|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wel... zet maar bij me thuis neer, zorg ik voor bier en hoeven we niet naar Plaspop... euh... ik bedoel Graspop... whatever |
|
quote: En dan al dat volk voor je deur, leuk zeg |
|
Hoeveel bands moeten er nu nog bij komen eigenlijk? Ik zit nog steeds te wachten op een paar leuke bands waarvoor ik naar Belgie wil afreizen. Tot nu toe is het bar weinig voor die prijs. Sorrie Femaze! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-04-2006 21:27] |
|
een band of 6-7 nog ofzo vandaag ticketje voor de zaterdag gekocht Faustian Spirit of the Earth |
|
En voor alle zomerfestivalgangers zonder tent: Lidl heeft vandaag geweldige kleine tentjes in de aanbieding voor 13 Euro per stuk. Zoals ik het inschat precies groot genoeg voor 1 persoon en 1 tas dus als je iemand mee je tent in wilt lokken eerst je bagage eruit gooien! Zie: http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060413.p.2-Persoons_tent Laten we hopen op een droge zomer! Bla |
|
quote:En waar moet ik mijn bier dan kwijt? Bagage heb ik toch niet. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Voor mij spelen er dit jaar genoeg toffe bands om te gaan. Daarbij hou ik het toch niet uit om alles te gaan kijken, die tijd ligt achter me. Deicide, Obituary, Nile, Satyricon, Dissection, My Dying Bride, Motorhead, Guns 'n Roses (gewoon geinig om eens te zien, met of zonder Slash en Co, zelfde geldt voor Alice in Chains.) Alleeen hoop ik dat de tmeperatuur dit jaar wat aangenamer is en dat ze wat meer toegangspoorten opengooien. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Yep, toch in dat tentje dus, ik las net op de site van Graspop dat je 24 blikjes bier pp mee mag nemen op de camping! Niet genoeg om van de traytjes een bed te maken maar als hoofdkussen zou het kunnen.. Bla |
|
Even een vraag over de kaartjes. Vorig jaar kon je in zuiderlijk Nederland (Sommige plaatsen in Limburg en Noord Brabant) de "echte" Graspop kaartjes kopen. Dus niet de ticketservice kaartjes die je nog moet omruilen, deze hoefte je niet om te ruilen. Is dat dit jaar weer zo? Ik kan het nergens op de site vinden en lijkt me wel handig om weer te doen dit jaar. |
|
Ja, dit kan weer, als het goed is staat op de site om welke adressen het gaat, maar dat kan ook nog eropgezet moetenworden. In Eindhoven kan het in ieder geval bij Bullit op de kleine berg |
|
Het staat nu wel op de site. In ieder geval bedankt. |
|
quote: Een regenbui en je luchtbedje zal de tent uitdrijven olee oleee! |
|
Leuk zo'n video-wall. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-04-2006 19:55] |
|
Ticket is ondertussen geregeld.. wordt weer leuk (eens je voorbij het drummen bij de ingang bent). Ik hoop persoonlijk op minder hitte dan vorig jaar... |
|
Het zal wrs het eerste jaar sinds tien jaar geen GMM worden. Waardeloos programma! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Wat een slap excuus! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Haha idd. Spelen een hoop bands die er de afgelopen 10 jaar vaker gestaan hebben dus had je toen net zo goed ook niet kunnen gaan. don't mistake lack of talent for genius |
|
Death Angel |
|
|
|
quote:Och, dat kwam ik vertellen. Zeer plezant inderdaad zijn er al 5 bands die ik wil zien. Act III erg leuke disc. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Welke dag? Kom vanaf m'n werk niet op de site... EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
zaterdag " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: En terecht, 50 uur in een rij staan met 80 graden is ook kut. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Ghehe, m'n bier was al op voordat we binnen waren Liep ik wel als enige van ons groepje met een lichte rugzak de camping op! Binnenkort maar ff kaartje halen. I am the 1%. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |