|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als dat zo doorgaat denk ik dat ik zelf mijn gitaar maar mee neem. Anvil en Exodus kun je nog niet zelfstandig met het vliegtuig laten komen en Axl Rose een half uur eerder laten beginnen is natuurlijk een waanidee. |
|
quote: Bla |
|
Ik zal er dus zeker zijn. (werk laat het toe, want voorlopig nog geen nieuw werk) En ik zal dus alleen zijn. De knoop is doorgehakt, blijkbaar ben ik de enige van mijn kenissen die drie dagen gaat... nu ja, kan ik tenminste naar de gothic metal groepen gaan zien zonder gezeur van mijn vrienden... |
|
quote: Dat is waarschijnlijk gedaan om GNR op tijd te laten beginnen, de heer Rose zn reputatie kennende.. |
|
Graspop wordt een feestje, wees daar maar zeker van Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 - Dodo + groepje - MetalJan - MischiefMira - the wounded immortal (nog herstellende van vrijdag men amandels te laten verwijderen en ik moet de maandag om 6 u terug gaan werken) [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 22-06-2006 1:07] |
|
Ik blijf thuis. Met zo'n line up zoep ik m'n bier wel thuus. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: - Killerbarbie + 5 You suck and that's sad |
|
godverdomme, ik hoop dat mijn jicht-aanval snel voorbij is en ik vanavond nog kan lopen en komend weekend naar graspop kan. fuck fuck fuck |
|
quote: Wat is dat? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
I am the 1%. |
|
quote: reumatische aandoening die meestal 2 tot 3 dagen duurt, het gaat al een stuk beter enzo. ws ben ik er morgen gewoon. |
|
quote: Ik hoop het voor je ik heb er zin in en bovendien is het weer mooi aan het opklaren. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
hihaaaaw mn tasje is gepakt |
|
Die van mij ook |
|
Heeft er iemand een idee of er bussen vanuit Limburg naar Graspop rijden? |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 - Dodo + groepje - MetalJan - MischiefMira - the wounded immortal - Killerbarbie + 5 - Rajackar - Oscura - Iron Maiden |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 - Dodo + groepje - MetalJan - MischiefMira - the wounded immortal - Killerbarbie + 5 - Rajackar - Oscura - Iron Maiden - Onweerwolf - Marc Beëlzebub Judas Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heel veel plezier allemaal, ik ga het missen helaas.. tradities verbreken |
|
Yeps, hier nog een thuisblijver, ten gevolge van de examens Veel plezier gewenst allemaal!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 - Dodo + groepje - MetalJan - MischiefMira - the wounded immortal - Killerbarbie + 5 - Rajackar - Oscura - Iron Maiden - Onweerwolf - Marc Beëlzebub Judas - Mies [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 22-06-2006 21:56] |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 - Dodo + groepje - MetalJan - MischiefMira - the wounded immortal - Killerbarbie + 5 - Rajackar - Oscura - Iron Maiden - Onweerwolf - Beëlzebub Judas - Mies - renYek (alleen vrijdag) |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 - Dodo + groepje - MetalJan - MischiefMira - the wounded immortal - Killerbarbie + 5 - Rajackar - Oscura - Iron Maiden - Onweerwolf - Beëlzebub Judas - Mies - renYek (alleen vrijdag) - Hollie! +3 |
|
Damn, heb er zin an! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |