|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Axl Rose gearresteerd na vechtpartij: STOCKHOLM - Guns N' Roses-zanger Axl Rose is dinsdagochtend in Stockholm opgepakt na een vechtpartij met een hotelbeveiliger. Een politiewoordvoerder bevestigde dat de Amerikaanse artiest is gearresteerd, maar wilde verder niets zeggen. Dat hebben Zweedse media gemeld. Volgens een andere politiebron zat de rockster een paar uur later nog steeds dronken in zijn cel. Rose zou worden aangeklaagd voor beschadiging van spullen, het aanvallen van een beveiligingsman en het bedreigen van de politie onderweg in de auto naar het politiebureau. Ook het hotel waar het incident gebeurde, bevestigde de vechtpartij. De 30-jarige bewaker is in zijn been gebeten en naar een ziekenhuis gebracht, meldde de krant Aftonbladet. Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/45412801/Axl_Rose_gearresteerd_na_vechtpartij.html |
|
quote: Taste like crab, talk like people! |
|
quote: Het wàs zoooooooo vet!!! Satyricon, Ensiferum, Death Angel en Exodus waren mijn absolute hoogtepunten. De pit bij Devil driver was gààf!! Wat een fukkin gezellig weekend weer! Ik heb wel een blauw oog overgehouden aan de pit bij Motörhead... Verder was het de eerste twee dagen erg warm en stoffig, en de laatste dag erg modderig! Maar het was het allemaal weer waard. Bla |
|
quote: En hier de Graspop pit. http://www.youtube.com/watch?v=3R3h4BQ1Sk4&search=devil%20driver |
|
hehe cool |
|
quote: Ik denk dat het andersom is: omdat ze toch wisten dat die klootjes weer veel te laat zouden beginnen hebben ze de bands ervoor maar wat meer speeltijd gegund. |
|
Ik heb nu al zin aan volgend jaar! Go! Go! Go! |
|
quote:dat zeg ik, of bedoelde ik iig |
|
quote: TNX Toch wel een bizar gezicht. Als je dat zo terug ziet vraag je je af wat precies de aantrekkingskracht was om er in mee te gaan rennen |
|
quote: Drank? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Honderden foto's staan nu online op: http://www.metalshots.com/2006-06-23_Graspop_Dessel/index.html Ze zijn geweldig!! Bla |
|
quote: Hey gave foto On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Deze is ook gaaf On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oh ja, er waren foto's gemaakt, hehe |
|
quote: Is dat Harald achter Rajacker?? You suck and that's sad |
|
das de bus van Krieck, die was met ons mee gare knaak die gast You suck and that's sad |
|
wel vette bus!!!! carcasstrid |
|
Heeft iemand Whitesnake gezien? Zoja, hoe was adje op gitaar? |
|
Die kleur staat je goed, Assie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hahah ik sta op het eind nog op dat filmpje.. mijn haar dan.. maar goed.. makkelijk te herkennen dat felle rood |
|
quote: ja, whitesnake was erg goed. ook goeie gitaristen. [Dit bericht is gewijzigd door Tom_Schreuder op 28-06-2006 15:40] |
|
Ook nog een fotootje van op Graspop gevonden op die site van die Belgische loterij: We zitten allebei wel een heel scheve bek te trekken, maar m'n eigen heb ik voorlopig nog niet [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-06-2006 15:44] |
|
Kheb fotootjes van graspop op myspace staan You suck and that's sad |
|
quote: Yep. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |