IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2006 0:02 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 oktober 2006 23:58 schreef maandier het volgende:
stop fucking zeiken.

en maak er een eind aan, alsjeblieft.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-10-2006 0:35]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-10-2006 0:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Jemig, dit is wel een zeldzaam treurige wanhopige poging om te kunnen neuken zeg. Ik zou bijna een fonds voor de desbetreffende persoon opzetten. Bijna.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2006 1:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 oktober 2006 23:58 schreef maandier het volgende:
tja, haha. pfoeh, ist weer zover ja. nou ja, ok dan. Hmmmmm, wat wil je eigenlijk horen. Dat vraag ik me af. Als je dood wilt, maak er dan een eind aan alsjeblieft, en stop fucking zeiken. Is dat wat je wilt horen? Of wil je iemand die lief is voor je, die je neemt zoals je bent? Iemand die je leven stukken aangenamer maakt. Dat soort persoon waarvan je soms denkt dat die gewoon niet kan bestaan...hey weet je wat? Laat me lief zijn voor jou. En als het je bevalt kun je dat misschien ook eens doen voor mij. We zien gewoon verder hoe alles loopt...


Maandier? Tering.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-10-2006 15:00 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

hmmm... om maar even on-topic te gaan

Een van de enige situaties die ik mij in kan denken waarin ik serieus er over na zal denken om zelfmoord te plegen is als ik gediagnoseerd wordt met alzheimer.
Klinkt misschien heel cru als mensen hier toevallig familieleden met alzheimer hebben, maar ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om zo te leven en familieleden met mij zo op te zadelen. Ik ben al eens kind geweest, en zal het misschien ergens altijd blijven, maar op zo'n manier wil ik niet eindigen.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-10-2006 19:05 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 oktober 2006 23:58 schreef maandier het volgende:
tja, haha. pfoeh, ist weer zover ja. nou ja, ok dan. Hmmmmm, wat wil je eigenlijk horen. Dat vraag ik me af. Als je dood wilt, maak er dan een eind aan alsjeblieft, en stop fucking zeiken. Is dat wat je wilt horen? Of wil je iemand die lief is voor je, die je neemt zoals je bent? Iemand die je leven stukken aangenamer maakt. Dat soort persoon waarvan je soms denkt dat die gewoon niet kan bestaan...hey weet je wat? Laat me lief zijn voor jou. En als het je bevalt kun je dat misschien ook eens doen voor mij. We zien gewoon verder hoe alles loopt...


Waarom zou ik dood willen?
Wat ik zou willen horen of eigenlijk lezen is normaal en vooral leesbaar taalgebruik, welke serieus in gaat op de discussie ipv het triesten boehoe stop eens met zeiken reactie die jij geeft. Wees lief voor jezelf en flikker op uit dit topic of voeg iets nuttigs toe.


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 09-10-2006 22:04 by Omi Profiel van Omi

quote:
Op 29 september 2006 8:56 schreef MMayo het volgende:
Wellicht wil de volgende vriendin van je ex wel een briefje schrijven speciaal voor jou. Anyway, egocentrisch is het inderdaad.. maar niet in de negatieve zin van het woord. Iemand die zichzelf van het leven beroofd is simpelweg met zichzelf bezig en niet met van die emotionele onstabiele tierende ventjes die graag een brief met uitleg willen ontvangen voor het extra deeltje dramatiek. Als jij denkt dat alles maar om de omgeving draait ben jij zelf egocentrisch in de meest negatieve betekenis van het woord. Je zit maar te zeuren met boehoe de omgeving, boehoe vrienden, boehoe geen briefje *jank jank* terwijl het gaat om de persoon die de behoefte voelt (voelde) om zichzelf van het leven te beroven. Je snapt geen zak van achtergronden, redenen en hoe de psyche werkt. Dus heel simpel, hou je smoel over zaken waar je nog geen flikker van begrijpt of sta open voor de discussie die hier gaande is. Enne wil je een zakdoekje voor de verwerking van al die mensen met problemen?



Ik sta zeker open voor discussie, maar doe jij dat dan ook. Een niets toevoegende post gehuld in verwijten en trieste afzeikopmerkingen getuigd wederom van kinderachtig en meelijwekkend gedrag.

Begrijp me niet verkeerd, ik ken je niet, zal dat waarschijnlijk ook nooit doen, en je mag buiten dit forum misschien een ontzettend aardig persoon zijn, maar zoals ik je constant zie posten overal wek je toch echt de indruk dat je werkelijk niets beters te doen hebt. Laat mensen lekker posten en hou het een beetje gezellig op dit forum, in plaats van jezelf verlagen tot het niveau van een kleuter. Dat staat je waarschijnlijk ook beter.


Groeit op voor galg en rad.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-10-2006 22:06 by Rammsteiner Profiel van Rammsteinerhttp://crazyrikky.hyves.nl/

Dit is het leukste Topic van Allemaal


"Sehnsucht"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-10-2006 22:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 oktober 2006 22:04 schreef Omi het volgende:
Ik sta zeker open voor discussie, maar doe jij dat dan ook. Een niets toevoegende post gehuld in verwijten en trieste afzeikopmerkingen getuigd wederom van kinderachtig en meelijwekkend gedrag.




quote:
Op 20 september 2006 21:51 schreef Omi het volgende:
Fukk die aandachtstrekkende k*tmensen echt hard.

Mijn ex vriendin was zo'n mensen help type. Altijd bereid om mensen hun verhalen te hooren en ze te helpen etc. Nou, dat was echt het verzamel punt voor alle puber zeikwijfies. Sjezus wat een gezeur altijd. Ze werd echt om het kwartier/20 minuuten gebeld door een of andere vriendin die weer eens een nutteloos k*tprobleem had. Maar ze wou ze altijd helpen. Hellaas raakte ze daar zwaar overspannen van, en is ze dat nog steeds. Maar dat durft ze aan geen vriendin ofzo te vertellen, omdat ze dan bang is dat ze hun alleen maar meer verdrietig maakt.

Nekschoten, zouden die mensen moeten krijgen. Je enige vriendin (want meestal logen ze zoveel dat ze niemand anders over hadden) helemaal misbruiken.

Dan was hadden ze weer k*nker, dan waren ze weer verkracht, dan waren ze ook nog zwanger, dan hadden ze weer heroiene gebruikt, dan hadden ze weer zelfmoord gepleegd. Kwam nooit een einde aan dat gezever, kunnen die vervelende mensen nou echt niet zelf bedenken dat je er iemand echt geen plijzier mee doet als je alleen maar zeurt?

Net als mensen die zelfmoord plegen. Asociale klootzakken zijn het. Geen brief achterlaten, zodat mensen met vraagtekens en schuldgevoelens zitten, bloedbaden etc. Hoe asociaal kan je zijn. Flikker toch op met je depressieve genuil, je hebt het heus niet zo slecht als je denkt.

En mensen die er alleen mee dreigen, die zouden echt doodgemarteld moeten worden. Een goede vriendin van mij heeft eens een relatie met een perverse emo gehad. Nou, daar heeft ze haar leven lang een trauma aan overgehouden.

En zo kan ik het lijstje nog wel verder afgaan. Al met al, vind ik zelfmoord maar een ontzettend egocentrische k*t mannier om iedereen in je directe omgeving kijhard te naaien.



Waar precies sta jij open voor discussie? Als ik jouw bovenstaande post lees staat dat vol met verwijten naar anderen, waarbij je mensen zit af te zeiken. Oftewel niks geen normale, respectvolle post waarin je een poging doet serieus mee te praten over een beladen onderwerp. Dus stop dat wijzende vingertjes maar in je eigen kont.


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-10-2006 22:11]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-10-2006 22:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 oktober 2006 15:00 schreef Phriar het volgende:
hmmm... om maar even on-topic te gaan

Een van de enige situaties die ik mij in kan denken waarin ik serieus er over na zal denken om zelfmoord te plegen is als ik gediagnoseerd wordt met alzheimer.
Klinkt misschien heel cru als mensen hier toevallig familieleden met alzheimer hebben, maar ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om zo te leven en familieleden met mij zo op te zadelen. Ik ben al eens kind geweest, en zal het misschien ergens altijd blijven, maar op zo'n manier wil ik niet eindigen.




Om ook maar even ontopic te reageren, ik begrijp dit wel ja maarre hoe denk je dit te zien bij andere aandoeningen zoals bijvoorbeeld de ziekte van huntington, dementie enzovoorts?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-10-2006 22:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 september 2006 8:56 schreef MMayo het volgende:
Wellicht wil de volgende vriendin van je ex wel een briefje schrijven speciaal voor jou. Anyway, egocentrisch is het inderdaad.. maar niet in de negatieve zin van het woord. Iemand die zichzelf van het leven beroofd is simpelweg met zichzelf bezig en niet met van die emotionele onstabiele tierende ventjes die graag een brief met uitleg willen ontvangen voor het extra deeltje dramatiek. Als jij denkt dat alles maar om de omgeving draait ben jij zelf egocentrisch in de meest negatieve betekenis van het woord. Je zit maar te zeuren met boehoe de omgeving, boehoe vrienden, boehoe geen briefje *jank jank* terwijl het gaat om de persoon die de behoefte voelt (voelde) om zichzelf van het leven te beroven. Je snapt geen zak van achtergronden, redenen en hoe de psyche werkt. Dus heel simpel, hou je smoel over zaken waar je nog geen flikker van begrijpt of sta open voor de discussie die hier gaande is. Enne wil je een zakdoekje voor de verwerking van al die mensen met problemen?


Maar misschien is dat toch wel de crux: Dat iemand die ook maar aan zelfmoord denkt, gewoon te veel met zichzelf bezig is... En dus zichzelf steeds verder die afgrond in duwt, terwijl er ook manieren zijn om stukje-bij-beetje dat dal weer uit te kruipen.

Zonder gelijk te willen generaliseren merk je toch wel dat sommige mensen hun problemen veel en veel erger vinden dan die van een ander. Maar vooral dat mensen die zo diep in de put zitten, juist die dingen gaan doen die ze juist niet zouden moeten doen (steeds verder het isolement opzoeken bijvoorbeeld) en dus zelf die negatieve spiraal in stand houden. Maar daar kom je inderdaad op het punt dat ik nog steeds geen flauw idee heb hoe die menselijke psyche nou eigenlijk in elkaar zit...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-10-2006 22:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 oktober 2006 22:17 schreef altx het volgende:
Maar misschien is dat toch wel de crux: Dat iemand die ook maar aan zelfmoord denkt, gewoon te veel met zichzelf bezig is... En dus zichzelf steeds verder die afgrond in duwt, terwijl er ook manieren zijn om stukje-bij-beetje dat dal weer uit te kruipen.

Zonder gelijk te willen generaliseren merk je toch wel dat sommige mensen hun problemen veel en veel erger vinden dan die van een ander. Maar vooral dat mensen die zo diep in de put zitten, juist die dingen gaan doen die ze juist niet zouden moeten doen (steeds verder het isolement opzoeken bijvoorbeeld) en dus zelf die negatieve spiraal in stand houden. Maar daar kom je inderdaad op het punt dat ik nog steeds geen flauw idee heb hoe die menselijke psyche nou eigenlijk in elkaar zit...


Tuurlijk denkt iemand die aan zelfdoding denkt aan zichzelf. Wellicht vind jij dat de problemen die zij zien overwonnen kunnen worden, maar dat betekend niet dat die ander dit zo ervaart of kan ervaren. Wie weet wil zo'n persoon helemaal niet het dal uit, sommige mensen willen gewoon simpelweg niet leven. Dit kan door problemen komen of door psychische problematieken of door weet ik wat voor ervaringen die ze niet meer kunnen of willen overwinnen. Maar wie ben jij dan om te zeggen dat iemand die niet meer wil leven, maar MOET leven omdat de familie anders verdriet heeft? Waarom mag een mens daar geen eigen keuze in hebben?


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-10-2006 22:24]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-10-2006 22:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 oktober 2006 22:20 schreef MMayo het volgende:
Tuurlijk denkt iemand die aan zelfdoding denkt aan zichzelf. Wellicht vind jij dat de problemen die zij zien overwonnen kunnen worden, maar dat betekend niet dat die ander dit zo ervaart of kan ervaren. Wie weet wil zo'n persoon helemaal niet het dal uit, sommige mensen willen gewoon simpelweg niet leven. Dit kan door problemen komen of door psychische problematieken of door weet ik wat voor ervaringen die ze niet meer kunnen of willen overwinnen. Maar wie ben jij dan om te zeggen dat iemand die niet meer wil leven, maar MOET leven omdat de familie anders verdriet heeft?



Ik zou in eerste instantie alles op alles zetten om die persoon in te laten zien dat hij/zij nog wel degelijk wat heeft om voor te leven... En als dat niet lukt, tsja, dan weet ik het ook niet meer...

Ik zou het misschien wel kunnen begrijpen (als ik me in die persoon probeer te verplaatsen), maar er zelf echt begrip voor kunnen opbrengen zou me toch wel enige moeite gaan kosten, ben ik bang...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-10-2006 22:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 oktober 2006 22:27 schreef altx het volgende:
Ik zou in eerste instantie alles op alles zetten om die persoon in te laten zien dat hij/zij nog wel degelijk wat heeft om voor te leven... En als dat niet lukt, tsja, dan weet ik het ook niet meer...

Ik zou het misschien wel kunnen begrijpen (als ik me in die persoon probeer te verplaatsen), maar er zelf echt begrip voor kunnen opbrengen zou me toch wel enige moeite gaan kosten, ben ik bang...


Je kunt laten zien wat jij wil maar op dat moment ben jij niet van waarde voor die persoon. Je kunt het altijd proberen, maar als iemand echt uit het leven wil stappen.. zal hem of haar dit vroeg of laat toch zeker wel lukken. Sommige dingen kunnen door behandeling "verholpen" worden na lange tijd, maar lang niet alles en soms komt de hulp te laat. Ook laten sommigen zich niet helpen, daartegen kun je weinig doen.

Begrip voor iets hoeft nog niet te betekenen dat je het je goedkeuring draagt.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-10-2006 0:44 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 9 oktober 2006 22:16 schreef MMayo het volgende:
Om ook maar even ontopic te reageren, ik begrijp dit wel ja maarre hoe denk je dit te zien bij andere aandoeningen zoals bijvoorbeeld de ziekte van huntington, dementie enzovoorts?


Mocht ik mij in de weinig benijdenswaardige positie bevinden van iemand die zeker weet dat hij langzaam alle onderdelen van z'n persoonlijkheid kwijt zal raken, dan wens ik mij liever ergens in de momenten van helderheid die mij nog resten er een eind aan te maken.

Ik denk eigenlijk niet zo lang te leven dat ik er last van zou kunnen gaan hebben, maar je weet maar nooit...

Hetzelfde geld wat mij betreft wanneer ik in een coma zou raken en mijn eeg "plat" blijkt te zijn en hersenschade té ernstig om ooit nog zinnig te kunnen leven mocht ik wakker worden. In dat geval heb ik het liefst dat de mensen die echt om me geven voor mij er een einde aan maken. Ik kan me niet voorstellen dat het mijn vrienden en familie noch mezelf ten goede zou komen als ik langzaam lichamelijk wegkwijn en als een kasplantje verbonden ben aan nodeloos levensverlengende apparatuur. Trek dan in hemelsnaam de stekker eruit en laat het voorbij zijn.

Nogmaals, mijn excuses voor mijn botte formulering, mocht er iemand een dergelijke situatie van dichtbij hebben meegemaakt...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-10-2006 11:37 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 9 oktober 2006 15:00 schreef Phriar het volgende:
Klinkt misschien heel cru als mensen hier toevallig familieleden met alzheimer hebben,




Ik heb ze NIET meer, ze zijn dood. Dus ik kan er over praten. Als ik dat zelf ooit krijg, dan is het net als in het koude waterspringen tijdens zwemles waar veel mensen een hekel aan hadden. Maakt niet uit hoe je er bij staat, als je het echt wil, kun je altijd genieten van simpele dingen die je nog WEL hebt. Een bewustzijn kan zich ook daarom/daarop aanpassen. Niet meer zoveel nadenken lijkt me juist gaaf

Zuster, WAAR IS MIJN AANSTEKER!!!

Die heeft u in uw hand.

Dat zeg ik toch kutwijf.

(wat gaan ze doen aan een ouwe man? DUS FUCK EM, IK ZOU ECHT ELKA DAG OUWE HOERE. OUWE HOEREN>


En er was niets mis met je woordkeus.


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-10-2006 12:48 by BARABAS Profiel van BARABAS

Insgelijks. Maar bij een of andere kankervorm waar 10% geneest middels zware chemokuren en dergelijke plan ik denk ik wel mijn afscheidsfeestje


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 10-10-2006 20:47 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Het is eigenlijk jammer dat veel zelfmoordenaars dat doen omdat ze geen uitweg meer zien, maar als ze meer geduld hadden gehad, hadden ze die misschien wel gevonden.

Euthenasie is weer een ander verhaal; daar is geen fatsoenlijke uitweg. Als je moet wachten tot je langzaam stikt door longvlieskanker, vind ik het niet raar dat je het uiteindelijk genoeg vindt.

ff off-topic:

de topic-titel: Zelfmoord deel 3
sequel vanwege het succes of het mislukken van de vorige delen?



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-10-2006 14:48 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

[Sample: Billy Joel's "We Didn't Start the Fire"]
"Ayatollolah's in Iran, Russians in Afghanistan
Wheel of Fortune, Sally Ride, heavy metal, suicide..."

You wanna die intentionally due to your masochist nature
You're impatient; death comes eventually
But you want instant gratification
Suicide's been attempted; you're not alive if you meant it
And if you survive you'll be labeled demented
And sent to somewhere expensive
Where they'll keep you stable with narcotics
Strapped to a table in a place full of psychotics
Locked in a rubber room unable to bash your skull
Or hang yourself with a cable
It's ironic like a fable
Depression has infected you, you're under the impression
It's best to put a Tech to your neck
And apply pressure to the trigger mechanism
Now you figure it's less of a prison on the other side
Once you've died you can't come back if it isn't
The unknown; the afterlife, and where we go after we die
To find out before it's your time, you'd have to sacrifice
Like Japanese pilots did for their cause
Believing there's something beautiful to balance the violent shit

[Chorus: repeat 2X]
You did it! (Son, you did it!)
You put the gun into your mouth and blasted yourself
And that's it, kid
You can't come back
You regret it, but you're deaded
You committed a suicide, and your whole head is shredded


Drinking cyanide? Choose a beverage
Use a rod to tighten the loop of rope around your neck
Just use some leverage
Asphyxiation, brain hemmorhage
Chopped in half by a band saw
Take a second from life to stop and laugh
I can't imagine the pain you feel
You're not a coward; you're brave
You allowed your head to be decapitated by a train wheel
Razor to the throat, methamphetamine ducts
Suicide epilogue, end of scene, cut
You can jump in front of a truck and be a corpse in the street
And try to go out dramatically like Natalie Portman in "Heat"
Seven days underwater at 20 degrees Celcius
Overdosage of barbituates, takin' a shit, like Elvis
Found in your underwear with a gun in your hand
And a suicide note next to you, hoping we'd understand
If you've got a problem, suicide will solve it
Check out the hook; Budd Dwyer with a revolver

[Chorus]

[Sample: Budd Dwyer's suicide at a press speech]
Dwyer: (stuttering) "When I..."
(Dwyer removes a revolver from a manilla envelope, crowd panics)
Dwyer: "This will only take a moment."
Crowd: "Budd, no, please, please! Don't shoot it! Don't shoot it!"
Dwyer: "Stay back, don't, don't! This will hurt someone!"
(Dwyer puts the barrel of the revolver into his mouth and fires upwards into his skull)
Crowd: "No, oh my fucking god! Oh my god! (crying) Oh, shit, no!"
Crowd: "Alright, settle down! Don't panic, don't panic. Someone call a doctor!
Somebody call an ambulance, a doctor, and the police!


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2006 16:44 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 9 oktober 2006 22:20 schreef MMayo het volgende:
Maar wie ben jij dan om te zeggen dat iemand die niet meer wil leven, maar MOET leven omdat de familie anders verdriet heeft? Waarom mag een mens daar geen eigen keuze in hebben?

Dit is nogal hypocriet eigenlijk. De patient moet gewoon maar lekker doorlijden zodat de familie de pijn van het verlies niet hoeft te dragen. Erg egoistisch/heel erg niet empatisch.


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 16-10-2006 17:11 by Omi Profiel van Omi

MMayo, je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Ik overdrijf nogal en ben een beetje pissig.

Komt mede omdat het net uit is met die desbetreffende vriendin, na een relatie van bijna een jaar.
De rede was onder andere dat ze door al die problemen van haar vriendinnen geen tijd meer over had voor mij.
Dus ik ben nogal lichtgeraakt op dit onderwerp, mijn excuses daarvoor.

Hopenlijk heb ik niemand kwaad gedaan met mijn ondoordachte booze posts.


Groeit op voor galg en rad.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-10-2006 17:12 by Argus Profiel van Argus

Checkt profiel, kijkt naar datum, knikt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2006 17:15 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Taalgebruik komt niet overeen met geboortejaar.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-10-2006 13:21 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

damn, gisteren had ik bezoek hier. Tof gezeldschap. Dus ik denk ff patatje halen, ik ben zo terug. Sta ik daar in de happetariah te wachten op mn raspatat en patat pinda met kroketten. (eigenlijk wilde ik een eierbal)

Dus ik vraag tijdens het wachten aan een gast of hij een sigaret heeft voor me. Had mn rookwaar nog thuis.

Dus ik raak in gesprek met z'n vriendin en hem. Blijk ik bij haar op school te hebben gezeten. En vertelde mij dat iemand van toen, die ik wel redelijk kende, zelfmoord had gepleegd.

Lomp is dat om te horen terijl je staat te wachten op je raspatat.


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-10-2006 19:44 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Man van Martinitoren gesprongen

Uitgegeven: 18 oktober 2006 13:56
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2006 17:18
GRONINGEN - Een nog onbekende man is woensdagmiddag van de Martinitoren in het centrum van Groningen gesprongen. Dat heeft de politie woensdag gemeld. De man overleefde het niet. Het incident vond plaats voor het oog van tientallen mensen.

De man is volgens een woordvoerder van de politie van de eerste trans aan de achterkant van de toren gesprongen. De politie vermoedt dat het om zelfdoding gaat, maar sluit een misdrijf nog niet uit. De omgeving is afgezet en er vindt sporenonderzoek plaats.


Foto: Sjoerd Bakker | Een traumaheli landde op de Grote Markt

Het Dagblad van het Noorden meldt dat de hulpdiensten snel ter plekke waren. De traumaheli landde op de Grote Markt, en steeg een half uur na aankomst zonder het slachtoffer weer op.

Boven in de toren is een tas aangetroffen. Het is nog niet duidelijk of deze van de man was. Enkele getuigen zijn door de politie opgevangen.

Duw

Het is niet de eerste keer dat iemand van de Martinitoren valt. In april 2004 viel een 20-jarige man uit Assen van de toren, waarna een 24-jarige vrouw een jaar later bekende hem te hebben geduwd. De Martinitoren is 97 meter hoog.


Suck my piss


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2006 19:46 by Smoochy Profiel van Smoochy

Check ik was in de buurt vanmiddag-


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen