IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Graspop 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 01-03-2006 19:12 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Als het bier maar smaakt en er veel gezelligheid is leuke muziek om onderwijl even te beuken is mooi meegenomen.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

de laar
Usericon van de laar
Posted 01-03-2006 19:38 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 19:00 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vandaar ook dat ik zei dat ze Dynamo achterna gaan en iedereen weet hoe het met Dynamo is afgelopen

Dynamo is om hele andere redenen ten onder gegaan.
Echt niet vanwege de programering.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-03-2006 19:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De vergelijking met Dynamo was dat stilstand achteruitgang betekend. En indirect had de programmering daar ook mee te maken.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 01-03-2006 19:55 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 18:18 schreef spectre het volgende:
Satyricon staat op Graspop

Echt? Heersch!!!!! Das nou nog es een band die ik niet direct verwacht had... Volhouden zo Graspop!

Member of the iso-betawuste crew!!

de laar
Usericon van de laar
Posted 01-03-2006 19:56 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Die stilstand heeft natuurlijk wel met het aanbod te maken.
Er zijn elk jaar wel een handje vol nieuwkomers bij, maar het grote publiek komt toch voor de grote bekende bands waar er in verhouding maar weinig van zijn.

Downer
Usericon van Downer
Posted 01-03-2006 20:56 by Downer Wijzig reactieProfiel van DownerQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/Downer

quote:
Op 1 maart 2006 19:55 schreef Snoodaerdt het volgende:
Echt? Heersch!!!!! Das nou nog es een band die ik niet direct verwacht had... Volhouden zo Graspop!

hmm.. was da dan voor band??
kenk helemaal niet..

herre
Usericon van herre
Posted 01-03-2006 21:34 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

Satyricon is inderdaad bevestigd op hun site voor de 23ste.Satyricon nog nooit van hoort?dat is een grapje,zeker?Sat is cult in de black-metalscene die begin de jaren 90 de markt bombarderen met fantastische
albums.Slecht maar 1 maal live kunnen bewonderen,en
het is pure vakmanschap!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-03-2006 21:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor Satyricon ga ik wel naar Graspop. Heb ze al vele malen live bewonderd tussen 1996 en 2004 en ben nog nooit teleurgesteld.
Moet wel zeggen dat de sfeer veel beter overkomt in een zaal dan op zo'n openlucht festival (met herinneringen aan Wacken twee jaar geleden).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-03-2006 0:26 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

en met Frost

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 11:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik wacht wel tot ze nederland aandoen, en in een klein zaaltje staan

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-03-2006 12:56 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 21:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Voor Satyricon ga ik wel naar Graspop. Heb ze al vele malen live bewonderd tussen 1996 en 2004 en ben nog nooit teleurgesteld.
Moet wel zeggen dat de sfeer veel beter overkomt in een zaal dan op zo'n openlucht festival (met herinneringen aan Wacken twee jaar geleden).

Ze zullen wel in de tent spelen, toch een beetje binnen maar idd niet de sfeer van een (kleine) zaal.

Bazzio Attacks!!!

herre
Usericon van herre
Posted 02-03-2006 18:29 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

quote:
Op 2 maart 2006 0:26 schreef Creepmime het volgende:
en met Frost

Daar ben ik volledig mee eens.Ik had ze live gezien in de biebob,en de sfeer zat er direct in.

GuT
necrocannibal
Usericon van GuT
Posted 02-03-2006 18:55 by GuT Wijzig reactieProfiel van GuTQuote dit bericht

Satyricon is de moeite waard, hopelijk komt er nog meer aan goede death, grind en black metal.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-03-2006 19:00 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Vast wel, trouwens Metalcamp begint die festivals zoals Graspop en Waldrock er een beetje uit te heerschen. (tot nu toe dan)

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 02-03-2006 19:01]

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 02-03-2006 22:20 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Jammer alleen dat "metalcamp" zo ontzettend gay klinkt.

I am the 1%.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2006 22:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 22:20 schreef stoomfiets het volgende:
Jammer alleen dat "metalcamp" zo ontzettend gay klinkt.

Minder ernstig dan sword brothers ofzoiets.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 02-03-2006 23:18 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
02/03/06 - GOJIRA APPEAR TWICE IN KERRANG AND REVEAL FEST APPEARANCES !

The French quartet have been featured twice in KERRANG and were honored by a 5x K ! for their recent Paris show with TEXTURES.
The band is getting critical acclaim at the moment for their recently released chunky monster : 'From Mars to Sirius' and licencing plans will be revealed shortly. Thanks to our friends at KERRANG for the great push !. VIVE LA REVOLUTION !

Here's a series of confirmed festival dates (outside France) so far , save the planet...

04/06/2006 : ROCK HARD OPEN AIR – GELSENKIRCHEN (Germany)
www.rockhardfestvial.de

23/06/2006 : GRASSPOP (Belgium)
www.grasspop.be

Bron: http://www.listenable.net/v2/news.php

Kortom, Goijra komt ook

Inter faeces et urinam nascimur

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2006 23:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wahaha gaaf!

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 02-03-2006 23:22 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 23:18 schreef Stoerbaard het volgende:
Bron: http://www.listenable.net/v2/news.php

Kortom, Goijra komt ook

Das godver mooi nieuws !!

Downer
Usericon van Downer
Posted 03-03-2006 11:27 by Downer Wijzig reactieProfiel van DownerQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/Downer

iemand een idee wanneer nu eindelijk die bands op de site komen??
want eigenlijk duurt het me wel een beetje lang

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 03-03-2006 11:30 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 11:27 schreef Downer het volgende:
iemand een idee wanneer nu eindelijk die bands op de site komen??
want eigenlijk duurt het me wel een beetje lang

Het duurt al 3 maanden lang, en ze zeiden zelf dat vorige week de eerste zooi bekend zou worden gemaakt en de kaart verkoop begon. Volgens mij hebben ze nog wat problemen daar

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-03-2006 11:31 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Maakt me niet uit, ik ga er toch wel heen, en nadat ik de line up van een aantal andere festivals gezien heb, kun je natuurlijk zelf ook wel redelijk inschatten wat er dit jaat weer naar Belgie komt

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

herre
Usericon van herre
Posted 03-03-2006 11:43 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

Gojira!!!!!!!!!Nu zak ik zeker naar Graspop!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-03-2006 14:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Als satyricon op Graspop aan de bak komt, zal wacken vast ook wel niet al te lang op zich laten wachten om deze band binnen te halen. (verwacht ik zo) Lijkt me geweldig om die band te zien, maar om nu helemaal daar speciaal voor naar Graspop te gaan, nou neen. Ik wacht liever dat ze ietwat meer in de buurt komen. Zo niet heb ik gewoon dikke pech.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 03-03-2006 14:57 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Van de graspop site:

Friday 23th june

WHITESNAKE
LACUNA COIL - SATYRICON
MICHAEL SCHENKER GROUP - MOONSPELL - EVERGREY
TRIVIUM - Y&T - LEAVES' EYES - LEATHERWOLF - GOJIRA

Saturday 24th june

GUNS N' ROSES
SOULFLY
OPETH - MY DYING BRIDE - NILE - OBITUARY
BULLET FOR MY VALENTINE - DEICIDE - ACKEROCKE

Sunday 25th june

MOTORHEAD
CRADLE OF FILTH - IN FLAMES - HELLOWEEN - ARCH ENEMY
AFTER FOREVER - EXODUS - ARMORED SAINT
DRAGON FORCE - IGNITE - ENSIFERUM - MACHINE MEN

Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com