|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg toch sloeg dat sloeg nergens op. Bij deze sorry als je dat wou horen. Zo bedoelde ik dat fucking niet, tuurlijk ben ik niet meer of minder "metal" dan andere. En ik wist niet hoe oud meneer WhiteRider was. Maar goed ik hou erover op, jullie punt is duidelijk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Lees dan beter en typ eens leesbaarder! |
|
Cheers Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Elitism ftw!!1 En dan toch ontopik: Ik zal waarsch met aanhang (iets kleiner dan vorig jaar hopelijk) wel weer verschijnen op dit puike festival! I am the 1%. |
|
Bevestigde artiesten: After Forever Deicide Edguy Ensiferum Gathering, the Michael Schenker Group Moonspell Saxon www.festivalinfo.nl de bands zijn nog niet veel soeps tot nogtoe maar ik ga zowiezo alleen al voor de sfeer |
|
Edguy! Ensiferum! Michael Schenker Group! Saxon! Damn! Dat is een leuke line-up al FREEZE |
|
pfft, weeral Ensiferum, kennen die mannen echt niemand anders dan Finntroll en Ensiferum , er zijn toch veel meer en betere folkmetalbands. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Op The Gathering na vind ik de line-up tot heden echt hélemaal niks. En van die band verbaasd het me dat ze hun heil zoeken op een metalfest als Graspop. Dat wordt dus voor 99% zeker Wacken dit jaar... |
|
Er is nog niks bekend, (offcieel) en jij gaat nu al lopen zeuren dat je niet gaat omdat de line-up kut is. Die tot nu bestaat uit 8 geruchten, terwijl er tussen de 20 en de 30 bands per dag komen. Niet dat het mij uitmaakt trouwens Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
edGAY |
|
pfff, meneer white rider is ook nog maar een kindje hoor creepmime... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Schijnt binnen twee weken online te komen staan, de line up dan he |
|
hahaha deicide, die hebben tegen die tijd allang weer een excuus bedacht om (weer) niet te komen |
|
quote: Godver, wat is het toch te gek om metalcolumns te lezen! Uitstekend initiatief, ik zal de site voortaan eens bij gaan houden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Zal beslist. Alleen zijn ze bij graspop ondertussen serieus láát met het aankondigen van de eerste bands. En als het genoemde lijstje die eerste bevestigde bands gaan worden, begint het absoluut slecht. Bij wacken staan überhaupt al Emperor en Atheist (!!!) bevestigd. Eens kijken was Graspop daar tegenover weten te zetten. Wie weet verassen ze me nog enorm hoor.... wie weet wie weet.... |
|
quote: Kerel, waar heb jij het over? |
|
quote: Goed lezen.. |
|
quote: Ik las dit op graspopforum: Graspop Organisatie op 06/02/2006 wrote: Dag Joris, Er zijn uiteraard al enkele namen bekend maar we kondigen pas aan als pakket aan namen ons inziens voldoende is om zowat iedereen aan zijn trekken laat komen. Doen we dat niet begint zoals je inderdaad aanhaalt iedereen te mailen met opmerkingen van is het dit, en wanneer komt de rest,.... Vermoedelijk gaan we aankondigen binnen een 2-tal weekjes. Nog even geduld maar het zal beslist te moeite lonen. Mvg Peter Graspop [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-02-2006 20:15] |
|
quote: Een incidentje om een verkeerde opmerking van mij . En ja ze zijn laat vorig jaar hadden we na kerst al Iron Maiden, en 1 Februari een kaart verkoop waar meer dan de helft al bekend was. En de line-up van Wacken vind ik o-zo-bruut maar Graspop is wel al 2 jaar erg gezellig, misschien alle 2 als de centjes mee werken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Grote kans dat Metallica op Graspop speeld deze zomer (bron: vriend van me die al jaren werkt bij het evenement) + menig forum |
|
quote: Had in inderdaad ook gehoord . |
|
quote: Alle twee ja, had een maat van me het ook al over... leuk, maar nogal duur alleen inderdaad. |
|
quote: Is inderdaad al enige jaren een droom van de organisatie maar vorig jaar met de verjaardagviering was er zelfs nog niet genoeg geld om die mannen te betalen dus denkek dat het weer bij geruchten zal blijven...Metallica eiste toen al ferme uitbreiding van het festivalterrein en een vergoeding die waarschijnlijk genoeg was om de gehele rest van de affiche mee samen te stellen Laat ze dan maar thuis is mijn persoonlijke mening dan Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Plus guns and roosje? |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |