|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
hier ook You suck and that's sad |
|
ja, ik neem wel speciale dingen mee onder andere een flesje of 2 aan vodka You suck and that's sad |
|
Dat doe ik maar niet ; slechte ervaringen met wodka op Graspop.... |
|
quote: Energydrink... |
|
Wij wouden in de tent een kuil graven, daar een bak met water in om het bier koud te houden. Zou dit helpen ? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
In jullie tent lijkt me dat een briljant idee. |
|
quote: ik neem mijn massage inktvis mee! You suck and that's sad |
|
quote: Je kan ook gewoon een dronken belg zoeken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
nee, want mijn massage intvis laat me nooit in de steek You suck and that's sad |
|
Is het ondertussen bekend welke band de plek van Korn gaat innemen? |
|
quote:*hoopt op wasp hoopt op wasp* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja, ik ook, hehe, dan wordt Aryan denk ik echt gek, hehe, die gaat niet en is WASP fan... Maar goed, niemand die de definietieve vervanger al gehoord heeft? |
|
quote:waarom gaat aryan niet????????????????? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Geld enzo, ze kan nu gaan werken, en dan kan ze wel naar Wacken, dus vandaar... |
|
quote: Niks an te doen joh! In elk geval bedankt dat je aan me dacht... Iemand anders nog 1 plekje vrij vanaf Eindhoven? Ik neem mee: benzinegeld, goed humeur, roadsnacks.... Bla |
|
.nvrmnd [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 19-06-2006 18:53] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Kaartjes zijn binnen!!!!!!!! Go! Go! Go! |
|
quote: Ja, ik mail je wel ff, maar wij hebben plek over |
|
quote: Postbode komt vroeg bij jullie zeg. Of worden ze geleverd samen met de telegraaf. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Het sterkste gerucht op het moment heet Machine Head. |
|
Ik las het op het graspop forum idd, jammer, ik las ook de naam Sodom |
|
MH is da booooomb You suck and that's sad |
|
Bij nader inzien, en uit verveling ; Ik wil oook !! |
|
Sodom zou echt fah shizzle zijn, Machine Head.. ach meer tijd om op de camping bier te drinken I am the 1%. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |