IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-08-2010 12:15 by M. Profiel van M.

Geluk ken je (gelukkig ben je) als willen en doen samenvallen.

I.e. je wil iets in het leven, en datgene wat je wil ben je dan ook aan het doen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-08-2010 12:16]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-08-2010 12:27 by XXL Profiel van XXL

Interpol waarschuwt voor zelfmoordgas
Uitgegeven: 11 augustus 2010 11:22

MAASTRICHT - De internationale politieorganisatie Interpol waarschuwt voor een nieuwe zelfmoordmethode waarbij een chemisch gas wordt gebruikt. Het gas levert ook levensgevaar op voor de toegesnelde hulpverlener.

Het politiekorps Limburg Zuid bevestigde woensdag berichtgeving daarover in het AD.

Tot nu toe hebben twee mensen in Nederland zich van het leven beroofd met het extreem gevaarlijk gas, in Gulpen en in Wormerveer.

In Gulpen in Zuid-Limburg vulde een chemicus zijn auto met het gas en stierf. Hij had wel een waarschuwingsbriefje op de autoruit gedaan waarin stond dat de auto vol dodelijk gas zat, zei een woordvoerder van de politie.

Rotte eieren

Het zou gaan om waterstofsulfide (H2S), dat in een lage concentratie naar rotte eieren ruikt, maar in hoge concentraties niet te ruiken en zeer dodelijk is.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-08-2010 13:04 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vermoed dat ik net een lage concentratie heb laten ontsnappen, wat een lucht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2010 18:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat kan goed kloppen. Maar waterstof sulfide is een stuk moeilijker aan te komen als de volgende en minder relaxed als gewoon inert gas:

- Argon gebruikt voor MIG lassen te halen bij de bouwcentra met lasapparatuur(100% is de beste de 85% is minder omdat je van de overige CO2 een wat zurige smaak krijgt en een minder relaxed gevoel)
- Stikstof bij veel industriele bedrijven te vinden.
- Helium gebruikt voor de ballonnen.

Laat een grote zak vollopen en stop hem over je hoofd en zorg dat het afsluit. Het gas is reukloos smaakloos en op geen enkele manier irriterend. Je lichaam raakt niet bij zuurstof tekort in paniek, maar bij een CO2 teveel. Van zuurstoftekort(hypoxie) wordt je euforisch en val je binnen 1 a 2 minuten al buiten bewustzijn.

Neem het liefst een grote vuiniszak(liefst 200 l) vol. Hiermee voorkom je dat er toch een CO2 concentratie kan opbouwen in de vuilniszak waar je misschien toch wat lichte discomfort kan ervaren al is het altijd nog effectief. Deze methode wordt ook toegepast in om proefdieren in te laten slapen om paniek te voorkomen, en om te zorgen dat niets beschadigd raakt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 11-08-2010 19:22 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Bedankt he.


Evil Dick


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-08-2010 19:48 by Staalman Profiel van Staalman

Jij gaat het proberen? Succes


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-08-2010 19:56 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Gewoon alles hermetisch aftapen en heel veel kaarsjes aansteken; val je heel rustig in slaap zonder ooit nog wakker te worden


Black seeds of bunny!


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 11-08-2010 19:57 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

[quote]Op 11 augustus 2010 19:48 schreef Staalman het volgende:Nee, daarvoor houd ik teveel van zwaremetalen.


Evil Dick


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-08-2010 20:08 by Staalman Profiel van Staalman

Zm is dus jouw levenselixer... gaaf!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 11-08-2010 20:11 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Hm Dat ging niet helemaal goed.


Evil Dick


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-08-2010 20:12 by Staalman Profiel van Staalman

Andere methode proberen, heb je een groot melkpak?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-08-2010 21:13 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 11 augustus 2010 18:56 schreef ElitE het volgende:
dat kan goed kloppen. Maar waterstof sulfide is een stuk moeilijker aan te komen als de volgende en minder relaxed als gewoon inert gas:

- Argon gebruikt voor MIG lassen te halen bij de bouwcentra met lasapparatuur(100% is de beste de 85% is minder omdat je van de overige CO2 een wat zurige smaak krijgt en een minder relaxed gevoel)
- Stikstof bij veel industriele bedrijven te vinden.
- Helium gebruikt voor de ballonnen.

Laat een grote zak vollopen en stop hem over je hoofd en zorg dat het afsluit. Het gas is reukloos smaakloos en op geen enkele manier irriterend. Je lichaam raakt niet bij zuurstof tekort in paniek, maar bij een CO2 teveel. Van zuurstoftekort(hypoxie) wordt je euforisch en val je binnen 1 a 2 minuten al buiten bewustzijn.

Neem het liefst een grote vuiniszak(liefst 200 l) vol. Hiermee voorkom je dat er toch een CO2 concentratie kan opbouwen in de vuilniszak waar je misschien toch wat lichte discomfort kan ervaren al is het altijd nog effectief. Deze methode wordt ook toegepast in om proefdieren in te laten slapen om paniek te voorkomen, en om te zorgen dat niets beschadigd raakt.


Geniale methode, maar mocht het mislukken houd je er volgens mij een flinke hersenbeschadiging aan over.


Why doesn't my music get me all the chicks?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-08-2010 23:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 augustus 2010 21:13 schreef GrindMaster het volgende:
Geniale methode, maar mocht het mislukken houd je er volgens mij een flinke hersenbeschadiging aan over.
Als je dan een beetje mazzel hebt beschadig je dan dat gedeelte waardoor je niet meer weet dat en waarom je jezelf van kant wilde maken, is dat meteen opgelost.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-08-2010 23:14 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 augustus 2010 23:05 schreef bastianus het volgende:
Als je dan een beetje mazzel hebt beschadig je dan dat gedeelte waardoor je niet meer weet dat en waarom je jezelf van kant wilde maken, is dat meteen opgelost.


eigenlijk een win-win situatie dus


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-08-2010 23:19 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 11 augustus 2010 23:14 schreef flebbie het volgende:
eigenlijk een win-win situatie dus
On topic: Heb jij nu nog geen zelfmoord gepleegd?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-08-2010 23:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 augustus 2010 23:19 schreef Doomy het volgende:
On topic: Heb jij nu nog geen zelfmoord gepleegd?
Niet geslaagd vermoed ik. Anders zou hij niet hier kunnen posten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2010 23:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2010 19:56 schreef Nyghtslave het volgende:
Gewoon alles hermetisch aftapen en heel veel kaarsjes aansteken; val je heel rustig in slaap zonder ooit nog wakker te worden


Veel meer werk veel gevaarlijker, veel meer kans op falen, en veel minder plezierig omdat koolmonoxide ten eerste erg langzaam werkt en je behoorlijk beroerd laat voelen. Grote kans dat je gigantisch misselijk wordt en toch de deur open trekt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-08-2010 23:40 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik zou gaan voor een headshot


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-08-2010 23:42 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 11 augustus 2010 23:40 schreef Black Jew het volgende:
ik zou gaan voor een headshot
Een cumshot bedoel je zeker...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2010 23:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2010 21:13 schreef GrindMaster het volgende:
Geniale methode, maar mocht het mislukken houd je er volgens mij een flinke hersenbeschadiging aan over.


Als je halfverwege je bewustzijn stop en je ademhaling nog bezig is en je zak scheur is dat het probleem. maar je moet het ook niet staand doen.

Deze methode lijkt me val alle methodes degene die het minste risico op schade levert bij falen. Er is een periode waarbij stukken hersenen afsterven waarbij je weer tot leven kan komen als je zuurstof krijgt. Maar van volop fris naar verlies van bewustzijn is maar 1 a 2 minuten(maximaal) vanaf daar gaat de schade beginnen en eigenlijk uiterlijk na 5 minuten is het gebeurt. Ik denk dat je 2 minuten ook al als dodelijk kunt beschouwen (ratten zie ik ook na 1 minuut al niet meer ademen na 2 minuten geen stuipen meer).

Van pillen troep en giffen is het vaak moeilijk om de juiste dosis te vinden, je zal maar een beetje resistent zijn tegen het gif en je hebt veel ziekere beschadigingen en dan door je hele lichaam. Pistoolschot wonden door het hoofd zijn in 3% van de gevallen niet dodelijk en van de treinspringers overleeft 10% het. Dit heeft ook wel te maken met onkunde van de mensen want leg je hoofd op de rails en je haalt de 100% wel. Al blijven vuurwapens kleiner dan shotgun wat onbetrouwbaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-08-2010 23:50 by Forever After Profiel van Forever After

hangt dat niet van het soort minutie af?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2010 23:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2010 23:40 schreef Black Jew het volgende:
ik zou gaan voor een headshot


Weinig betrouwbaar als je geen shotgun hebt. De kogel is vrij onvoorspelbaar. Raak je de hersenstam gaat het wel goed maar die is juist lastig te raken.

Je slaap zitten alleen wat functies voor sociaal doen en werkgeheugen. 3% overleeft het, en een erg groot gedeelte leeft de komende uren nog, waarvan een redelijk deel gewoon nog bewustzijn heeft.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2010 23:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2010 23:50 schreef Forever After het volgende:
hangt dat niet van het soort minutie af?


Ja tuurlijk, maar de gewone 9 mm zijn niet zo dodelijk als films je doen geloven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-08-2010 23:52 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 11 augustus 2010 23:50 schreef Forever After het volgende:
hangt dat niet van het soort minutie af?
Gewoon 60 seconden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-08-2010 23:52 by bastianus Profiel van bastianus

Als beelddenker zie ik nu iemand voor me die steeds moeilijker adem haalt, zijn zak wordt een soort poef als bij die neger met elephantiasis en ineens scheurt dat ding.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen