IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Graspop 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 20-06-2006 18:46 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Wij gaan dit jaar ook vroeger weg als normaal, niet omdat we de bands willen zien maar om die toestanden van vorig jaar (hopelijk) te ontlopen.

don't mistake lack of talent for genius

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 20-06-2006 19:15 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 11:47 schreef Creepmime het volgende:
Postbode komt vroeg bij jullie zeg. Of worden ze geleverd samen met de telegraaf.

Hihi, dat was gistermiddag al.. Maar beetje laat gepost

Go! Go! Go!

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 20-06-2006 19:16 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 18:46 schreef NecroNoud het volgende:
Wij gaan dit jaar ook vroeger weg als normaal, niet omdat we de bands willen zien maar om die toestanden van vorig jaar (hopelijk) te ontlopen.

Lang wachten ja?!

Go! Go! Go!

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 20-06-2006 19:22 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

ik weet nog niet helemaal hoelaat ik ga moet nog contact opnemen met een kennis maar ik denk ook dat we vrijdag nacht ofzo weg rijden vorig jaar moesten we echt heel erg lang wachten dat willen we niet nog een keer....

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-06-2006 19:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 18:30 schreef Mies het volgende:
ik weet niet waar je vandaan komt, maar stel dat je dan tussen 13.00 en 14.00 in Dessel bent, sta je drie uur in de rij te wachten bij de camping.

Uit de omgeving van Dordrecht.

Vorig jaar waren we rond 11 uur in Dessel en ook zeker 3 uur in de rij gestaan. Dus nu wat later weg, vroeger vertrekken zit er ook niet in.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-06-2006 20:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik ga om 10u met de Shuttle service vanuit Eindhoven, geen flauw idee hoe laat ik er dan ben. Wachten, tja, niks aan te doen als ik moet wachten. Neem koelbox mee, dus dat scheelt

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-06-2006 21:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die is leeg, als je binnen bent

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 21-06-2006 0:25 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

7 uur vertrekken met 2 wagens uit Maarssen, lekker in de rij staan

't word gemiddeld 20 graden van 't weekend dacht ik, dus dat zit wel snor!

I am the 1%.

oscura
Usericon van oscura
Posted 21-06-2006 1:00 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 13:29 schreef rajackar het volgende:
Ik zal eens kijken hoe vroeg ik het legertje in stelling kan brengen. Denk dat het oorlog wordt om dat ook zo vroeg te laten lukken

dat weet ik wel zeker!

carcasstrid

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-06-2006 11:00 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2006 10:09 schreef mcoenen het volgende:
- Yowannuzz
- Beli Mawr en vriendin
- Mark Z (zaterdag)
- Snikkelaer
- AngelOfDeath
- 6sic6
- Murdering monk
- DarknessThere (mits werk het toelaat)
- Stoomfiets & Waterfiets + aanhang
- Creepmime + zooi
- MetalTuup + vriendin
- Metallica-Freak + zooi
- Moordlustige Hamster + 2
- Phantom Lord + aanhang
- Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens)
-Venom rules
-Schildknaap
-collision-tammi en de complete lottum en horst gang
- mcoenen en mirandarijntje

Godverdomme, mij kan je van deze lijst schrappen. Ik ben blij dat ik nog geen kaartje heb gekocht, want ik kreeg geen vrij van m'n werk

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-06-2006 12:05 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, zoals het er nu uitziet komt er geen vervanging voor Korn, een aantal bands krijgen langere speeltijd.

Maar dit kan ik ook verkeerd gezien hebben, de running order flipt m op dit moment even op de graspop site, hehe

edit: dit komt van het graspop forum

"Jammer genoeg is het bijna onmogelijk om in zo’n korte tijd nog een band te vinden van hetzelfde kaliber als Korn", zegt organisator Peter Van Geel. "Er werd onderhandeld met Tool, Deftones, Life of Agony en Machine Head, maar geen van deze bands kon. Guns N' Roses zal daarom wat vroeger beginnen en een langere set spelen. Ook andere groepen zoals My Dying Bride en Alice in Chains spelen een iets langere set."

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-06-2006 12:11]

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 21-06-2006 12:59 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 20 juni 2006 19:16 schreef METALSLET het volgende:
Lang wachten ja?!

Nou niet persé vanwege het lange wachten. Ik heb geen idee wat voor weer het wordt maar met zo'n temperaturen als vorig jaar... 's morgens in de rij staan of 's middags is dan toch een heel verschil.

don't mistake lack of talent for genius

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-06-2006 13:00 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik heb net gekeken, en het weer wordt niet super warm zoals vorig jaar. Rond de 23 graden of zo.

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 21-06-2006 13:11 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

prima festival weer i.m.h.o

killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 21-06-2006 13:14 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

als het droog blijft is het al goed genoeg

You suck and that's sad

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 21-06-2006 14:09 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

ik denk eerlijk gezegt dat Machine Head niet op Graspop komt...ze zitten in de studio en die gaan touren met Sounds Of Underground in Amerika/Engeland

Murdering Monk
Posted 21-06-2006 14:18 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Heft Ill Nino nu ook afgezegd?
Niet dat die band mij iets doet, maar wat gaan ze nu als vervanging regelen, weer niets?

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 21-06-2006 14:28 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 14:18 schreef Murdering Monk het volgende:
Heft Ill Nino nu ook afgezegd?
Niet dat die band mij iets doet, maar wat gaan ze nu als vervanging regelen, weer niets?

Of het word een van die onbekende bandjes want die moeten ze dan op korte termijn regelen en dan worden het een paar kut bandjes

Murdering Monk
Posted 21-06-2006 14:31 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Mwoa, persoonlijk vind ik die onbekendere bandjes wat interessanter, meeste wat komt toch al wel eens ergens anders gezien.

Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 21-06-2006 14:45 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

is er ook ergens een tijdschema van de bands?

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-06-2006 15:11 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 14:45 schreef Spermarcel het volgende:
is er ook ergens een tijdschema van de bands?

http://www.graspop.be/pages/kalender_tijd.php
Tadaaaah

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-06-2006 15:19 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

- Yowannuzz
- Beli Mawr en vriendin
- Mark Z (zaterdag)
- Snikkelaer
- AngelOfDeath
- Murdering monk
- Creepmime + zooi
- MetalTuup + vriendin
- Metallica-Freak + zooi
- Phantom Lord + aanhang
- Venom rules
- Schildknaap
- collision-tammi en de complete lottum en horst gang
- Juronymous + 3

Op je knie en pijp voor genade!

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 21-06-2006 15:46 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 14:31 schreef Murdering Monk het volgende:
Mwoa, persoonlijk vind ik die onbekendere bandjes wat interessanter, meeste wat komt toch al wel eens ergens anders gezien.

je hebt eigenlijk wel gelijk...bij de bekende bands weet je meestal wel wat er op je af gaat komen maar bij de onbekende bands weet je dat totaal niet..

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 21-06-2006 15:53 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 15:19 schreef JuronymouS het volgende:
- Yowannuzz
- Beli Mawr en vriendin
- Mark Z (zaterdag)
- Snikkelaer
- AngelOfDeath
- Murdering monk
- Creepmime + zooi
- MetalTuup + vriendin
- Metallica-Freak + zooi
- Phantom Lord + aanhang
- Venom rules
- Schildknaap
- collision-tammi en de complete lottum en horst gang
- Juronymous + 3
- Dodo + groepje

Murdering Monk
Posted 21-06-2006 16:36 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 21 juni 2006 15:46 schreef metallica92 het volgende:
je hebt eigenlijk wel gelijk...bij de bekende bands weet je meestal wel wat er op je af gaat komen maar bij de onbekende bands weet je dat totaal niet..

En dat vind ik juist het leuke, soms is het niet mijn ding, maar heb op die manier toch aardig wat leuk spul leren kennen

Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com