|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Domme opmerking? Zo denk ik er nou eenmaal over. Het is de lichtinval ;') |
|
Ik vind dat mensen die zelfmoord plegen het helemaal zelf moeten weten. Maar zorg alsjeblieft dat andere mensen er geen last van hebben!!! Dus spring een keer niet voor een intercity trein. |
|
Zelfmoord deel 3 - the funeral signature |
|
zou er al iemand van dit forum, sinds het bestaan er van, zich zelf deaud hebben gemaakt? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ja, jij hebt je oude account gezelfmoord Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
quote: Moet ie voor een ''stop'' trein springen dan??? Staat in de statuten van zelfmoordenaars >>> spring nooit voor een stoptrein. |
|
quote: je weet nooit wanneer die stopt, toch? signature |
|
quote: ik heb niets met skullfuck te maken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Medelijden? Niet aan de orde als je het mij vraagt. Als iemand zelfmoord pleegt kun je ervanuit gaan dat zijn leven daar de laatste tijd voor zijn dood compleet om draaide. Hij wil graag dood. Als 't hem uiteindelijk lukt is dat iets om blij om te zijn. Hij heeft immers waar hij naar verlangde. |
|
Soms vallen dingen tegen. Ik ken zoiemand. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vertel. |
|
allemaal tzelfde idd niemand wil dood, niemand weet wat "dood" is alleen stoppen met leven, dat kun je willen signature |
|
quote: Inderdaad,en een trein rijdt nooit op tijd,dus zal ook wel nie optijd komen of stoppen voor de zelfmoordenaar. Ik laat de statuten aanpassen. >>> springen voor een stoptrein mag,als je veel geduld hebt |
|
quote: nou nou nou. Dat klinkt wel een beetje depressief. Iemands viezie met de nadruk op vies, kan vertroebeld raken. Dan doorzie je de wereld heel anders. ik kan moelijk echt concreet zijn want ik leef zelf in extra tijd. Als iemand dit snapt; tof voor jou. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Die wilde ook zelfmoord plegen, maar op het laatste moment toch maar niet. Die mist nu een paar ledematen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: of in het station! perrongeluk signature |
|
quote: Of als je een sadistische zelfmoordenaar bent,pak je een trein met vertraging. kun je jezelf horen kraken |
|
quote: Die mensen willen misschien wel dood ja, maar om dan blij voor ze te zijn gaat mij te ver. Soms kunnen mensen dood willen omdat ze geen andere uitweg zien, en dat is heel triest. Niet alleen voor hunzelf, maar ook voor de omgeving, vooral omdat ik me kan voorstellen dat je je op zo'n moment machteloos voelt.... |
|
vandaag met een collega gepraat, waarvan het enige kind vorig jaar zelfmoord heeft gepleegd..waarschijnlijk in een opwelling, na een ruzie. Verschrikkelijk wat dat met iemand doet...zo veel verdriet voor de achterblijvers, en zo veel vragen ook. Ik denk dat het schuldgevoel en de vragen bij de achterblijvers nog het ergste is. |
|
iedereen heeft zijn grens, iedereen. die grens bereik je soms maar 1 keer, en soms zit je er dikwijls tegen dat eenmalige maakt het tragischer maar het is altijd pijnlijk signature |
|
het ergste vind ik gewoon als het in een opwelling, in een moment van woede en verdriet gebeurd. Als iemand nu jarenlang depressief/schizofreen is, dan heb ik er meer vrede mee. Heb dat ook eens meegemaakt in mijn omgeving, en was voor die vrouw eigenlijk wel opgelucht dat ze van die ellende af was. Ze heeft ook een lange indrukwekkende brief achter gelaten. |
|
ik weet het niet. Wat als je er achter komt dat iemand al jaren met het idee loopt uit verdriet en afzien, en je het nooit hebt geweten? signature |
|
quote: Ha! Betrapt Emiel! Niemand had gezegd om welke account het ging! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |