|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het mijne ook. Van het optreden weet ik niets meer maar de rest van die dag vergeet ik nooit meer. |
|
Laat het alsjeblieft niet zo verrekte warm zijn dit jaar, wil graag biertjes drinken en met dat hete weer |
|
ja en graag ook wat regen zodat het geen "stof-pop" word. man o man.. savonds als je je neus snoot was het pikzwart door het zand |
|
Op Wacken 2003 was dat helemaal erg... tijdens Slayer kon je nergens op het terrein meer lucht ademen, alleen nog maar zand. Gelukkig zijn ze erna op het idee met die waterslangen gekomen, dan blijft 't nog een beetje draaglijk |
|
quote: Inderdaad, de zonneslagplusalcoholmigraine mag uitblijven dit jaar.. En verder vind ik dat Satyricon elke dag moet optreden ipv alleen maar vrijdag.. Alleen maar vrijdag.. puh.. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 12-03-2006 19:32] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Haha, jezus ja - vorig jaar meer water dan bier gedronken I am the 1%. |
|
quote: Je kan het ook overdrijven. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik overdrijf niet, ik herriner gewoon groot. I am the 1%. |
|
quote: Dan had je inderdaad te weinig bier op. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Inderdaad, als je vaak genoeg in je neus zat te peuteren kon je een zandtaartje maken oid. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Soilwork, The Datsuns, As I lay dying, Devil Driver en Agnostic Front erbij. Soilwork speelt ook op vrijdag, dus ik vrees dat ik op die dag de helft van wat ik wil zien moet gaan missen |
|
devildriver ook ja ? vet! en soilwork.. denk dat ik toch maar ga dan |
|
quote: idem Faustian Spirit of the Earth |
|
ik neem denk ik gewoon die dag vrij van mijn stage.. tenminste als ze dat toelaten |
|
Ah,das weer genieten van Dirk z'n drumwerk |
|
quote: mja ik heb wss proclamatie dan .... en als dat zoals vorig jaar pas in de namiddag is Faustian Spirit of the Earth |
|
Kaartje voor zaterdag gehaald. GnR, MDB en Opeth zijn iig zeker de moeite waard. |
|
quote: En ik ga die stomperds van mn jaar overtuigen van mn examen terug te verleggen!! Weg van die maandag na Graspop zodat ik het hele festijn toch kan meemaken Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik ben ineens niet meer zo overtuigd dat ik ga gaan...Er zitten wel interessante bands bij (o.a. Satyricon, dat wordt gewoon eens tijd) maar die staan verkeerd verpreid, en voor de rest lijkt het mij gewoon doodsaaie, slappe prut...vooral als ik dan even naar de Wacken affiche kijk Nuja, als iemand me echt wil overtuigen ga ik nog wel naar Dessel. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-04-2006 21:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ga naar Dessel! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Dissection! + Avenged Sevenfold, maar dat was wel min of meer bekend |
|
quote: Dissection!!! Dat wordt extra balen als ik hier niet ga kunnen naartoe gaan Kzal maar es ferm mn best gaan doen zie om dat examen te verleggen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Dissection hun laatste optreden(Brakel) was wild & kijk hier weer enorm naar uit!! |
|
quote: De gig in Brakel was superheerschend!!! Zelden zo'n sfeer meegemaakt op een optreden! Watain vondk wel een beetje een slechte avond hebben toen, mr ach... Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |