|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
vettig Alleen dat G'n r komt moet ik nog meemaken hehe |
|
Eerlijk gezegd maakt het me niets meer uit nu GnR komt Al zijn Gojira, Akercocke en Obituary mooi meegenomen. |
|
Hmm line up heeft veel gemeen met wat tot nu toe voor Waldrock wordt gefluisterd, nog maar even afwachten. |
|
Enig nadeel vind ik wel dat die line up echt alles, maar dan ook alles behalve origineel is, In Flames was er zelfs vorig jaar nog, en bijna alle andere bands die er tot nu toe bevestigd zijn heb ik er de afgelopen 3 of 4 jaar al meerdere malen gezien... Guns n roses: Leuk, maar benieuwd of ze komen, en ik weet niet wie er nog echt op een uitgezakte AXL zonder de rest van de line up zit te wachten, ik was vroeger helemaal lepi van die lui, maar ik zit dr eigenlijk niet op te wachten, want ik ben bang dat het gruwelijk gaat tegenvallen... Whitesnake, volgens mij een beetje hetzelfde verhaal, kicke dat ik ze eindelijk eens live kan zien, maar ik geloof dat er nog maar een origineel bandlid meespeelt? Vind ik wederom een beetje jammer, en zeker de naam reunie niet waardig. Maar ga dr toch maar zeker heen |
|
quote: hmmm.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:is dat niet elk jaar zo? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Voordeel op zondag: lekker vroeg naar huis want Motorhead hoeft van mij totaal niet!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Motorhead blijft uit de dood opstaan. Ongelooflijk elk jaar denk ik, "ik moet ze nu toch wel eens gaan zien want ik denk dat Lemmy elk moment de pijp uit gaat, dan kan ik in iedergeval zeggen dat ik ze ooit gezien heb". Tot nu toe heb ik wel vaak de kans gehad om ze te zien, maar heb die kans nooit aangegrepen, en prompt staan ze er het jaar er op wel weer op een festival. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Vaak wel maar meestal zijn het dan een paar bands, nu zijn het precies de bands die ik wil zien die zowel op Waldrock als op Graspop schijnen te staan. |
|
Friday 23th june WHITESNAKE LACUNA COIL - SATYRICON MICHAEL SCHENKER GROUP - MOONSPELL - EVERGREY TRIVIUM - Y&T - LEAVES' EYES - LEATHERWOLF - GOJIRA more bands to be announced soon !!! Saturday 24th june GUNS N' ROSES SOULFLY OPETH - MY DYING BRIDE - NILE - OBITUARY BULLET FOR MY VALENTINE - DEICIDE - AKERCOCKE more bands to be announced soon !!! Sunday 25th june MOTORHEAD CRADLE OF FILTH - IN FLAMES HELLOWEEN - ARCH ENEMY AFTER FOREVER - EXODUS - ARMORED SAINT DRAGONFORCE - IGNITE - ENSIFERUM - MACHINE MEN more bands to be announced soon !!! |
|
Anders kijk je ff een post of 7/8 boven je |
|
quote:op de laatste post staat akercocke tenminste goed geschreven.. let dan 'ns op joh [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-03-2006 16:10] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben dyslectisch, da zie ik toch nie... |
|
Metallica & Roosje Leuke headliners. |
|
WTF Satyricon op Graspop, yiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaa Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Metallica heeft wel geen al te beste ervaring met Guns, moet je de mensen in Montreal maar eens vragen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wow, zitten gave bands tussen, was al van plan om te gaan maar nu helemaal! Satyricon is daar de hoofdoorzaak van. |
|
quote: Je mist er niet veel aan hoor Ik heb Motörhead inmiddels 3 of 4x live gezien en 1x niet gezien terwijl ik er wel was en volgens mij is Motörhead live zien ongeveer gelijk aan naast de CDspeler naar de laatste Motörhead-cd luisteren terwijl je een 'live' foto van Lemmy en de rest bekijkt. Hatsjikidee! |
|
quote: Wat?! Arch Enemy!!! heerschend Hatsjikidee! |
|
quote: Nou, zal ik zometeen ff doen he. |
|
guns n roses is toch een totaal andere bands als toen? alhoewel axl er nog wel vrolijk bijzit |
|
quote: AE stond al twee maal op Graspop, nl. in 2003 en 2004. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Maar toen was ik er niet Hatsjikidee! |
|
quote: euh, het was dus 2002 en 2003, doch in 2003 heb ik veel van AE gemist om bepaalde redenen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |