|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren vrij gevraagd én gekregen! Ook een 3-dagenkaart besteld, hopelijk is die vóór 23 juni binnen |
|
Vooruit ik zal het hier ook nog even posten voor de mensen die er wel om geven: KORN niet op GRASPOP 13 juni 2006 Het is officieel: Korn speelt niet op de Graspop Metal Meeting. Daar zou de band op 24 juni optreden. Zanger Jonathan Davis heeft een bloedziekte en moet van de dokter nog minstens twee weken rusten. Gisteren mocht hij het ziekenhuis in Londen verlaten. Vandaag of morgen vliegt hij terug naar de US om te recupereren. De rest van Korn doet dat ook, want, zoals ze zelf zeggen: they "would not leave their brother behind". Schoon. Ik eis tenminste 1 gave hoofd-act. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Jaaa kben erg benieuwd wat er voor in de plaats komt! Go! Go! Go! |
|
Goed nieuws, we zullen zien wat Graspop nog kan regelen zo op het laatste moment. |
|
quote:k heb zo'n idee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Héheee, exit Korn: W.A.S.P. ..VENOM! ..W.A.S.P., VEN..... doe die twee maar I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
W.A.S.P. goed idee!!! kaartje binnen nu vervoer nog owja en nog een tent |
|
Vervoer is misschien al geregeld, door dit lieve meisje hier |
|
zolang ze maar niet Hatebreed of Slipknot kiezen als vervangers, zit ik nu niet meteen op te wachten Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:blacky lawless is in ieder geval in belgie op het moment, aan het opnemen voor de nieuwe plaat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
aanwezig zzz |
|
Ik heb een combiticket te koop! Het is de "orginele" dus niet dat GWK-ding wat je nog moet inwisselen. Dit omdat er iemand onverwachts toch niet meegaat. Ik vraag er ongeveer 90 euro voor, plus wellicht verzendkosten (als ik aangetekende brief verstuur oid.) Mail staat in profiel. |
|
quote: hahaha, ik zal er nog even een weekje op oefenen zodat ik volgende week met je mee kan brullen ok oli? |
|
jammer dat Korn niet kan komen ik had echt zin om ze weer eens te zien spelen You suck and that's sad |
|
Kaartje is binnen! Word de 8e keer Graspop |
|
Leuk, zowat iedereen waar ik mee ging gaan hebben afgezegd, en de laatste twijfelt nog... Dus als je een eenzame belg met lang haar ziet rondlopen, zeg dan effe hallo alsjeblieft? Nu ja, alleen of niet, ik kijk er wel naar uit.. |
|
3de keer GMM voor deze knaap I am the 1%. |
|
quote: welke van de duizenden |
|
quote: 4e keer voor mij... |
|
en mijn 5e Kaartje is binnen |
|
quote: Mjah, wishfull thinkin dat hij er dan nog even een optreden bij gaat persen...hoewel die gast nog altijd hyperproductief is , dus wie weet Zou mijn weekend gewoon compleet AF maken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Pfff ja bij mij haakt ook iedereen behalve 1 persoon af! Ik weet niet of ik het weekend met hem uithou, maar toch maar gaan :D Go! Go! Go! |
|
Aanwezig op de zaterdag! |
|
quote:de mijne ook! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |