Dan zet ik deze quote er neer als respons.

Dan is het een ongeluk en niet iets waar hij zelf voor gekozen heeft. Mits hij op het laatste moment nog onder de vallende stapel gaat staan.
Maar ik meen eens gelezen te hebben dat machinisten wel voorbereid worden op 'springers'. Toch zitten er al diverse machinisten thuis met een trauma van zo'n idioot. Trein schoonspuiten en de rest laten liggen voor de kraaien.
Beetje simpel om te stellen dat iemand dan maar geen machinist had moeten worden.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen