|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ga vanuit Groningen!!! En niet alleen overigens Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Shit.. het begint wel te kriebelen. Eerste jaar dat ik niet ga in 5 jaar tijd alweer |
|
quote: Klopt, ook ik ga vanuit Groningen |
|
quote: Bedenken zit er niet bij? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ja, kom gewoon mee. Het wordt leuk! :D |
|
Death Angel en Akercocke worden zeker gaaf |
|
Kan je ook naar het voetballen kijken op Graspop? Oranje speelt of op zaterdag of op zondag. |
|
ik denk het niet omdat het in België is hé... |
|
Paar jaar geleden hadden ze op de parking een scherm opgezet I am the 1%. |
|
voor de voetbalfans?... |
|
Jep, en de scores kwamen op 't festival terrein op een paar van die electrische messageboards. I am the 1%. |
|
mooi maarjah ik kom toch voor de muziek dan kan voetbal me niet zoveel schelen... |
|
Nederland speelt in ieder geval zaterdag, waarschijnlijk weer een tv in de zuuptent. En anders hebben we de krant nog de volgende ochtend bij het ontbijt met ei en spek lekkaaaah... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
En anders weer met een paar duizend man de cafeetjes van Dessel onveilig maken zoals twee jaar geleden Maar ja deze keer zijn de opties op Graspop wel wat beter dan toen tijdens Nederland - Zweden |
|
hehe ja nederland zweden was dat hehe, ik stond toen bij een band I am the 1%. |
|
quote: ik vermoed dat ze daarop weleens iets laten zien van het WK |
|
nog maar een klein werkweekje en het kan weer beginnen!! echt zin in! vraag me alleen af of ze nog een redelijke band kunnen regelen in de plaats van korn.. zou wel een of ander kut bandje als autumn zijn ofzo |
|
quote: Jij weet de uitslag van woensdag al? |
|
Deze week mn zooi maar weer eesn bij elkaar zoeken, heb dr zin in |
|
quote: Kan ook zondag worden hoor, dat ze spelen. Als ze 2e worden in de poule. |
|
Yeah!!!!!!!!! Gaat zeker door! Go! Go! Go! |
|
quote: Ik hoor net dat Karlijn en Tim meegaan in de auto en dat hij dan vol zit....sorry You suck and that's sad |
|
jaaaaaaaaaaaa!!!! nog ff!!!!! en dan feestuhhhhhhhhhh!!! ps: ik ben die rondzwalkende met baco's! donker haar en een metalshirt aan carcasstrid |
|
LOL Tering! Ik heb er wel bizar veel zin in! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |