|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Indeed... laat maar komen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Vrouw, My Dying Bride.. yeah dit jaar weer minimaal 2 keer zien. GE-WEL-DIG! |
|
jippie nu type o negative nog |
|
quote: Ehm, ja leuk. Heb eigenlijk geen idee wie jij bent |
|
quote:Die zou ik inderdaad graag eens live willen zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
stonden 2 (of 3?) jaar geleden er ook |
|
Twee jaar geleden ben ik niet geweest. Word toch eens tijd ze aan het werk te zien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oja, natuurlijk. Ik heette eerst Judge Paul. Misschien weet je het nu nog niet, maar dan begroet ik je net zo goed toch. lampje |
|
quote: Ah okee, Judge Paul zegt me meer ja ghehe. |
|
MDB.. vet! Misschien gaat ie weer huilen.. I am the 1%. |
|
omg dan moet ik er zeker heen!! |
|
quote: ? |
|
Vorige keer op Graspop stond die zanger van MDB te janken op het podium, best vet! I am the 1%. |
|
MDB is een erg gave band....maar het lijkt er wel op dat zij de vaste Graspop band zijn bijna elk jaar....beetje TE voorspelbaar naar mijn mening. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ze zijn 2 jaar geleden geweest... lijkt me niet dat ze dan de vaste graspop band zijn, dat kan je meer zeggen van Iron Maiden, die zullen er ongetwijfeld voor de 1000e keer weer staan dit jaar |
|
MDB staat ook elke 2 jaar op Graspop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:zowat elke band komt nog eens terug op Graspop: Maiden, My Dying Bride, Anthrax, Slayer, Witin Temptation, Arch Enemy, Hatebreed, Nevermore, Lacuna Coil, Sick of it All, Megadeth en Dream Theater zijn de laatste jaren toch vaker dan eens geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 28-02-2006 19:03] |
|
Idd ja, jammer is dat, die voorspelbaarheid van Graspop. Op deze manier gaan ze Dynamo achterna. Zonder vernieuwingsdrang geen groei. Stilstand is achteruitgang. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tjah, dat hou je, met die "bezoeker trekker bands". Altijd veel geklaag van te voren, en toch staat iedereen er te kijken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Zie niks mis met een paar vaste publiekstrekkers, zolang je er maar nieuwe bands naast zet. Niet iedereen reist elk jaar elk festival af. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Satyricon staat op Graspop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik las het ook net. Weet iemand trouwens hoe het nou zit met dat "I" van de duivelse meneren van Immortal die iets nieuws gingen maken en dat vervolgens kingen tonen op Europese festivals? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Daarom moeten mensen ook niet klagen als Metallica komt. Anders zou het waarschijnlijk toch weer voor de zoveelste keer Slayer worden. Maar die voorspelbaarheid geld overigens niet alleen voor Graspop. Andere grote festivals vallen ook steeds in herhaling. |
|
Vandaar ook dat ik zei dat ze Dynamo achterna gaan en iedereen weet hoe het met Dynamo is afgelopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |