|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het grootste en enige pluspunt daar aan was dat ze gelijk speelden met Arch Enemy. Dat was namelijk een van de absolute hoogtepunten van het festival. |
|
quote: Yeah bij de 1e 'villa' Maaar... iemand enig idee waar ik filmpjes vind van graspop? Behalve die van de graspopsite zelf?! TMF.be heb ik al helemaal doorgespit.. Go! Go! Go! |
|
zo was wel een goed feest. bijna geen bands gezien maar goed vermaakt op de gezelige camping. alleen jammer van de zondag dat het van dat honden weer was . |
|
quote:youtube.com |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 26-06-2006 23:37] |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 27-06-2006 17:59] |
|
het was zeer leuk vrijdag gojira, 36 cf, stukje msg en satyricon gezien. Natuurlijk Whitesnake is this love what i'm feelinggg zaterdag death angel, stukje obituary (benauwd in die tent) jon oliva's pain en guns n'roses gezien. zondag dragonforce gezien, kende ik niet, viel niet tegen. voor de rest weinig gezien, ben gaan slapen in de tent en daarna totaal verregend. wel nog een stukje arch enemy en natuurlijk motorhead gezien Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Was het erger dan Pleymo en de Murderdolls dan? Heb die band niet gezien eigenlijk... Vannacht werden sommige Belgen wat vervelend trouwens met hun Portuhaaaal om half 5 Al moet ik toegeven dat Urbanus z'n "Ge moogt naar huis" wel toepasselijk was [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 26-06-2006 23:41] |
|
Ok thx! Superstoer! Go! Go! Go! |
|
pff de vroegkomers werden dit jaar gestraft op de camping blijkbaar.. stond in fokking vak C, en daarvoor moesten we ook nog een uur wachten, anders stonden we bij de ingang van de camping. Teringkanker zooi. ondanks de regen zondag, vond ik deze wel de gaafste dag, omdat Devildriver het hele weekend geweldig maakte. Heb we uitstekend vermaakt op deze band. heb volgensmij wel een paar ZM'ers gezien.. maar was er niet zeker genoeg van om ze aan te spreken al met al, een geslaagd festival ja |
|
oh en trouwens dood aan de 2,5 uur durende guns and roses was veeeeeel te lang |
|
quote: En dan te bedenken dat het niet eens 2,5 uur duurde, want hij begon veel te laat, of speelde hij nog zo lang door? Na een paar nummers zijn we maar naar de metaldome vertrokken waar wel goede muziek te beluisteren was en waar het bier niet minder smaakte! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Het te laat beginnen van hun viel volgens mij wel mee omdat ze de marquees en het hoofdpodium niet laten overlappen. Opeth begon bijna drie kwartier te laat en toen Opeth en Death Angel klaar waren duurde 't niet meer zo gek lang voor dat Guns n' Roses begon. Ondanks dat ik er niet zo'n fan van ben is dat uurtje dat ik het bekeken heb me eigenlijk niet eens zo heel slecht bevallen. |
|
quote: kijk op www.concertvideos.mysites.nl nog niet alles is geupdated maar er komen meer filmpjes! |
|
quote: gnr heeft een 2u en een kwartier gespeeld... die jezus hadden ze wel weg mogen laten, voor de rest prima geamuseerd... ook al zie ik liever de vorige bezetting weer bij elkaar komen... |
|
quote: eej, dit is de buurvrouw: 'allee, kan het misschien wat zachter?' [Dit bericht is gewijzigd door Yoorisz op 27-06-2006 18:00] |
|
quote: Zijn leuke foto's die jullie hebben gemaakt, zo juist samen met Janssuh (collega van mij) alles zitten kijken, wat waren jullie brak! Op je knie en pijp voor genade! |
|
ons verblijf na dat klote weer ons verblijf na mijn aansteker |
|
tenten in de brand steken is zo 2005 |
|
Kom ik zondagnacht terug, staat er verdomme ook een tent te fikken, vlak naast mijn tent!!! AARGH... |
|
Wat een geweldig festival; ik wil terug Haha!!! Veel leuke dingen gezien en het vooral ontzettend gezellig gehad!@!!! |
|
quote: haha, vooral de jonge garde die met ons mee ging, wij 'veteranen' krijgen enigsinds nog wel iets mee... |
|
jij belt mij ook op: 'ik sta bij de boom, waar moet ik heen?' zatte schup, jij kreeg zondag ook niks meer mee... |
|
Crab people |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |