|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als dat zo was dan zou ik zelfmoord plegen nadat ik de afwas had gedaan. De ronde van ‘t leben giet nou en dan zwaor Tegen de berg op, soms krieg ie ‘t nie klaor Mar volgens de Kneet zat ‘m hier in de kneep Je moeten gewoon deurieden tot an de streep Afstappen kan nie De wedstried giet deur soms gao’j oeh, zo zachies Soms loop ie veur Ku’j echt nie meer verder Neem ‘n energyreep Want je moeten deurieden tot an de streep Niet ieder zien streep lig waor je ‘m verwacht Mar ergens lig e En Petrus vlagt af Ik gung der naor leben Want ik begreep Je moeten gewoon deurrieden Tot an de streep Edit: Sorry Snaack, ik zal on topic gaan, vaarwel. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-10-2006 14:44] |
|
*luide kuch* |
|
Gas? |
|
quote: Het kwartje valt echt niet he? Against God and Government |
|
gaat u verder... Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Samenvatting: Een vriend van jou is voor de trein gesprongen, men vind dat behoorlijk asociaal en achterlijk en jij vind van niet. Ja, toe maar.. |
|
En MindlessMayo is een zeurkous! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jij bent een irritant manneke welke zin heeft in puberaal stoken en anderen irriteren over een onderwerp waar allang over gesproken is en waar men allang een verwijzing voor heeft gekregen naar het juiste topic. Dus als je nog wat te melden hebt, ik ben nieuwsgierig.. doe maar in dit topic dan. |
|
ik bedoel alleen dat zo iemand een bewuste keuze maakt om er zeker van te zijn dat het snel en zo pijnloos mogelijk eindigd en dat men niet het risico wil nemen om hierin te mislukken,dat neemt NIET weg dat het enorm kut is voor de mensen die ermee geconfronteerd worden,maar om zoiemand asociaal te noemen... Expired,Erased and Forgotten |
|
En ik dan, en ik dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Jij stemt SP, dat zegt genoeg. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Nou niet offtopic gaan lullen als je er niet tegen kunt als andere mensen dat doen, dat is namelijk een beetje hypocriet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ik vroeg het aan Mayo boef Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jij bent gewoon een relnicht. Met vriendin die je niet durft te laten zien aan Slechtheid want dan ben je bang dat hij gaat hijgen. Oh zo. En nog plannen voor zelfmoord anyone? Ontopic ofzo? |
|
quote: Jeuh! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Het is dus wel asociaal, omdat je er andere mensen mee opzadelt. As easy as that. Als voor de trein springen werkelijk waar de enige manier zou zijn om zeker van je dood te zijn, dan zou het sociaal zijn om geen zelfmoord te plegen en andere mensen er NIET mee op te zadelen. Doe je het toch, dan ben je asociaal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Daar ging het niet om, offtopic vind ik niet erg. Wat ik wel sneu vind zijn mensen die graag in ander topic een discussie starten, die ze in het topic welke daarvoor is.. niet durven af te maken. Maar goed, jij wil dus geen last hebben van springers voor de trein.. |
|
quote:Ow mayo, wat zou de wereld toch moeten zonder betweterige moraalridderessen als jij! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
oke misanthrope,ik snap je standpunt..maar wat zou jij dan doen als jij het was?? zou je pillen nemen en het risico lopen dat als je er niet genoeg neemtdat je een kasplant bent en voor altijd opgesloten in je ellende,of van een gebouw afspringen wat niet hoog genoeg is en allebei je benen en de rest breken en nooit meer je rolstoel uitkunnen? is al eerder genoemd,maar wat zou jij doen?? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Ik zou het niet doen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het is asociaal omdat men niet met anderen maar puur met zichzelf bezig is, zonder enige rekening met anderen te houden. Vaak zien mensen die zover heen zijn dat ze daadwerkelijk eruit willen stappen, een trein of ophanging of weet ik wat ze hebben bedacht.. als enige manier. Jij ziet wellicht andere manieren, zij dus niet. |
|
quote: Doordraaien. Maar gelukkig hebben we de vernieuwende opmerkingen van jou nog he. Lees anders ook even hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/1890209/14 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2006 16:05] |
|
quote:ik sluit me hier toch bij aan.. Expired,Erased and Forgotten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |