|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jemig, dit is wel een zeldzaam treurige wanhopige poging om te kunnen neuken zeg. Ik zou bijna een fonds voor de desbetreffende persoon opzetten. Bijna. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Maandier? Tering. |
|
hmmm... om maar even on-topic te gaan Een van de enige situaties die ik mij in kan denken waarin ik serieus er over na zal denken om zelfmoord te plegen is als ik gediagnoseerd wordt met alzheimer. Klinkt misschien heel cru als mensen hier toevallig familieleden met alzheimer hebben, maar ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om zo te leven en familieleden met mij zo op te zadelen. Ik ben al eens kind geweest, en zal het misschien ergens altijd blijven, maar op zo'n manier wil ik niet eindigen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Waarom zou ik dood willen? Wat ik zou willen horen of eigenlijk lezen is normaal en vooral leesbaar taalgebruik, welke serieus in gaat op de discussie ipv het triesten boehoe stop eens met zeiken reactie die jij geeft. Wees lief voor jezelf en flikker op uit dit topic of voeg iets nuttigs toe. |
|
quote: Ik sta zeker open voor discussie, maar doe jij dat dan ook. Een niets toevoegende post gehuld in verwijten en trieste afzeikopmerkingen getuigd wederom van kinderachtig en meelijwekkend gedrag. Begrijp me niet verkeerd, ik ken je niet, zal dat waarschijnlijk ook nooit doen, en je mag buiten dit forum misschien een ontzettend aardig persoon zijn, maar zoals ik je constant zie posten overal wek je toch echt de indruk dat je werkelijk niets beters te doen hebt. Laat mensen lekker posten en hou het een beetje gezellig op dit forum, in plaats van jezelf verlagen tot het niveau van een kleuter. Dat staat je waarschijnlijk ook beter. Groeit op voor galg en rad. |
|
Dit is het leukste Topic van Allemaal "Sehnsucht" |
|
quote: quote: Waar precies sta jij open voor discussie? Als ik jouw bovenstaande post lees staat dat vol met verwijten naar anderen, waarbij je mensen zit af te zeiken. Oftewel niks geen normale, respectvolle post waarin je een poging doet serieus mee te praten over een beladen onderwerp. Dus stop dat wijzende vingertjes maar in je eigen kont. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-10-2006 22:11] |
|
quote: Om ook maar even ontopic te reageren, ik begrijp dit wel ja maarre hoe denk je dit te zien bij andere aandoeningen zoals bijvoorbeeld de ziekte van huntington, dementie enzovoorts? |
|
quote: Maar misschien is dat toch wel de crux: Dat iemand die ook maar aan zelfmoord denkt, gewoon te veel met zichzelf bezig is... En dus zichzelf steeds verder die afgrond in duwt, terwijl er ook manieren zijn om stukje-bij-beetje dat dal weer uit te kruipen. Zonder gelijk te willen generaliseren merk je toch wel dat sommige mensen hun problemen veel en veel erger vinden dan die van een ander. Maar vooral dat mensen die zo diep in de put zitten, juist die dingen gaan doen die ze juist niet zouden moeten doen (steeds verder het isolement opzoeken bijvoorbeeld) en dus zelf die negatieve spiraal in stand houden. Maar daar kom je inderdaad op het punt dat ik nog steeds geen flauw idee heb hoe die menselijke psyche nou eigenlijk in elkaar zit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Tuurlijk denkt iemand die aan zelfdoding denkt aan zichzelf. Wellicht vind jij dat de problemen die zij zien overwonnen kunnen worden, maar dat betekend niet dat die ander dit zo ervaart of kan ervaren. Wie weet wil zo'n persoon helemaal niet het dal uit, sommige mensen willen gewoon simpelweg niet leven. Dit kan door problemen komen of door psychische problematieken of door weet ik wat voor ervaringen die ze niet meer kunnen of willen overwinnen. Maar wie ben jij dan om te zeggen dat iemand die niet meer wil leven, maar MOET leven omdat de familie anders verdriet heeft? Waarom mag een mens daar geen eigen keuze in hebben? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-10-2006 22:24] |
|
quote: Ik zou in eerste instantie alles op alles zetten om die persoon in te laten zien dat hij/zij nog wel degelijk wat heeft om voor te leven... En als dat niet lukt, tsja, dan weet ik het ook niet meer... Ik zou het misschien wel kunnen begrijpen (als ik me in die persoon probeer te verplaatsen), maar er zelf echt begrip voor kunnen opbrengen zou me toch wel enige moeite gaan kosten, ben ik bang... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je kunt laten zien wat jij wil maar op dat moment ben jij niet van waarde voor die persoon. Je kunt het altijd proberen, maar als iemand echt uit het leven wil stappen.. zal hem of haar dit vroeg of laat toch zeker wel lukken. Sommige dingen kunnen door behandeling "verholpen" worden na lange tijd, maar lang niet alles en soms komt de hulp te laat. Ook laten sommigen zich niet helpen, daartegen kun je weinig doen. Begrip voor iets hoeft nog niet te betekenen dat je het je goedkeuring draagt. |
|
quote: Mocht ik mij in de weinig benijdenswaardige positie bevinden van iemand die zeker weet dat hij langzaam alle onderdelen van z'n persoonlijkheid kwijt zal raken, dan wens ik mij liever ergens in de momenten van helderheid die mij nog resten er een eind aan te maken. Ik denk eigenlijk niet zo lang te leven dat ik er last van zou kunnen gaan hebben, maar je weet maar nooit... Hetzelfde geld wat mij betreft wanneer ik in een coma zou raken en mijn eeg "plat" blijkt te zijn en hersenschade té ernstig om ooit nog zinnig te kunnen leven mocht ik wakker worden. In dat geval heb ik het liefst dat de mensen die echt om me geven voor mij er een einde aan maken. Ik kan me niet voorstellen dat het mijn vrienden en familie noch mezelf ten goede zou komen als ik langzaam lichamelijk wegkwijn en als een kasplantje verbonden ben aan nodeloos levensverlengende apparatuur. Trek dan in hemelsnaam de stekker eruit en laat het voorbij zijn. Nogmaals, mijn excuses voor mijn botte formulering, mocht er iemand een dergelijke situatie van dichtbij hebben meegemaakt... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ik heb ze NIET meer, ze zijn dood. Dus ik kan er over praten. Als ik dat zelf ooit krijg, dan is het net als in het koude waterspringen tijdens zwemles waar veel mensen een hekel aan hadden. Maakt niet uit hoe je er bij staat, als je het echt wil, kun je altijd genieten van simpele dingen die je nog WEL hebt. Een bewustzijn kan zich ook daarom/daarop aanpassen. Niet meer zoveel nadenken lijkt me juist gaaf Zuster, WAAR IS MIJN AANSTEKER!!! Die heeft u in uw hand. Dat zeg ik toch kutwijf. (wat gaan ze doen aan een ouwe man? DUS FUCK EM, IK ZOU ECHT ELKA DAG OUWE HOERE. OUWE HOEREN> En er was niets mis met je woordkeus. Suck my piss |
|
Insgelijks. Maar bij een of andere kankervorm waar 10% geneest middels zware chemokuren en dergelijke plan ik denk ik wel mijn afscheidsfeestje Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Het is eigenlijk jammer dat veel zelfmoordenaars dat doen omdat ze geen uitweg meer zien, maar als ze meer geduld hadden gehad, hadden ze die misschien wel gevonden. Euthenasie is weer een ander verhaal; daar is geen fatsoenlijke uitweg. Als je moet wachten tot je langzaam stikt door longvlieskanker, vind ik het niet raar dat je het uiteindelijk genoeg vindt. ff off-topic: de topic-titel: Zelfmoord deel 3 sequel vanwege het succes of het mislukken van de vorige delen? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
[Sample: Billy Joel's "We Didn't Start the Fire"] "Ayatollolah's in Iran, Russians in Afghanistan Wheel of Fortune, Sally Ride, heavy metal, suicide..." You wanna die intentionally due to your masochist nature You're impatient; death comes eventually But you want instant gratification Suicide's been attempted; you're not alive if you meant it And if you survive you'll be labeled demented And sent to somewhere expensive Where they'll keep you stable with narcotics Strapped to a table in a place full of psychotics Locked in a rubber room unable to bash your skull Or hang yourself with a cable It's ironic like a fable Depression has infected you, you're under the impression It's best to put a Tech to your neck And apply pressure to the trigger mechanism Now you figure it's less of a prison on the other side Once you've died you can't come back if it isn't The unknown; the afterlife, and where we go after we die To find out before it's your time, you'd have to sacrifice Like Japanese pilots did for their cause Believing there's something beautiful to balance the violent shit [Chorus: repeat 2X] You did it! (Son, you did it!) You put the gun into your mouth and blasted yourself And that's it, kid You can't come back You regret it, but you're deaded You committed a suicide, and your whole head is shredded Drinking cyanide? Choose a beverage Use a rod to tighten the loop of rope around your neck Just use some leverage Asphyxiation, brain hemmorhage Chopped in half by a band saw Take a second from life to stop and laugh I can't imagine the pain you feel You're not a coward; you're brave You allowed your head to be decapitated by a train wheel Razor to the throat, methamphetamine ducts Suicide epilogue, end of scene, cut You can jump in front of a truck and be a corpse in the street And try to go out dramatically like Natalie Portman in "Heat" Seven days underwater at 20 degrees Celcius Overdosage of barbituates, takin' a shit, like Elvis Found in your underwear with a gun in your hand And a suicide note next to you, hoping we'd understand If you've got a problem, suicide will solve it Check out the hook; Budd Dwyer with a revolver [Chorus] [Sample: Budd Dwyer's suicide at a press speech] Dwyer: (stuttering) "When I..." (Dwyer removes a revolver from a manilla envelope, crowd panics) Dwyer: "This will only take a moment." Crowd: "Budd, no, please, please! Don't shoot it! Don't shoot it!" Dwyer: "Stay back, don't, don't! This will hurt someone!" (Dwyer puts the barrel of the revolver into his mouth and fires upwards into his skull) Crowd: "No, oh my fucking god! Oh my god! (crying) Oh, shit, no!" Crowd: "Alright, settle down! Don't panic, don't panic. Someone call a doctor! Somebody call an ambulance, a doctor, and the police! Suck my piss |
|
quote:Dit is nogal hypocriet eigenlijk. De patient moet gewoon maar lekker doorlijden zodat de familie de pijn van het verlies niet hoeft te dragen. Erg egoistisch/heel erg niet empatisch. |
|
MMayo, je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Ik overdrijf nogal en ben een beetje pissig. Komt mede omdat het net uit is met die desbetreffende vriendin, na een relatie van bijna een jaar. De rede was onder andere dat ze door al die problemen van haar vriendinnen geen tijd meer over had voor mij. Dus ik ben nogal lichtgeraakt op dit onderwerp, mijn excuses daarvoor. Hopenlijk heb ik niemand kwaad gedaan met mijn ondoordachte booze posts. Groeit op voor galg en rad. |
|
Checkt profiel, kijkt naar datum, knikt. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Taalgebruik komt niet overeen met geboortejaar. |
|
damn, gisteren had ik bezoek hier. Tof gezeldschap. Dus ik denk ff patatje halen, ik ben zo terug. Sta ik daar in de happetariah te wachten op mn raspatat en patat pinda met kroketten. (eigenlijk wilde ik een eierbal) Dus ik vraag tijdens het wachten aan een gast of hij een sigaret heeft voor me. Had mn rookwaar nog thuis. Dus ik raak in gesprek met z'n vriendin en hem. Blijk ik bij haar op school te hebben gezeten. En vertelde mij dat iemand van toen, die ik wel redelijk kende, zelfmoord had gepleegd. Lomp is dat om te horen terijl je staat te wachten op je raspatat. Suck my piss |
|
Man van Martinitoren gesprongen Uitgegeven: 18 oktober 2006 13:56 Laatst gewijzigd: 18 oktober 2006 17:18 GRONINGEN - Een nog onbekende man is woensdagmiddag van de Martinitoren in het centrum van Groningen gesprongen. Dat heeft de politie woensdag gemeld. De man overleefde het niet. Het incident vond plaats voor het oog van tientallen mensen. De man is volgens een woordvoerder van de politie van de eerste trans aan de achterkant van de toren gesprongen. De politie vermoedt dat het om zelfdoding gaat, maar sluit een misdrijf nog niet uit. De omgeving is afgezet en er vindt sporenonderzoek plaats. Foto: Sjoerd Bakker | Een traumaheli landde op de Grote Markt Het Dagblad van het Noorden meldt dat de hulpdiensten snel ter plekke waren. De traumaheli landde op de Grote Markt, en steeg een half uur na aankomst zonder het slachtoffer weer op. Boven in de toren is een tas aangetroffen. Het is nog niet duidelijk of deze van de man was. Enkele getuigen zijn door de politie opgevangen. Duw Het is niet de eerste keer dat iemand van de Martinitoren valt. In april 2004 viel een 20-jarige man uit Assen van de toren, waarna een 24-jarige vrouw een jaar later bekende hem te hebben geduwd. De Martinitoren is 97 meter hoog. Suck my piss |
|
Check ik was in de buurt vanmiddag- SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |