IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Graspop 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Mliez
Usericon van Mliez
Posted 26-06-2006 17:26 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Ik ga over iedereen heen poepen die me had afgeraden om donderdag al naar Dessel af te reizen. We hebben alsnog de gok gewaagd en de camping was gewoon open. Gelukkig waren we er donderdagavond al, want de rij vrijdagochtend was verschrikkelijk lang.

Het was heel tof, vooral de sfeer op de camping. Ons kamp was zeer goed te herkennen, precies langs het hoofd pad richting festivalterrein met als kenmerken: een mislukte bouwwerk wat op een tent moest lijken en een grote oranje ondergepiste wuppie vlag.
Toppers waren: Opeth, Evergrey, Exodus en Obituary

Tot volgend jaar!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-06-2006 17:28 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Graspop was gaaf en ben aleens niet brak

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 26-06-2006 17:35 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Was gezellie gisteren!!

Mn toppertjes waren;

Beyond Fear
After Forever
In Flames
Exodus
Arch Enemy

isa
Usericon van isa
Posted 26-06-2006 17:46 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Heel leuk feestje dat graspop, erg gezellig.
mijn topper was zeker Satyricon!!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-06-2006 18:52 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Dat was weer gaaf Beste band met zekerheid: Death Angel. Zo, en nu in bad.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-06-2006 18:54 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 17:26 schreef Mliez het volgende:
Ik ga over iedereen heen poepen die me had afgeraden om donderdag al naar Dessel af te reizen. We hebben alsnog de gok gewaagd en de camping was gewoon open. Gelukkig waren we er donderdagavond al, want de rij vrijdagochtend was verschrikkelijk lang.

Het was heel tof, vooral de sfeer op de camping. Ons kamp was zeer goed te herkennen, precies langs het hoofd pad richting festivalterrein met als kenmerken: een mislukte bouwwerk wat op een tent moest lijken en een grote oranje ondergepiste wuppie vlag.
Toppers waren: Opeth, Evergrey, Exodus en Obituary

Tot volgend jaar!
Gaafheid, dan stond mijn clan vlak bij jullie geloof ik!

Graspop was weer erg gaaf ja... Op het feit dat die hoosbui veel blubber opleverde na dan

Anvil vond ik persoonlijk wel een erg fijne opener.
Y&T was natuurlijk ook heel erg gaaf.
Edgay vond ik ook daadwerkelijk gay...
MSG vond ik ook erg goed spelen... Die zanger deed het verbazingwekkend goed
Whitesnake had gave nummers, maar die solo's konden mij uiteindelijk niet echt meer boeien... Ook al vind ik het nog steeds erg gaaf om te zien

Caliban vond ik wel redelijk... Op zich was het erg gaaf, maar ik heb ze in de Goudvishal beter gehoord, dus tja...
Verder de hele zaterdag in de metaldome bij de coverbandjes gezeten En GnR vanaf de camping gehoord, dat vond ik wel prima eigenlijk...

Dragonforce vond ik eerlijk gezegd MEGA tegenvallen! Ze doen volgens mij echt elke show precies hetzelfde...
Ensiferum vond ik weer erg goed. Goede show gave nummers, je weet wel
Armored Saint was voor mij toch wel DE verassing van Graspop 2006. Ik had er niet veel van verwacht, maar het was echt wel gaafheid!
Exodus was natuurlijk ook erg fijntjes... Heerlijke moshpit was daar zeg En de nummers waren natuurlijk ook retestrak
Helloween was ook wel leuk, alleen jammer dat dat onweer daar net voor zat
Saxon was voor mij de reden om alle modder voor lief te nemen en ik heb er zeer zeker geen spijt van gehad. Ik vond ze ontzettend goed spelen. En Biff die gewoon even die voetbal wegtrapte
Motörhead speelde ook erg strak. Dus dat was ook erg goed natuurlijk. Wel jammer dat ze Roadhouse Blues niet gespeeld hebben

Volgend jaar weer naar Graspop, natuurlijk

FREEZE

de laar
Usericon van de laar
Posted 26-06-2006 19:03 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 17:18 schreef rajackar het volgende:
Die circle pit was idd bizar. Bijna de hele tent Maar erg leuk om daarin ook eens mee te hobbelen. Zijn daar geen beelden van?

http://www.youtube.com/watch?v=ncdNOLOjUAg&search=devil%20driver

Dit was de grootste die ik kon vinden.
Komt aardig overeen met Graspop.

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 26-06-2006 19:07 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

ik vond Akercocke en Death Angel toch de beste optredens hebben

oscura
Usericon van oscura
Posted 26-06-2006 19:29 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 16:02 schreef rajackar het volgende:
FOKKING GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een heerscherij weer zeg.
Goede bands, best OK weer, over het algemeen erg goed geluid, leuk publiek en een heerlijke groep idioten om mee te heerschen het hele weekend!

het was een heerschend weekend!! nog 5 weken Ol.. doen we het dunnetjes over!

mijn hoogtepunten waren: baco, bier, Obituary, The Gathering, Akercocke, Opeth, douche na 2 dagen, Helloween...

carcasstrid

oscura
Usericon van oscura
Posted 26-06-2006 19:31 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2006 13:22 schreef zillah-morte het volgende:
Ik geloof niet dat ik wat gemist heb, of zou gaan missen...

ooooooooooohhhhh jawel!!!

carcasstrid

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 26-06-2006 19:38 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 26 juni 2006 19:29 schreef oscura het volgende:
Helloween...

FILLEEEEMPPJJEEEEEEE!

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Sluijs
This is the night of the hunter!!!!!
Usericon van Sluijs
Posted 26-06-2006 19:41 by Sluijs Wijzig reactieProfiel van SluijsQuote dit bericht

al met al een zeer geslaagd weekend!
paar vette bands gezien (soilwork/dragonschwanz/en nog paar)
daarnaast weer een zooi mensen leren kennen waar ik me prima mee heb vermaakt, volgend jaar zeker weer van de partij en nu ga ik slaap inhalen!

o ja Olli: ik ben inmiddels thuis via turnhout rijden ging gemakkelijk hehehe

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-06-2006 19:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 17:08 schreef spectre het volgende:
Hoe was Satyricon?

Erg gaaf! Nieuwe nummers komen goed over live!

Hoogtepunten qua bands (heb niet veel gezien):
- Satyricon
- Saxon
- Motorhead
- Exodus
- GnR, mooie show, alleen die solo's waren inderdaad irritant en het lange wachten, pff...
(Dit is wat ik me op moment snel kan herinneren)

Heb me erg vermaakt dit weekend.
Was gezellig met PL & co.

oscura
Usericon van oscura
Posted 26-06-2006 19:59 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 19:38 schreef rajackar het volgende:
FILLEEEEMPPJJEEEEEEE!

owwwww neeeeeeeee heeeee!!!!!!

carcasstrid

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 26-06-2006 19:59 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 19:38 schreef rajackar het volgende:
FILLEEEEMPPJJEEEEEEE!

ik zal even kijken of er een filmpje beschikbaar is van Helloween hou af en toe www.concertvideos.mysites.nl in de gaten

[Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 26-06-2006 19:59]

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 26-06-2006 20:00 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Nee!
Een filmpje van oscura

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 26-06-2006 20:02 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

ook daarvoor zal ik ff kijken maar ik kan niet garanderen dat alles er op komt want meestal worden de streams geupload en alleen de mainstage was op een stream te zien...maarjah misschien zijn er wel mobiel beelden gemaakt..

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-06-2006 20:11 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ik vond de sfeer wel veel minder dan andere jaren. En die storm was gewoon gaaf dat had nog wel even door mogen gaan.

oscura
Usericon van oscura
Posted 26-06-2006 20:12 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 20:02 schreef metallica92 het volgende:
ook daarvoor zal ik ff kijken maar ik kan niet garanderen dat alles er op komt want meestal worden de streams geupload en alleen de mainstage was op een stream te zien...maarjah misschien zijn er wel mobiel beelden gemaakt..

LOL!!! wedden dat jij die niet heb? hahahaha!!!

carcasstrid

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 26-06-2006 20:16 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Maar ik wil m wel zien!!
Hehe, komt dat ding nog online trouwens?

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

oscura
Usericon van oscura
Posted 26-06-2006 20:20 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 20:16 schreef Murdering Monk het volgende:
Maar ik wil m wel zien!!
Hehe, komt dat ding nog online trouwens?

hehe.. jawel, Yvette smst me net dat ze hem morgen naar mij doorstuurt! ik pleur hem wel op myspace dan maar er zitten geen sproeiacties in helaas

carcasstrid

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 26-06-2006 20:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, godzijdank niet

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-06-2006 20:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, hier wat uitgebreider verslag

Vrijdag

Pas rond 16.30 uur werd ik opgepikt door vrienden en rond 18.30 uur waren we op de camping. Snel ons tentje opgezet en aan het bier gegaan. Was behoorlijk ver lopen van parkeerterrein naar camping. Gelukkig niet in de rij gestaan, dat is wel een voordeel als je zo laat weggaat.

Toen naar het festivalterrein gelopen, wat ook op een halve marathon leek. Aangekomen de nodige eet-en drankbonnen gescoord. Een klein stukje van Leng Tch'e gekeken. Was wel oke, maar we hadden honger, dus zijn wat gaan eten.
Daarna Soilwork gezien in de tent, was wel goed. Ook die ene gitarist met die sik was wel lache zoals die bewoog. Toen ergens gaan zitten en half Lacuna Coil (op het scherm) en Evergrey (meer gehoord) gekeken.
Naar voren gelopen (rechts bij de drankkraam) voor ouwelullenband Whitesnake. Ik kende alleen het nummer Here I Go Again, voor de rest vond ik het maar zozo.
In m'n eentje Satyricon gaan kijken (de rest was al naar de camping). Ze speelden erg goed, ook het geluid was prima. Die mid-tempo nummers bevielen mij wel, toch eens hun laatste album aanschaffen. Na het einde, de lange reis terug naar m'n tentje aanvaard.

Zaterdag

Rond 10.00 uur de tent al uit. Rustig aangedaan en braaf m'n tanden gepoetst en me gewassen. Eerst naar de ontbijttent voor wat water en een yoghurtje

Daarna naar het terrein gelopen. Half Bloodsimple gezien. Eerst 1 minuut van Akercookie gezien (herrie horen we nog heel de dag ) en toen naar de tent voor Caliban. Was wel goed, later werd het wat eentonig.
Bullet for my Valentine viel mij mee, had erger verwacht. Toen naar de tent voor de rock & roll van The Datsuns was wel vermakelijk, maar veel van hetzelfde.
Toen de slechtste band ooit op Graspop aanschouwd, Avenged Sevenfold. Brrr, wat was dat ruk zeg. Enige leuke was dat ze Walk van Pantera speelde.
Obituary niet veel van gezien, omdat het knetterdruk was in de tent, daarna maar wat gaan eten. Stone Sour niet veel van gezien.
Nile was oke, maar jammer dat geluid weer wat tegenviel. Ook jammer dat er geen nummers van Amongst the Catacombs...voorbij kwamen. Toch werd er superstrak gespeeld. Toen naar de Metaldome gelopen om Action in DC te zien. Aangezien het behoorlijk warm -en druk was in die tent, maar wat rondgelopen op het terrein.
Ook van My Dying Bride heb ik niet veel van gezien. Soulfly geloofde ik ook wel, dus naar de camping gelopen om m'n trui te halen. Toen weer terug voor Opeth. Was erg kut dat ze half uur later begonnen. Soulfly liep uit! Toen het eenmaal begon, was ik alweer vergeten. Prachtig concert! Gave setlist ook met oa Ghost of Perdition, The Leper Affinity en Deliverance.
Na dit fijne optreden, een mooi plekje op het veld opgezocht voor Guns n' Roses. Alle klassiekers kwamen voorbij en Axl en begeleidingsband deden het prima. Alleen die solo's tussen de nr's hoeven van mij nietzo. Ook het nodige vuurwerk ontbrak niet. Een mooie afsluiter van de zaterdag.

Zondag

Laat uit bed. Aangezien ik met vrienden was die maandag gewoon weer moesten werken, hebben we de eerst de tenten afgebroken en naar de auto gebracht. (we hadden al besloten om niet heel de zondag te blijven) Daarna naar het terrein gelopen. Ensiferum dus gemist, wat ik opzich wel jammer vond. Maargoed, die zie ik nog wel een keer. Eerst wat gegeten en daarna In Flames gaan kijken. Klonk niet verkeerd. Toen het wat harder begon te regenen, de tent waar Exodus zo dadelijk in zou spelen, opgezocht. Exodus begon met Blonded by Blood, dus dat hakte er lekker in. Prima geluid. Gewoon lekkere thrash!
Na dit alles vonden we het wel welletjes en naar de auto gelopen, in een enorme hoosbui! Niet normaal meer! Snel naar huis gereden en om 20.00 uur was ik thuis.

Weinig bands gezien, m'n rug behoorlijk naar de tering aan het eind en errug stoffig, maar dat hoort er allemaal bij! Volgend jaar weer!

Cradle Of Filth
Usericon van Cradle Of Filth
Posted 26-06-2006 20:57 by Cradle Of Filth Wijzig reactieProfiel van Cradle Of FilthQuote dit bericht

Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-06-2006 20:58 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 20:57 schreef Cradle Of Filth het volgende:
Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?

Toen was iedereen voetbal kijken man

Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com