|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan nog, mocht onze woordartiest mental onder een stapel pallets komen dan kan je zonder problemen zijn exacte verklaring op hem zelf loslaten. En dat ie simpel is, tsja, meer mensen hebben die conclusie getrokken. Welkom bij de club. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 29-12-2008 12:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toch zijn er, héél cru gezegd, sociale trainspotters. Mensen die met hun nek op de rails gaan liggen bijvoorbeeld, pretty clean cut. De ex-machinist die ik gesproken heb gaaf redelijk logisch hier de voorkeur aan. Ik wil totaal niet zeggen dat op een schone manier een trein pakken beter is, maar het geeft wel aan dat sommigen die het doen niet helemaal out of reach met de realiteit zijn. |
|
quote:Je snapt niet wat ik bedoel. Kijk deze maar eens. http://www.all4humor.com/videos/extreme-videos/suicide-by-train.html |
|
quote: Wie weet ook wel, snap jij wat ik bedoel? Aniejweej, onzin om springers een risico van het vak te noemen.. daar waren we grotendeels over eens dacht ik. |
|
quote: +1 en +2 @ JB |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Alleen de stelling van hem, ik ken hem niet persoonlijk. quote: Nee, van deze zin kan ik geen kaas maken. |
|
quote:Waarom al die haat? omdat ik het niet met je eens ben ? ik ben geen ex van je, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 29-12-2008 14:19] Fuck the world and fuck you |
|
misschien juist daarom, heb je al die hints dan niet gezien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik haat dan ook geen exen. Maar je lult over dingen waar je niet echt veel verstand van hebt, maar dat geeft niets. Verder wens ik je een bedrijfsongeval toe; het is het risico van je vak en daar heb jij nu eenmaal bewust voor gekozen of niet dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat vind ik weer omslaan naar de andere kant Gerald. Ik wens niemand hier de dood toe, hoogstens eeuwige jeuk aan z`n teelballen. Heel het leven is vol risico`s sommige aanvaardbaarder dan anderen. Daar hebben we de " Darwin Award " voor. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
bedrijfsongeval?? pas op met karma. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ach, voor de rest vind ik je een beste knul hoor. en over het feit dat ik miss niet zo slim ben als jij....ik had ook liever jouw hersens gehad, dan had ik nu ook vast rijlessen gegeven... maar helaas, dat zit er jammer genoeg voor mij niet in. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 29-12-2008 16:26] Fuck the world and fuck you |
|
Mental die voor de auto springt van Greycloak, dat zou wat zijn. |
|
Dat houdt de auto niet. dus |
|
Er zijn bepaalde mensen die er ook niet lelijker van zouden worden om zo`n grilafdruk in hun gezicht te hebben. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Klopt, van jou heeft nog niemand iets anders kunnen leren dan hoe het -niet- moet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: (SN) [mental]moet ie maar niet gaan fietsen. risico als je gaat fietsen. eigen schuld.[/mental] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
lekker gezellie hier. Valt mij alteid op dat de mensen die er over door zagen het juist niet doen, en de mensen waar je het nooi en te nimmer van verwacht juist wel. dus laat ze maar zeiken want zolang ze dat doen leven ze langer en kunnen wij gezonde mensen ons met belangrijkere dingen bezig houden!!!!!! |
|
quote: Arrogante mannetje |
|
quote:Actie-reactie. Jammer dat je niet ziet waarop ik reageer. Maar dat geeft niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
On topic, eikels! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 29-12-2008 21:33] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 29-12-2008 21:32] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |