IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Graspop 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 26-06-2006 21:02 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 26 juni 2006 20:57 schreef Cradle Of Filth het volgende:
Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?

Dik zaad, wat een kutgeluid, alles dichtsmeren met een overheersend dubbel base geluid zo dat de rest niet opvalt...

Heb het geluid bij hun optredens nooit echt denderend gevonden, maar dit was wel heel erg.

En ook mooi, dan vraagt die gilteek om een pit, krijgt het publiek dr een, en gaan ze nog lopen janekn ook omdat je dr een begint...

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 26-06-2006 21:15 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 20:57 schreef Cradle Of Filth het volgende:
Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?

Het grootste en enige pluspunt daar aan was dat ze gelijk speelden met Arch Enemy. Dat was namelijk een van de absolute hoogtepunten van het festival.

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 26-06-2006 22:31 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 20:58 schreef Creepmime het volgende:
Toen was iedereen voetbal kijken man

Yeah bij de 1e 'villa'

Maaar... iemand enig idee waar ik filmpjes vind van graspop? Behalve die van de graspopsite zelf?! TMF.be heb ik al helemaal doorgespit..

Go! Go! Go!

Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 26-06-2006 22:42 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

zo was wel een goed feest.
bijna geen bands gezien maar goed vermaakt op de gezelige camping.
alleen jammer van de zondag dat het van dat honden weer was .

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-06-2006 22:42 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 juni 2006 22:31 schreef METALSLET het volgende:
Yeah bij de 1e 'villa'

Maaar... iemand enig idee waar ik filmpjes vind van graspop? Behalve die van de graspopsite zelf?! TMF.be heb ik al helemaal doorgespit..
youtube.com

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 26-06-2006 22:51 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

edit

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 26-06-2006 23:37]

collision-tammi
leuke jongen
Posted 26-06-2006 22:51 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

edit

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 27-06-2006 17:59]

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 26-06-2006 23:01 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

het was zeer leuk
vrijdag gojira, 36 cf, stukje msg en satyricon gezien. Natuurlijk Whitesnake is this love what i'm feelinggg
zaterdag death angel, stukje obituary (benauwd in die tent) jon oliva's pain en guns n'roses gezien.
zondag dragonforce gezien, kende ik niet, viel niet tegen. voor de rest weinig gezien, ben gaan slapen in de tent en daarna totaal verregend. wel nog een stukje arch enemy en natuurlijk motorhead gezien

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 26-06-2006 23:36 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 26 juni 2006 20:31 schreef MetalJan het volgende:Toen de slechtste band ooit op Graspop aanschouwd, Avenged Sevenfold. Brrr, wat was dat ruk zeg. Enige leuke was dat ze Walk van Pantera speelde.

Was het erger dan Pleymo en de Murderdolls dan?
Heb die band niet gezien eigenlijk...

Vannacht werden sommige Belgen wat vervelend trouwens met hun Portuhaaaal om half 5
Al moet ik toegeven dat Urbanus z'n "Ge moogt naar huis" wel toepasselijk was

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 26-06-2006 23:41]

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 26-06-2006 23:36 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Ok thx! Superstoer!

Go! Go! Go!

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 27-06-2006 8:49 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

pff de vroegkomers werden dit jaar gestraft op de camping blijkbaar.. stond in fokking vak C, en daarvoor moesten we ook nog een uur wachten, anders stonden we bij de ingang van de camping.

Teringkanker zooi.

ondanks de regen zondag, vond ik deze wel de gaafste dag, omdat Devildriver het hele weekend geweldig maakte.
Heb we uitstekend vermaakt op deze band.

heb volgensmij wel een paar ZM'ers gezien.. maar was er niet zeker genoeg van om ze aan te spreken

al met al, een geslaagd festival ja

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 27-06-2006 8:50 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

oh en trouwens dood aan de 2,5 uur durende guns and roses

was veeeeeel te lang

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-06-2006 10:21 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2006 8:50 schreef Dodo het volgende:
oh en trouwens dood aan de 2,5 uur durende guns and roses

was veeeeeel te lang

En dan te bedenken dat het niet eens 2,5 uur duurde, want hij begon veel te laat, of speelde hij nog zo lang door? Na een paar nummers zijn we maar naar de metaldome vertrokken waar wel goede muziek te beluisteren was en waar het bier niet minder smaakte!

Op je knie en pijp voor genade!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 27-06-2006 10:54 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Het te laat beginnen van hun viel volgens mij wel mee omdat ze de marquees en het hoofdpodium niet laten overlappen. Opeth begon bijna drie kwartier te laat en toen Opeth en Death Angel klaar waren duurde 't niet meer zo gek lang voor dat Guns n' Roses begon.
Ondanks dat ik er niet zo'n fan van ben is dat uurtje dat ik het bekeken heb me eigenlijk niet eens zo heel slecht bevallen.

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 27-06-2006 11:39 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 22:31 schreef METALSLET het volgende:
Yeah bij de 1e 'villa'

kijk op www.concertvideos.mysites.nl
nog niet alles is geupdated maar er komen meer filmpjes!

Yoorisz
Usericon van Yoorisz
Posted 27-06-2006 12:26 by Yoorisz Wijzig reactieProfiel van YooriszQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2006 10:21 schreef JuronymouS het volgende:
En dan te bedenken dat het niet eens 2,5 uur duurde, want hij begon veel te laat, of speelde hij nog zo lang door? Na een paar nummers zijn we maar naar de metaldome vertrokken waar wel goede muziek te beluisteren was en waar het bier niet minder smaakte!

gnr heeft een 2u en een kwartier gespeeld...

die jezus hadden ze wel weg mogen laten, voor de rest prima geamuseerd... ook al zie ik liever de vorige bezetting weer bij elkaar komen...

Yoorisz
Usericon van Yoorisz
Posted 27-06-2006 12:27 by Yoorisz Wijzig reactieProfiel van YooriszQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 22:51 schreef collision-tammi het volgende:
zondag nacht rond een uur of 4 kwamen er 2 dames rond die bier kwamen brengen... zoiets bestaat toch niet?

eej, dit is de buurvrouw: 'allee, kan het misschien wat zachter?'

[Dit bericht is gewijzigd door Yoorisz op 27-06-2006 18:00]

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-06-2006 13:04 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2006 12:27 schreef Yoorisz het volgende:
eej, dit is de buurvrouw: 'allee, kan het misschien wat zachter?'

Zijn leuke foto's die jullie hebben gemaakt, zo juist samen met Janssuh (collega van mij) alles zitten kijken, wat waren jullie brak!

Op je knie en pijp voor genade!

Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 27-06-2006 13:50 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

ons verblijf na dat klote weer

ons verblijf na mijn aansteker

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 27-06-2006 14:05 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

tenten in de brand steken is zo 2005

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-06-2006 14:08 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Kom ik zondagnacht terug, staat er verdomme ook een tent te fikken, vlak naast mijn tent!!! AARGH...

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 27-06-2006 14:37 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Wat een geweldig festival; ik wil terug
Haha!!!
Veel leuke dingen gezien en het vooral ontzettend gezellig gehad!@!!!

collision-tammi
leuke jongen
Posted 27-06-2006 17:23 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 27 juni 2006 13:04 schreef JuronymouS het volgende:
Zijn leuke foto's die jullie hebben gemaakt, zo juist samen met Janssuh (collega van mij) alles zitten kijken, wat waren jullie brak!

haha, vooral de jonge garde die met ons mee ging, wij 'veteranen' krijgen enigsinds nog wel iets mee...

Yoorisz
Usericon van Yoorisz
Posted 27-06-2006 17:30 by Yoorisz Wijzig reactieProfiel van YooriszQuote dit bericht

jij belt mij ook op: 'ik sta bij de boom, waar moet ik heen?'
zatte schup, jij kreeg zondag ook niks meer mee...

schildknaap
poncho surfen
Usericon van schildknaap
Posted 27-06-2006 17:43 by schildknaap Wijzig reactieProfiel van schildknaapQuote dit bericht

Crab people

Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com