|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dynamo is om hele andere redenen ten onder gegaan. Echt niet vanwege de programering. |
|
De vergelijking met Dynamo was dat stilstand achteruitgang betekend. En indirect had de programmering daar ook mee te maken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Echt? Heersch!!!!! Das nou nog es een band die ik niet direct verwacht had... Volhouden zo Graspop! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Die stilstand heeft natuurlijk wel met het aanbod te maken. Er zijn elk jaar wel een handje vol nieuwkomers bij, maar het grote publiek komt toch voor de grote bekende bands waar er in verhouding maar weinig van zijn. |
|
quote: hmm.. was da dan voor band?? kenk helemaal niet.. |
|
Satyricon is inderdaad bevestigd op hun site voor de 23ste.Satyricon nog nooit van hoort?dat is een grapje,zeker?Sat is cult in de black-metalscene die begin de jaren 90 de markt bombarderen met fantastische albums.Slecht maar 1 maal live kunnen bewonderen,en het is pure vakmanschap! |
|
Voor Satyricon ga ik wel naar Graspop. Heb ze al vele malen live bewonderd tussen 1996 en 2004 en ben nog nooit teleurgesteld. Moet wel zeggen dat de sfeer veel beter overkomt in een zaal dan op zo'n openlucht festival (met herinneringen aan Wacken twee jaar geleden). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
en met Frost Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
ik wacht wel tot ze nederland aandoen, en in een klein zaaltje staan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ze zullen wel in de tent spelen, toch een beetje binnen maar idd niet de sfeer van een (kleine) zaal. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Daar ben ik volledig mee eens.Ik had ze live gezien in de biebob,en de sfeer zat er direct in. |
|
Satyricon is de moeite waard, hopelijk komt er nog meer aan goede death, grind en black metal. |
|
Vast wel, trouwens Metalcamp begint die festivals zoals Graspop en Waldrock er een beetje uit te heerschen. (tot nu toe dan) [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 02-03-2006 19:01] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Jammer alleen dat "metalcamp" zo ontzettend gay klinkt. I am the 1%. |
|
quote: Minder ernstig dan sword brothers ofzoiets. |
|
quote: Bron: http://www.listenable.net/v2/news.php Kortom, Goijra komt ook Inter faeces et urinam nascimur |
|
Wahaha gaaf! |
|
quote: Das godver mooi nieuws !! |
|
iemand een idee wanneer nu eindelijk die bands op de site komen?? want eigenlijk duurt het me wel een beetje lang |
|
quote: Het duurt al 3 maanden lang, en ze zeiden zelf dat vorige week de eerste zooi bekend zou worden gemaakt en de kaart verkoop begon. Volgens mij hebben ze nog wat problemen daar Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Maakt me niet uit, ik ga er toch wel heen, en nadat ik de line up van een aantal andere festivals gezien heb, kun je natuurlijk zelf ook wel redelijk inschatten wat er dit jaat weer naar Belgie komt |
|
Gojira!!!!!!!!!Nu zak ik zeker naar Graspop! |
|
Als satyricon op Graspop aan de bak komt, zal wacken vast ook wel niet al te lang op zich laten wachten om deze band binnen te halen. (verwacht ik zo) Lijkt me geweldig om die band te zien, maar om nu helemaal daar speciaal voor naar Graspop te gaan, nou neen. Ik wacht liever dat ze ietwat meer in de buurt komen. Zo niet heb ik gewoon dikke pech. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Van de graspop site: Friday 23th june WHITESNAKE LACUNA COIL - SATYRICON MICHAEL SCHENKER GROUP - MOONSPELL - EVERGREY TRIVIUM - Y&T - LEAVES' EYES - LEATHERWOLF - GOJIRA Saturday 24th june GUNS N' ROSES SOULFLY OPETH - MY DYING BRIDE - NILE - OBITUARY BULLET FOR MY VALENTINE - DEICIDE - ACKEROCKE Sunday 25th june MOTORHEAD CRADLE OF FILTH - IN FLAMES - HELLOWEEN - ARCH ENEMY AFTER FOREVER - EXODUS - ARMORED SAINT DRAGON FORCE - IGNITE - ENSIFERUM - MACHINE MEN |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |