|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Juist ja, ...wat wordt de prijs dan? €150 En dan een hoop "Kijk, ik luister ook wel eens iets ruigs"- johnny's op het festival, joepieeee!!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zolang die prijzen niet kenke hoog worden, mag van mij part metallica best komen. Against God and Government |
|
Metallica zal voor meer bezoekers zorgen, dus de prijs hoeft misschien niet omhoog. Voor de zekerheid napster maar ff uitzetten. I am the 1%. |
|
misschien ietjes maar als t meer dan 150 gaat kosten dan ga ik niet |
|
Helloween en Leaves' Eyes komen en Whitesnake is nu ook officieel |
|
Helloween ook?? das wel beter |
|
quote: Las dat dit eind deze week bekend gemaakt gaat worden, dus jeuj Metallica als headliner op graspop. Leuk wel ja. |
|
Vorig jaar Slipknot dit jaar Metallica... waar gaat dat heen met Graspop? Gelukkig ga ik altijd om 20 uur slapen en... oh, wacht... euh...jeuj, Metallica...bier! jeuj! Hatsjikidee! |
|
Tja, 't mooie is natuurlijk wel dat je zelf heen kan lopen naar wat je het leukste lijkt. (of het minst niet leuk) I am the 1%. |
|
quote: Serieus?? |
|
Hoe komt het dan dat op de site van Metallica al de andere concerten al zijn aangekondigs en helemaal niks van Graspop?? Ik zou het wel stoer vinden, alleen kan ik de 25ste niet Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
+ Opeth |
|
damn waarom valt het weeeeer samen met BYH gelukkig komen whitesnake en helloween daar ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Slipknot, niks van gezien.. hing toen over een hekje in de biertent geloof ik |
|
quote:Slipknot speelde tegelijk met Stormrider, dus toen was de keuze snel gemaakt |
|
quote: Voor veel zm-ers toen ja.. Wat ik er nog van weet |
|
quote: hehehe...ik heb ze ook niet gezien. Wel af en toe gehoord, toen de wind de verkeerde kant opstond. Ach, nou ja, het is gewoon bikkelen op zo'n festival Hatsjikidee! |
|
Hm toen heb ik Nederland - Zweden zitten kijken geloof ik Edit: o nee dat was 't jaar ervoor... maar er zijn altijd wel goeie alternatieven om die zooi te ontwijken [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-02-2006 23:26] |
|
quote: vooral aan de linkervoorkant van het podium, dat was het ZM hoekje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Fris mijn geheugen eens op: heb ik toen dingen gedaan die het daglicht niet mochten zien ? (zwaar gefeest dat weekend) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: beterz! |
|
Helloween + Opeth + Metallica = naar graspop voor mij en m'n vriendin. Als ze nou nog even sinister boeken dan is het nog gratis ook voor ons. Zou het helpen als ik hard hoop ?!? lampje |
|
quote: niet alleen voor jullie hard genoeg hopen |
|
quote: Haha, dat was vet ja! I am the 1%. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |