|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goffert? Mijn eerste concert ooit! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Uitslapen op een festival? Knap hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Inderdaad! |
|
quote: Wil best op graspop, vorig jaar wel bewezen goed uit te kunnen slapen. Pas om 13 uur de tent uit en ja ik sliep ook daadwerkelijk |
|
TEgen die tijd was ik mijn tent al lang uitgebrand. Knetters warrrrrm Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Het was bijna een regelrecht inferno op Graspop Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die zagen we niet aankomen Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Zo idd! De zondag was ik helemaal naar de tering vanwege een zonnesteek en katerrrr |
|
quote: Hmja dat was dus het rare, had ik geen last van.. eenmaal uit de tent wel warm pffffff. |
|
Ik wil sneeuw tijdens Satyricon Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Alles behalve sneeuw! |
|
quote:Het zou eens wat anders zijn, sneeuw op een festival ipv zon, de metalhead zou blij moeten zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zou eens iets anders zijn |
|
quote: Als het gaat sneeuwen en ik ben aanwezig, ga ik een Beli sneeuwpop maken.. met je sneeuw pff. |
|
Satyricon Vet. En My Dying Bride zou ik ook wel weer eens willen zien. Maarja, verder niet echt interessante bands voor mij helaas... Oja Motorhead, ook gaaf. |
|
En Opeth. En Evergrey. Daarbij houdt t bij mij ook wel op. |
|
Nee, die dan weer niet. Hoewel Opeth wel aardige nummers heeft, maar verder ook niet boeiend genoeg. |
|
Vinnik wel |
|
quote: O. |
|
quote: Wat voor tent heb jij? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Een iglo, van ijs ja. Een normale 3 persoons koepeltent met luifel van 15 jaar oud, hoezo? |
|
quote: Meeste mensen zweten zich dood in de tent om die tijd, ik dacht misschien heb jij DE tent die hitte bestendig is . En iglo's zijn trouwens heel warm. (Discovery Channel). Het zal wel komen door die 15 jaar. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Een slecht gebouwde iglo is verre van warm. Misschien komt het wel door mijn slaapzak, die is koel in de zomers en warm in de winters. |
|
quote: Dat soort dingen verkopen ze ook altijd bij Telsell, heel handig is dat. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |