|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jep, daarnaast is het live nog steeds erg goed te pruimen, die band verveeld niet echt. heavy metal is the law |
|
GODVERDOMME HEE, 2 PAGINA'S MET GELEUTER OF MEN WEL OF NIET GAAT NU ER 1 BAND.. JA 1 BAND BEKEND IS. DAMN YOU, tyfus kleuters! Maar blijf maar mooi thuis, minder ver lopen op de camping. |
|
Blijven ademhalen Majo, je wilt Graspop 2006 nog halen ... Hatsjikidee! |
|
quote: Nee, want Saxon komt! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-10-2005 21:08] |
|
heavy metal is the law |
|
Hatsjikidee! |
|
quote: Ja lach maar, maar 3 dagen Saxon vind ik wel een heel klein beetje veel. |
|
quote: 3 dagen lang, 24 uur, Saxon, dat wordt hun dood! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Alleen voor de die-hards Hatsjikidee! |
|
quote: En dat voor maar heel veel euro.. Nou, dat zal me een feest worden! Hoorde trouwens dat ook in de biertent er wordt gezorgt voor 24 uur Saxon clipjes! |
|
quote: Met één Spinal tap video ertussen en degene die raadt welke die wint een prijs. Hatsjikidee! |
|
quote: Een Saxon cd!!!! Ik heb er zo'n zin in.. SaxonPop! |
|
bah... samson signature |
|
quote:jij wilt Gert gewoon helemaal alleen voor jezelf houden.. |
|
Samson is ook een NWOBHM band van formaat trouwens.. heavy metal is the law |
|
quote:Ow ja duh! Komt Bruce vandaan toch? |
|
quote: Jep, en nog wat leden van Angel Witch, Diamond Head en nog wat van die bands. heavy metal is the law |
|
quote: Die hypnos.. tsk tsk |
|
Hehe heavy metal is the law |
|
Gheghe (hypnos : ) Hey.. .. Graspop.. kep dr nu al weer zin in haha [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-10-2005 21:48] |
|
pff stelletje bij de handjes |
|
quote: kijk dat is nou leuk... als iemand zoiets niet leuk vind Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Wie weet zullen we ooit eens de samsonrock kunnen dansen op Graspop, de organisatie van tegnwoordig kennende zou ik daar niet in verschieten, ze trekken steeds meer kindjes aan met hun Snotlip ed. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: en gelijk heb je, godv dat nooit meer, liever de hitte van woa2004. Het ergste was terug komen van wacken en mensen van graspop later horen zeuren over hoe heet het wel niet was. Ik denk dat ik graspop 2006 niet bezoek, in vergelijking met wacken vink ut duur, en de line-up voor woa ziet er tot nu toe beter uit. wacken + bier = geheugenverlies |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |