|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hihi, dat was gistermiddag al.. Maar beetje laat gepost Go! Go! Go! |
|
quote: Lang wachten ja?! Go! Go! Go! |
|
ik weet nog niet helemaal hoelaat ik ga moet nog contact opnemen met een kennis maar ik denk ook dat we vrijdag nacht ofzo weg rijden vorig jaar moesten we echt heel erg lang wachten dat willen we niet nog een keer.... |
|
quote: Uit de omgeving van Dordrecht. Vorig jaar waren we rond 11 uur in Dessel en ook zeker 3 uur in de rij gestaan. Dus nu wat later weg, vroeger vertrekken zit er ook niet in. |
|
Ik ga om 10u met de Shuttle service vanuit Eindhoven, geen flauw idee hoe laat ik er dan ben. Wachten, tja, niks aan te doen als ik moet wachten. Neem koelbox mee, dus dat scheelt |
|
Die is leeg, als je binnen bent |
|
7 uur vertrekken met 2 wagens uit Maarssen, lekker in de rij staan 't word gemiddeld 20 graden van 't weekend dacht ik, dus dat zit wel snor! I am the 1%. |
|
quote: dat weet ik wel zeker! carcasstrid |
|
quote: Godverdomme, mij kan je van deze lijst schrappen. Ik ben blij dat ik nog geen kaartje heb gekocht, want ik kreeg geen vrij van m'n werk |
|
Hmm, zoals het er nu uitziet komt er geen vervanging voor Korn, een aantal bands krijgen langere speeltijd. Maar dit kan ik ook verkeerd gezien hebben, de running order flipt m op dit moment even op de graspop site, hehe edit: dit komt van het graspop forum "Jammer genoeg is het bijna onmogelijk om in zo’n korte tijd nog een band te vinden van hetzelfde kaliber als Korn", zegt organisator Peter Van Geel. "Er werd onderhandeld met Tool, Deftones, Life of Agony en Machine Head, maar geen van deze bands kon. Guns N' Roses zal daarom wat vroeger beginnen en een langere set spelen. Ook andere groepen zoals My Dying Bride en Alice in Chains spelen een iets langere set." [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-06-2006 12:11] |
|
quote: Nou niet persé vanwege het lange wachten. Ik heb geen idee wat voor weer het wordt maar met zo'n temperaturen als vorig jaar... 's morgens in de rij staan of 's middags is dan toch een heel verschil. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik heb net gekeken, en het weer wordt niet super warm zoals vorig jaar. Rond de 23 graden of zo. |
|
prima festival weer i.m.h.o |
|
als het droog blijft is het al goed genoeg You suck and that's sad |
|
ik denk eerlijk gezegt dat Machine Head niet op Graspop komt...ze zitten in de studio en die gaan touren met Sounds Of Underground in Amerika/Engeland |
|
Heft Ill Nino nu ook afgezegd? Niet dat die band mij iets doet, maar wat gaan ze nu als vervanging regelen, weer niets? |
|
quote: Of het word een van die onbekende bandjes want die moeten ze dan op korte termijn regelen en dan worden het een paar kut bandjes |
|
Mwoa, persoonlijk vind ik die onbekendere bandjes wat interessanter, meeste wat komt toch al wel eens ergens anders gezien. |
|
is er ook ergens een tijdschema van de bands? |
|
quote: http://www.graspop.be/pages/kalender_tijd.php Tadaaaah Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
- Yowannuzz - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: je hebt eigenlijk wel gelijk...bij de bekende bands weet je meestal wel wat er op je af gaat komen maar bij de onbekende bands weet je dat totaal niet.. |
|
quote: |
|
quote: En dat vind ik juist het leuke, soms is het niet mijn ding, maar heb op die manier toch aardig wat leuk spul leren kennen |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |