|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
jajajajajajajajajajja!!!!!! met 4 meiden nog wel liefst! en 1 krijgt kettingen om met reikwijdte tot aan de barretjes! carcasstrid |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ticketje ok Financiën ok Twee verlofdagen ok Wordt een zalig feestje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: vond ik net zo leuk aan Graspop dat mensen niet als een zombie staat te gapen in de richting van een flitsend scherm. Stomme technologie en dergelijke quote: Ja, lap, ik ben verlof vergeten te nemen.. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 23-05-2006 22:17] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Nee, ik stond vorig jaar als een zombie te turen naar een podium waar lichtflitsen te zien waren I am the 1%. |
|
En de shuttle service tussen Eindhoven CS en Camping is gereserveerd + betaald. |
|
quote: Kijk, dat was dan tenminste in de goede richting Ik vind het gewoon een beetje minder gezellig wanneer het publiek NAAST het podium kijkt.. Maar goed, ik ben dan ook streng. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: HEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! |
|
quote: Nu durf ik bijna niet te verkondigen dat ik deze week MISSCHIEN wel eens een weekendticket ga kopen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-05-2006 0:10] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ziet er ook niet uit, headbangen en schreeuwen voor een scherm. Doe je thuis toch ook niet Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Jah, die schermen....op Wacken hebben ze dat al langer...je kijkt naar het podium en als die reus vor je neus springt ff op het scherm ofzo. Maar het had inderdaad niet gemoeten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: haha, we doen ons best EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - 6sic6 - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) -Venom rules .. |
|
quote: Doe nou niet net of het een verrassing voor je is... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Heeft Deicide nu ook op Graspop afgezegt? Zo ja, waar staat dat? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
als ik me niet vergis op de site zelf. wat gaaf dat leng T'che komt |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - 6sic6 - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) -Venom rules -Schildknaap |
|
't word nog is druk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Valt wel mee, misschien dit jaar betere plek op de camping I am the 1%. |
|
quote: ancient rites heeft op hun site toch aangekondigd dat zij hun vervangen Faustian Spirit of the Earth |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - 6sic6 - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) -Venom rules -Schildknaap -collision-tammi en de complete lottum en horst gang |
|
axamenta zal Ancient Rites vervangen op vrijdag als headlinder in de metaldome. Dat staat te lezen op axamenta's website Faustian Spirit of the Earth |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - 6sic6 - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) -Venom rules -Schildknaap -collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje |
|
Ik ben er alleen vrijdag |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |