|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
En nu maar wachten op de bus.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
- Yowannuzz en vriendin - Beli Mawr en vriendin - Mark Z (zaterdag) - Snikkelaer - AngelOfDeath - Murdering monk - DarknessThere (mits werk het toelaat) - Stoomfiets & Waterfiets + aanhang - Creepmime + zooi - MetalTuup + vriendin - Metallica-Freak + zooi - Moordlustige Hamster + 2 - Phantom Lord + aanhang - Count Usher (op vrijdag mss iets later, wegens examen afnemen 's morgens) - Venom rules - Schildknaap - collision-tammi en de complete lottum en horst gang - mcoenen en mirandarijntje - Juronymous + 3 - Dodo + groepje - MetalJan - MischiefMira - the wounded immortal - Killerbarbie + 5 - Rajackar - Oscura - Iron Maiden - Onweerwolf - Beëlzebub Judas - Mies - renYek (alleen vrijdag) - Hollie! +3 - Hagal Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hm, paar uurtjes en dan zijn we onderweg I am the 1%. |
|
quote: waarom alleen vanavond?! |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
karnivoor: het is wel met beeld ik heb net de opener Anvil gezien...vond er niet zoveel aan |
|
als je blonde rockgod ziet lopen, zeg het even Je moeder. |
|
....het schijnt zo druk te zijn dat de server nog maar enkele mensen toelaat ik kom er zelf ook al niet meer op.. |
|
Een directe link: http://ms.skynet.be/festivals2006/graspop/hi/index.php Zijn er mensen die deze streams misschien gaan opnemen? Om 21.35 komt Lacuna Coil, nu Y&T bezig.. Tof initiatief voor de thuisblijver! (Helaas pindakaas ja) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Inderdaad wel leuk ja! Hoewel Y&T uiteraard zuigt Moest iemand Satyricon en Nile opnemen... zou wel leuk zijn!! [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 23-06-2006 16:06] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Tuurlijk zuigt Y&T! En dat is het jammere aan deze editie Graspop: teveel zuigbandjes! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Haha gaaf zeg! Dat live stream dingetje.. met geluid (@karnivoor) |
|
hoe neem je die live streams op dan?... |
|
het was daar weer een dikke stofbende YES WEL deeeenk!! |
|
En ik ga vandaag!!! |
|
quote: Hoe was My Dying Bride? |
|
...daar kwam ik niet voor,in mijn ogen net zo saai als 2 jaar geleden op waldrock YES WEL deeeenk!! |
|
quote: is dat de beste vraag die je kan stellen? ... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nee weet wel betere vragen maar die passen niet in dit topic dus eh hoe was My Dying Bride? Oja en dit jaar weer uren in de rij wachten voor de camping? |
|
quote: Heb je wellicht nog andere bands gezien, mensen vertellen vaak hoe de optredens waren in het topic. |
|
quote: Ik heb ze weleens beter gezien. Wederom speelde ze maar weinig van mijn favo nummers. Opeth krijgt sterallures door 40 min later te beginnen dan gepland. Verder was het geluid enorm ruk tijdens de eerste twee nummers. Voor de rest niet veel gezien. Ow en GnR begon een 1h15min later dan gepland... |
|
...ok..ok Nuttelica(coverband metallica):viel niet tegen,konden de nummers aardig goed naspelen incl. solo's Obituary:had een goed geluid en ze gingen vooraan aardig los!(dinsdag weer ) Nile: Kan helaas beter in kleine zalen gaan spelen ,want het geluid verzoop daar weer in de tent,maar op zich speelden ze goed. Soulfly: was grappig voor een keer,max liet bij elk liedje horen dat ie tot 3 kon tellen !! Death Angel:Voor mij de best spelende band die ik die dag gezien heb. En het lijkt wel of ze nooit ouder worden GnR :Begon veel te laat,beetje vuurwerk erbij en naar 1.5 nummer naar huis. [Dit bericht is gewijzigd door lunatic jozef op 25-06-2006 13:02] YES WEL deeeenk!! |
|
Waarom ben je er nu al weer dan, vandaag is ook gewoon een festival dag? Against God and Government |
|
geen tijd en geen bijzondere bands vandaag YES WEL deeeenk!! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |