|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
BEETJE NEUKEN ZEKER! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
beetje zwak programma nog |
|
Ha Exodus I am the 1%. |
|
Satyricon, Gojira!, GnR, Opeth, Nile, CoF, Ensiferum.. Gave line up! Ennuh, toch maar geen metallica? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Tot nu een line-up waarvan ik zeg: HEERSCH! Okee, een paar bands kunnen me niet echt boeien, maar over het algemeen zijn het tot nog toe bands die ik wel mee wil maken FREEZE |
|
poehaaa goede line-up voorlopig dit jaar, meteen tickets bestellen de 9de maart Faustian Spirit of the Earth |
|
ik haal ze wel gewoon da weekend :D mja mssn wel geld tekort mja da komt goed |
|
iemand n idee of er een kans is dat metallica komt? [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 05-03-2006 17:48] |
|
quote: Ja, er is een kans Maar van mij hoeft het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 05-03-2006 19:15] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Satyricon... nja... maar voor Emperor wil ik toch naar Wacken signature |
|
quote: Flink sparen Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
ik weet het ik weet het signature |
|
En kap is met die avater van je. Ik moet er elke keer weer om lachen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
lol, ja, net een Paralympics-podium op repeat signature |
|
Alweer Soulfly en Cradle of Filth... echt zonde van het geld. En Motörhead en Guns 'n' Roses zijn ook niet echt de headliners waar ik op zit te wachten. Maar gelukkig staat er ook weer genoeg gaaf spul tussen |
|
gatverdamme.. korn is bevestigd |
|
Saxon, Stone Sour, Bloodsimple, The Gathering, Edguy, The New York Doll’s, 36 Crazyfists en Alice In Chains |
|
Dit gaat echt een heel slecht festival jaar worden zo te zien. |
|
quote: ja behoorlijk.. ik zit echt super hard te twijfelen om te gaan.. de line-up word steeds slechter en slechter |
|
goh Guns n' Roses! ben benieuwd wanneer ze afzeggen! ahaha waarom heeft Axl Rose een wigger shirt aan op de graspop site aaah hij heeft zijn gezicht laten verbouwen [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 10-03-2006 13:06] |
|
Op zaterdag wordt 't volgens mij uitslapen, de metalmarkt in, eten, drinken en behalve Opeth nauwelijks bands zien. Wat een waardeloos programma op die dag zeg [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-03-2006 13:49] |
|
Zaterdag wordt dus heel de dag zuipen. Guns n'roses nog zatter meemaken dan destijds in 1993. |
|
quote:Ow is juist de enige leuke dag voor mij iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik vond de line up in eerste instantie erg vet, maar ik vind het steeds minder worden.... twijfel slaat toe of ik zal gaan of niet, en ik merk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |